Kliniek voor 3mmc

CeSter

Belezen gebruiker
Zoek na je behandeling zoveel mogelijk gelijkgestemden op. Liefst bij Narcotics Anonymous. Ze zullen je nergens toe dwingen, het is allemaal hoe jij het wilt.
Vraag ,wees open en eerlijk. Schaamte moet je een tijdje verdragen. maar blijf met herstellende lotgenoten in contact, iedere dag! Succes met de behandeling!! Niks MOET......je doet het vo
goedennacht ik heb lang niet meer gepost ik doe niet meer vaak 3mmc maar nog steeds teveel ik heb samen met mijn ouders afgesproken om naar een kliniek in spanje te gaan ik hoop dat het helpt en ik er goed uitkom ik zal als ik erheen ga en terug ben nog een bericht posten hoe en wat :)

or jou!

Damius

Bewuste gebruiker
goedennacht ik heb lang niet meer gepost ik doe niet meer vaak 3mmc maar nog steeds teveel ik heb samen met mijn ouders afgesproken om naar een kliniek in spanje te gaan ik hoop dat het helpt en ik er goed uitkom ik zal als ik erheen ga en terug ben nog een bericht posten hoe en wat :)
Stoer dat je met jezelf aan de slag gaat en kiest voor een fijner leven! Deel vooral hoe het met je gaat. Ook in mindere tijden. Soms kan een berichtje van hier je een luisterend oor bieden zonder je te veroordelen of heel praktisch tot wat adviezen leiden omdat anderen in hetzelfde schuitje zitten / hebben gezeten.

_shikantaza

Badass junkie
Moedige keus. Doe je best. Het is niet makkelijk maar je zult veel leren.

Bovenaan