Koorts - Pijn stillers - XTC?

riflexz

Bewuste gebruiker
Ik heb sinds gisteren 38° koorts. ik pak elke dag een paar paracetamols. en dat helpt wel. Maar nu gingen we vanavond uitgaan in een discotheek. Maar ik weet niet als ik dit wel kan. Als ik pijnstillers pak, ben ik voor een paar uur gerust, en voel ik de pijn in me benen & koorts niet. Als ik dit nu ga combineren in een nacht met xtc en/of speed....? IK weet dat als je xtc/ speed pakt, dit ook wel pijnstillend werkt. Maar waarschijnlijk niet koortswerend.

Is dit een verstandige combinatie?

Debris

Bewuste gebruiker
Speed zou eventueel nog wel kunnen, maar XTC zeker niet!
Maar gewoon niet uitgaan als je ziek bent!

riflexz

Bewuste gebruiker
Debris zei:
Speed zou eventueel nog wel kunnen, maar XTC zeker niet!
Maar gewoon niet uitgaan als je ziek bent!

Echt kut, want het is de verjaardag van een vriendin vanmij.
Heb het nu al warm, wat zal dat zijn als ik dan xtc pak, lang dans, veel warmte door het volk.. pffft kutgriep

tomz0r

Badass junkie
Miss J zei:
Debris zei:
Speed zou eventueel nog wel kunnen, maar XTC zeker niet

Waar baseer je dat op als ik vragen mag?

Oververhitting, dehydratie. XTC kan je lichaamstemperatuur makkelijk met 1 of 2 graden laten stijgen. Tevens tast XTC je immuunsysteem aan en ben je de week na XTC-gebruik vatbaarder voor infecties. Als je al ziek bent is dit zeker niet verstandig.

Niet doen :wave:

Flameon

Badass junkie
Als je ziek bent en zeker als je koorts hebt zou ik gewoon niet op stap gaan, en al helemaal geen alcohol of drugs drinken.

Ik heb in het bestuur van een studentenvereniging gezeten, en dat betekend dat je o.a. aan het begin van de opleiding een week een feest geeft in de Ardennen.
De laatste dag van die die introductie week had ik ook koorts en na een paar paracetamols dacht ik ook wel wer een avondje er tegen aan te kunnen gaan.
Het is opzich goed verlopen, maar ik ben de dagen erna heeeeel erg ziek geweest. En toen had ik nog niet eens veel gedronken, of laat staan drugs gebruikt.

Je lichaam moet herstellen, daar is stappen drank en drugs geen bevorderlijk iets voor :)

Bovenaan