Ik wou zeggen, dat is in de jaren ECHT opgeblazen, verwende pubers hebben mij wel eens gerobeerd wijs te maken dat er in hun blauwe mitsubishier 220 zat ! Ik heb ze natuurlijk gebitch-slapped en naar mn eigen dealer te gaan.
"De" blauwe misubishies zijn als ik me niet vergis 81mg en die worden toch ook altijd echt wel als heel goed ervaren. Mss 81mg, hele goeie mdma
En zoals je in de grafiek kan zien, valt dat alsnog stukje boven het gemiddelde. Dus ja tegenover 80% ofzo (schatting, zie die grafiek nu niet) van de pillen in de omloop is, is 81 opeens veel...
Ik vind het eigenlijk net zoiets als versnijden
alleen hierbij hoef je alleen te praten
niemand die het (zelf) na kan gaan
en we weten allemaal 90% van de nl drugsgebruikers koopt hun spul om savonds / op kote termijn op te maken. De meeste gebruikers hebben niet 3 weken de tijd om hun shit te testen. En van de gebruikers om mij heen, zijn er enkele die in hoeveelheid en verschillende drugs (bijna) even veel als mij gebruiken, maar veeeel onvertantwoordelijker bezig zijn. Ondanks dat ze minder gebruiken en minder door elkaar. Ik lees me gewoon goed in over zoveel mogelijk acpecten; ik bestudeer verschillende tripreport, probeer zo goed als mogelijk uit te zoeken hoe de werking in lichaam / hersenen is. Hier eb ik mezelf ook echt al vaak mee gered. Ofja gered, het heeft er aan bijgedragen dat ik nu niet dood ben denk ik, want denk zelfs dat als bepaalde comi's die ik heb gehad voor sommige wel dodelijk zouden zijn, maar door te weten wanner je wat en hoeveel pakt, kun je het prima doseren lijkt me. Ik gebruik 6 jaar intensief drugs, en ben nog NOOIT slecht gegaan van een drugs. Wel zonder drugs ironisch genoeg. En dat was echt baaaaaad gaan
nu, 3 jaar later loop ik nog steeds met scars van wat toen is gebeurd
grote lelijke scars die nooit meer weg gaan.
Haha ik dwaal af. Vind gewoon dat mensen die niet zelf getest hebben, tenzei het echt een hele goeide bron is, het zelf moeten testen, en anders bek houden. Vettige drugsverpesters dat het zijn; versnijders sowiso. Maar denk je eens in hoe gevaarlijk dat kan zijn, iemand begint me xtc, weet uberhaupt niet wat veel en weinig is en krijg een blauwe mitsu in zn had geduwd... Jaja is goeie is 220 ! Nou, jullie raden het al die gast heeft de avond van zijn leven op de 81mg die er daadwerkelijk in zit. Hij heeft nog geen ervaring vond het geweldig, maar maar iedereen weet dat pure stof altijd beter is als een pil. Vervolgens tikt ie ergens een grammetje MDMA op de kop, zeg dat het goeie 80-85% is. Hij blij, gaat naar zn vrienden die zich zitten te verheugen na zijn megaverhalen zeg dat er 3 vrienden zijn + hij dus zijn, we weeeeeeeten ook allemaal dat ondanks dat iedereen weet dat het slecht is we liever iets te veel als te weinig pakkendusja, zit je daar met zijn 4e, 1000mg mdma -4×220 =120 nou blijft er 120 over en ja wat moet je daar dan nog mee (uitgaand van de hoeveelheden die hun denken dat goed is) en ze denken ach, die 30mg kan het alleen maar wat leuker pakken.
Next thing you know zit iedereen te OD'en en gaan ze een eeerg lange zware nacht tegenmoet, de mdma uitzitten, niet begrijpend dat die 30 dat verschil kon maken. Terwijl het verschilin werkelijkheid 250-81=169 meer dan hij verwacht had ! Bovendien is 250/81 = 3, nogwat × de hoeveelheid van wat ze eerst hebben gehad ! En aangezien op dit forum word besproken dat blauwe mitsu's goeie shit zijn, kun je je voorstellen hoe het is voor iemand die "nix" gewend is. En dat keer ×3 !
Dit is natiurlijk maar een voorbeeld wat ik zomaar uit mijn duim zuig terplekke maar het is absoluut niet onrealistisch ! Maar zo zou je er nog 100 kunnen bedenken, omdat pubers in een discotheek graag opscheppen om stoer te doen of hun drugs beter verkopen, terwijl in de praktijk blijkt dat als je binnen staat meestal blij bent met alles wat op xtc lijkt, die praatjes erbij zijn alleen maar overbodig en kunnen dus echt levensgevaarlijke situaties uithalen ! Nou ik ben een beetje afgedwaald merk ik, maar het is nog "redelijk" ontopic.
Als ik er zo over nadenk zijn lelijke pubers die liegen over wat er in in hun pillen zit net zo gevaarlijk als versnijders. Misschien in de praktijk zelfs gevaarlijker ! getallen die niet kloppen moet je je in de drugs niet aan wagen, dat ze dan zeggen "het zijn goeie" want geen enkele dealer zegt i kheb slechte drugs. Maar getallen overdrijven kan echt catastrophale gevolgen hebben. En al is het er maar 1 op de 100, dat is er 1 teveel !
Nouja tot zo ver. Als ik er over nadenk vind ik die mensen nog erger als versnijders !
Btw, was 85% niet max voor mdma ?