Koffie + XTC?

Formshift

Belezen gebruiker
Ha..

ik vroeg mij af of het schadelijk is om een XTC pilletje in een kop koffie te doen, en dan dat opdrinken.

Wat ik wel las is dat Caffeine de XTC versterkt, das wel relaxt... maar zijn er risico's?

* de reden waarom ik dit vraag, is omdat ik de pil tot poeder ga vermalen en dan in me kop koffie ga doen... omdat de pil zo hard is dat het net een steen lijkt. Dus slaat ie sneller in, en hij gaat misschien dit keer echt WERKEN :grin::grin:

caatje

Badass junkie
als je t niet vertrouwd doe je t in een koppie thee :grin: maar ik denk zelf dat t geen extra nadeel heeft om t in de koffie op te lossen. tenzij misschien bal0n de werking van xtc en caffeine samen weet?

A

Anonymous

Gast
Ik word altijd wel een beetje vager als ik koffie of redbull drink, me zicht wordt dat blurry en overal kleine sterretjes vet lijp.

spacekonijn

Badass junkie
ik vind cafeine erg vervelend tijdens mdma, heb wel eens pillen waarbij cafeine als bindmiddel gebruikt word.
en das echt een verpester van het effect.
maar k ben ook uit op een iets ander effect , op een feest ofzo zou het misschien wel lekker zijn.

vriend van me heeft onder de xtc 1,5 POT koffie opgezopen . hij was de hele voglende dag wakker met ongeveer een praatkick van 16 uur lang op niveau van een 6-jarige kleuter.

ontzettend irritant gelukkig was ik toen nuchter :mrgreen:

Bollie

Bewuste gebruiker
Kzou zeggen waarom niet.
Doe geregeld x en speed tegelijk, dus het oppeppend gevoel van koffie zal ook wel relaxt zijn zeker ?

Bovenaan