Kokhalzen na sterke drank

Discussie in 'Alcohol' gestart door Bleuksj, 11 nov 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Bleuksj

Bleuksj Newbie

Hallo iedereen,

Ik zit ergens mee en dat is het feit dat ik altijd moet kokhalzen na shotjes of enkele slokjes sterke drank. Toen ik 16 jaar was, had ik eens redelijk wat vodka in een korte tijd had opgedronken met vrienden en bijgevolg niets meer weet over wat er de rest van die avond is gebeurd. Toen had ik dus ook voor de eerste overgegeven door alcohol. Nu ben ik 17, bijna 18 en ga ik regelmatiger uit maar dan drink ik vooral bier en dan kan ik sterke drank drinken als het gemixt is met iets anders waardoor ik de sterke drank niet rechtstreeks proef. Ik kan wel behoorlijk wat binnen, het is niet dat ik van bier of wijn moet overgeven tenzij ik snel na elkaar veel ad fundum drink. Maar nu als ik nog maar enkele slokken pure sterke drank drink voel ik al meteen de neiging om te kotsen en moet ik zwoegen om het binnen te houden, meestal eindigt dit met eens kokhalzen maar niet overgeven. Ik snap dat dit hoogstwaarschijnlijk een signaal is van mijn lichaam om ermee te stoppen maar toch is het best schamend als dit gebeurt. Heeft er iemand een idee hoe je ervoor kunt zorgen dat dit niet meer gebeurt? Niet dat ik van plan ben om mezelf in coma te drinken met sterke drank of zo, maar ik wil niet meer van één shotje meteen kokhalzen.

Alvast bedankt,

Bleuksj

2. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Wat is nu precies je probleem? Dan drink je toch gewoon geen sterke drank meer puur, zo simpel is het.

De Dunne vindt dit leuk.
  3. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Het lijkt mij persoonlijk een stuk beschamender om kokhalzend iets naar binnen te gaan staan werken wat je duidelijk gewoon smerig vindt, dan om simpelweg ‘nee bedankt’ te zeggen. Je lust geen sterke drank. Accept it.

De Dunne vindt dit leuk.
  4. Langspeelplaat

Langspeelplaat Bewuste gebruiker

Nee, want bier is voor baby's.

Laden...

Deel Deze Pagina