Korte intensieve MDMA piek

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Doffert

Newbie
Dag dames en heren,

Ik merk dat ik een hele andere ervaring heb bij MDMA dan de meeste mensen.

Het gaat als volgt;

Inslag na inname gebeurt meestal rond de 45 min à 60 min, waarna ik meestal na ongeveer 20 min op een enorme piek zit wat zo ongeveer 10 min duurt. En met enorm bedoel ik ook enorm in de zin dat ik dan die tijd voor me uit zit te staren met een gigantische smile op mijn gezicht met een gevoel dat 20x beter is als klaarkomen. Dit gevoel houd die plus minus 10 min ook contstant aan, waarna dit in één keer inklapt tot een niveau net boven nuchter zijn.

Qua dosering (getest) en ook verschillende pillen merk ik dat ik boven de 60mg moet zitten om die desbetreffende piek te bereiken. Als ik hieronder ga zitten dan blijft het op het ‘wel lekker, niet speciaal’ gevoel hangen.

Ik heb in het verleden ook te maken gehad met een spijsvertering waar je u tegen zegt, waardoor ik 5000 calorieën per dag moest verorberen om niet af te vallen. Dit is naarmate ik ouder werd sterk verbeterd, waardoor dit nu op ongeveer 3500 zit.

Ik vroeg mij af of dit de oorzaak kan zijn van mijn zeer korte maar intensieve ervaringen met dit genotsmiddel

JustSomeGuy.

Experimenterende gebruiker
Iedereen reageert anders op drugs maar dit is wel apart en heb nog nooit zoiets gehoord/gelezen. Hoe vaak gebruik je het? En welke doseringen? Misschien als je wat meer probeert dat het anders werkt?

Ik heb zelf nooit MDMA gebruikt maar ik merk bij veel andere drugs dat het op mij een ander en vaak minder effect heeft dan op andere mensen. Mijn lichaam is ook nogal apart (in de zin dat ik steeds heel snel redelijke spieren bouw vergeleken met anderen, in een paar maanden krijg ik voor elkaar waar anderen jaren over kunnen doen) en ben sws wel heel gezond, misschien dat dat er wat mee te maken heeft?!

stomme eend

Bewuste gebruiker
Misschien is 60 mg aan de lage kant voor je? Hoeveel weeg je, wel eens meer genomen als startdosis? Neem je wel eens bij, bv als je op die piek zit?

Mdmja

Experimenterende gebruiker
Beetje aan de late kant maar misschien heb je er nog wat aan.

Ikzelf heb dit ook 2/3 keer gehad. na 2/3uurtjes helemaal gesloopt.
Ik heb het gevoel dat dit gebeurd als ik met een te hoge dosis begin en/of te laat bijneem.
Nu begin ik met iets minder en neem ik om het uur/anderhalf een beetje bij.

Op deze manier heb ik een trip van 5/6 uur met meerdere pieken en dalen i.p.v. een grote piek en dan klaar.

Fool

Badass junkie
Misschien moet je wel hardere of rustigere muziek opzoeken.

Misschien heb je in je leven wel te vaak mdma gebruikt.

Gebruikelijk is wel dat het na een korte tijd weer afneemt, maar meestal komt het in golven terug. Misschien maak je je na de eerste piek wel te druk, en kom je er daarom niet meer lekker in.

Misschien heb je nog teveel vast voedsel in je maag, eet je 3 uur voordat je de pil inneemt(nog eerder bij vet voedsel)?

Ik heb dit ook! Vooral bij het thuis gebruiken van xtc. Vaak moet ik ook kokhalsen en soms een beetje braken. Maar dan weet ik vaak al hoelaat het is, want daarna kan ik bijpakken wat ik wil, effect is er niet.

Bovenaan