Tis alleen van zeeland maar kijk toch maar even:
http://www.pzc.nl/zeeland/algemeen/article961291.ece
http://www.pzc.nl/zeeland/algemeen/article961291.ece
Voorkomt veel problemen.das wel shit dan, he. vooral met al die drugstoeristen uit belgie en duitslandCheckpoint heeft wel al een noodscenario klaarliggen voor het geval het aanbod nog verder daalt. Dan mogen klanten niet maximaal vijf, maar drie gram wiet kopen en ook nog eens twee gram hasj.
Ja so what? Wa maakt dat nu uit of we uit een ander land komen of da we in nederland komen ... Tis toch jouw fucking probleem niet dat er drugstoeristen komen, tis het probleem van de overheid van die buitenlandse landen, neem nu Duitsland en België, in sommige gemeente wordt het nog getollereerd dat je wat wiet bij mag hebben, maar ge moogt het niet smokelen, ge moogt geen plantjes hebben ... wat doen we dan? Jawel, het bij jullie halen, jullie die denken dat al die wiet van jullie is ofzoJadi zei:das wel shit dan, he. vooral met al die drugstoeristen uit belgie en duitslandCheckpoint heeft wel al een noodscenario klaarliggen voor het geval het aanbod nog verder daalt. Dan mogen klanten niet maximaal vijf, maar drie gram wiet kopen en ook nog eens twee gram hasj.
Vergeet niet dat er ook een hele hoop plantages zijn in Belgie die naar nederland gaat hé.
Hoezo, ik zeg altijd bedankt hoor als ik buiten de coffeeshop ga! Bedankt voor jullie lekker nederlandse wiet enzovoort.MetaalKonijn zei:Die ondankbare Belgen ook altijd.![]()
![]()
MetaalKonijn zei:Hey, hey, you dont have to suck my dick right?!?! :P :P :P

Beetje rustig aan he, de meeste belgen/fransen komen wel naar nederland toe, dus flip niet zo, en ga ergens rustig een jointje rokenOsi` zei:Ja so what? Wa maakt dat nu uit of we uit een ander land komen of da we in nederland komen ... Tis toch jouw fucking probleem niet dat er drugstoeristen komen, tis het probleem van de overheid van die buitenlandse landen, neem nu Duitsland en België, in sommige gemeente wordt het nog getollereerd dat je wat wiet bij mag hebben, maar ge moogt het niet smokelen, ge moogt geen plantjes hebben ... wat doen we dan? Jawel, het bij jullie halen, jullie die denken dat al die wiet van jullie is ofzoJadi zei:das wel shit dan, he. vooral met al die drugstoeristen uit belgie en duitslandCheckpoint heeft wel al een noodscenario klaarliggen voor het geval het aanbod nog verder daalt. Dan mogen klanten niet maximaal vijf, maar drie gram wiet kopen en ook nog eens twee gram hasj.Vergeet niet dat er ook een hele hoop plantages zijn in Belgie die naar nederland gaat hé.
Kzou op z'n minst wa nadenken voordat je iets stoms zegt en trouwens, het ligt aan jullie eigen "politiek" dat jullie een drugs tekort hebben![]()

So nothing, ik bedoelde het zoals ik het schreef, niets meer en niets minderJa so what?das wel shit dan, he. vooral met al die drugstoeristen uit belgie en duitsland
Helemaal niks, waar zie je mij zeggen?Wa maakt dat nu uit of we uit een ander land komen of da we in nederland komen ...
Nee, daar heb je helemaal gelijk inTis toch jouw fucking probleem niet dat er drugstoeristen komen
Again: Waar zie je mij zeggen dat jullie het niet bij ons mag komen halen of dat ik zeg dat de wiet van ons is?, tis het probleem van de overheid van die buitenlandse landen, neem nu Duitsland en België, in sommige gemeente wordt het nog getollereerd dat je wat wiet bij mag hebben, maar ge moogt het niet smokelen, ge moogt geen plantjes hebben ... wat doen we dan? Jawel, het bij jullie halen, jullie die denken dat al die wiet van jullie is ofzo![]()
Dat klopt ja, en dat ben ik niet vergeten, wat wil je daarmee zeggen ik heb nog nooit beweerd dat de wiet/hasj van ons is, dus...Vergeet niet dat er ook een hele hoop plantages zijn in Belgie die naar nederland gaat hé.
ZuchtKzou op z'n minst wa nadenken voordat je iets stoms zegt
Niet dat er drugstekort is maar dat er criminele organisaties zijn die slechte wiet produceren, dat ligt wel aan onze eigen "politiek", oftewel, ze moeten het gewoon legaliserenen trouwens, het ligt aan jullie eigen "politiek" dat jullie een drugs tekort hebben![]()