Kort Ecstasy vraagje

Yoo,

Ik heb vorige week een avondje ecstasy gedaan en het beviel me zo goed dat ik het eind volgende maand(rond oud en nieuw) weer een keer wil gaan doen. Vorige keer dat ik het deed was 1 pil van rond de 200mg MDMA. Mijn vraag is zal ik het chille "love" effect van MDMA de volgende keer weer hebben ook al zit er maar 1 maand tussen, of moet ik hiervoor echt een periode van 2-3 maanden nemen?

Thanks

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
In de regel zal je dat 'love' effect wel weer merken maar minder dan de eerste keer.. Daarom word er vaak gezegd dat je het gebruik beter maximaal eens in de 2-3 maanden kan ervaren.
Heel veel plezier toegewenst alvast, het zal na 1 maand wel weer 'goed' werken. Zou verder het gebruik ook niet vaker doen, na een x aantal keer voel je er anders niet(s) of nauwelijks wat van. Het moet wel speciaal blijven om het zo maar te zeggen :)

Enjoy!

harry123

Bewuste gebruiker
Precies wat 25tolife zegt, het kan wel voor een keertje, maar probeer er voortaan gewoon 3 maand tussen te houden, zodat je er naar uitkijkt en het speciaal blijft!

25tolife zei:
In de regel zal je dat 'love' effect wel weer merken maar minder dan de eerste keer.. Daarom word er vaak gezegd dat je het gebruik beter maximaal eens in de 2-3 maanden kan ervaren.
Heel veel plezier toegewenst alvast, het zal na 1 maand wel weer 'goed' werken. Zou verder het gebruik ook niet vaker doen, na een x aantal keer voel je er anders niet(s) of nauwelijks wat van. Het moet wel speciaal blijven om het zo maar te zeggen :)

Enjoy!

Ja ik had idd al zoiets gelezen op internet, maar k was het na oud en nieuw ook voor een tijdje niet meer van plan(Denk tot rond april ofzo) dus dat zit wel goed :) . Thanks voor de info in ieder geval!

Bovenaan