1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kortademig na gbruik van speed

Discussie in 'Speed' gestart door Niekosvd, 20 okt 2005.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Niekosvd

Niekosvd Newbie

hallo allemaal,

Ik hb nu een aantal dagen veel drugs achter lkaar gebruik.

Coke : 2 gr
    speed : 9 gr

Dit allemaal binnen 4 dagen :flushed:

maar nu heb ik vandaag ( gister ookal een beetje ) last van kortadmigheid.

Weet iemand hoe ik dit kan laten verdwijenen of weet iemand wat ik hier tegen kan doen.

Alvast bedankt allemaal !

2. platypus

platypus Belezen gebruiker

je kan bijv. minder snuiven! veel melk drinken, veel slapen
    ik zou in ieder geval niet lang doorgaan met zulke hoeveelheden want daar ga je echt kapot van... geef mij 1 gram goeie speed en ik ben 2 nachten wakker!
    ik zou echt ff kappe

3. GabberFreak17

GabberFreak17 Belezen gebruiker

kommop hej? bedoel d8 dat ik erg was ga voral zo door jonge kom j er nog wel achter :( weetje hoe kk gevaarlijk je bezig bent

4. Mac...

Mac... Badass junkie

Nou bji zulke hoeveelheden weet ik niet of er überhaupt nog iets is wat je kan helpen. Denk dat je misschien echt ff een beetje rust nodig hebt.
    Experimenteren is leuk, maar hier ben ik zelfs nog verbaasd over...

Verder idd, eten, slapen en heel veel water drinken.
    Melk werkt tevens als anti-gif, dus is echt wel goed na het gebruiken van speed!!!!!!!

5. Chimera

Chimera Bewuste gebruiker

Hadden ze geen kilo's in de aanbieding? :rolleyes:

Goeie grutjes... Nou heb geen tips maar euh. sterkte iig
    Nou ja wellicht 1 tip.. Niet meer doen?? ...

6. Niekosvd

Niekosvd Newbie

ja ik ga nu ff een tijd stoppen...
    Ik ben super verneukt nou majah m'n weekje is wel mooi geweest zo.

7. Mac...

Mac... Badass junkie

Ja een keer is leuk, maar ga er geen gewoonte van maken zou ik zeggen.

8. Moon

Moon Bewuste gebruiker

9. roaren*

roaren* Bewuste gebruiker

ja inderdaad,je zult je wel rot geamuzeerd hebben :wink:
    maar echt laat he bij deze een keer blijven..
    die kortademigheid zal wel weggaan, een keer goed slapen ofzo
    Je bent nou tog niet verwondert dat je dat hebt die kortademigheid.. je hebt nogal redelijk veel genomen hé

10. Niekosvd

Niekosvd Newbie

ja ik was die paar dagen echt even ziek bezig.

Ik heb nu afgelopen zaterdagavond een halve gram coke gehad.

Ik heb me die avond veel bter gevoeld als de vorige 4 dagen na het snuiven van coke.

Ik heb me lesje wel geleerd !

Hou het redelijk mensen !!

11. speedsieweepy

speedsieweepy Bewuste gebruiker

Heb ook 1x last gehad van kortademigheid, maar dat kwam door de combinatie van alcohol, speed, en pillen.
    Kwerd echt ziek de dag erna, mn ademhaling piepte helemaal en kreeg heel weinig lucht binnen.Als ik opstond begon alles te draaien en gingk maar weer zitten.
    Doek dus ook nooit meer zoveel door elkaar :( .
    Heb ook mn lesje geleerd :wink:

12. Derq

Derq Experimenterende gebruiker

ja inderdaad, je lichaam en met name je hart krijgt echt wel een tik van zon lading, ik heb het zelf ook altijd hoor na een flinke avond. zo'n benauwd gevoel alsof je maar 1 long gebruikt.

13. jacey

jacey Experimenterende gebruiker

9 gram speed...... :confused:

14. Flashing Moments

Flashing Moments Belezen gebruiker

ik krijg de dag nadat ik speed heb gebruikt ook vaak last van hyperventilatie.. (zo noem je die kortademigheid)
    t enige wat je er echt tegen kan doen is niet (of iig zo weingi mogelijk)gebruiken

15. Anonymous

Anonymous Gast

Waat :openmouth: zoveel. ik heb afgelopen 3 maanden mischien 2 gram door me neus gejaagd en dat vond ik al veel.

Lees mijn signature!

16. Wortel

Wortel Bewuste gebruiker

Probeer je lichaam weer zo goed mogelijk op te bouwen. Eet veel fruit, koop desnoods vitaminepillen etc. Gezond eten en dan zal je je over een paar dagen toch al een stuk beter voelen.

17. D.P.

D.P. Newbie

Ik heb na coke nooit last van kortademigheid okaal snuif ik een paar gram op een avond.voel me de dag na coke redelijk fit en heb er niet heel erg last van, ben hooguit moe omdat ik meestal dan laat thuis ben en vrieg wakker word omdat ik langs een nogal drukke weg woonn
    Heb dit tevens wel met speed. De en keer heb ik er wel kast van de andere keer weer niet. Ligt ook aan hoeveel ik op een avond heb gebruikt plus dat ik met speed niet kan slape(met coke wel maak coke altijd op voor ik op de fiets naar huis stap ben dan na 10kilometer fietse me energie wel weer kwijt wn kan dan wel binnen een half uur tot drie kwartier slapen)dus omdat ik met speed ook nog eens niet slaap ben ik de dag erna echt kapot. Moe, kortademig, zwart voor de ogen als ik te snel op sta en een golvend gevoel in mijn hoofd waardoor mijn motoriek niks van over blijft loop dan overal tegen aan. Om die redenen gebruik ik ook geen speed meer. Geef liever wat meer geld uit aan sos dat ik me de volgende dag nog redelijk tot best wel fit voel dan dat ik helemaal kapot ben van de speed.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Kortademig gbruik speed
  1. Ybez
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    3.042
  2. Uufd
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    1.585