Korte pauze

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Beste df'ers

De 19de ga ik naar zomerfeest in Nijmegen, op de dag zelf moet ik gewoon werken (boerderij arbeidsintensief).
De 30ste heb ik een feest waarvan ik weet dat gebruikt gaat worden. Nou luidt mijn vraag als volgt: als ik de negentiende een kwartje of 1/3 Neem om op zijn minst de nacht door te komen. Krijg ik dan de 30ste nog hetzelfde effect?
Heb al een maand of 3 niks gebruikt (op 1x lsd na), combineer niet en ben ook van plan een tijd rust te houden.
Ik ben 1,86 met 68,7 kg (vanochtend gewogen haha) en heb p'tjes van 200 mg.

Bij voorbaat dank
Peace :stoned:

ooscaar

Wijs gebruiker
Dan pak je of speed, of niets de 19e. Met xtc gaat het toch alleen maar tegenvallen met zo een pauze, en het is superslecht voor je om zulke pauzes te nemen.

Hmmm okee, dan word het denk ik niks de 19de. afspraak voor de 30ste stond al langer en wil t niet verpesten voor mezelf.

Ik vind dat xtc bijzonder moet blijven en je het 't beste' dus alleen kan gebruiken op feestjes die er echt toe doen. Je lichaam heeft zo lang nodig om te herstellen dat het eigenlijk al wel aangeeft hoe schadelijk dit voor je hersentjes is.
Wanneer je te vaak xtc gebruikt zal het echte effect op den duur afnemen wat natuurlijk zonde is..

Ik moet toegeven dat het mij ook niet altijd lukt om me aan de 2/3 maandenregel te houden :flushed: In de zomer zijn er een aantal super vette feesten kort achter elkaar. Daarbij kies ik dan de vetste uit en zorg er voor dat er toch wel minimaal 1,5 maand tussen zit. Niet geheel verstandig natuurlijk maarja..

Als ik dit zo lees zou ik dus de 19e gewoon lekker nuchter (van de xtc) blijven zodat je de 30e lekker volgas kan gaan en optimaal kan genieten :hearteyes:

Welk festival ga je de 30e?

Hey brabantsmeisje

Ben het volkomen met je eens, overkill haalt het leuke eruit.
30ste is een verjaardag (Miss moeten vermelden) waarvan ik de meeste al heel lang ken en mee experimenteer.
Ben ook nog niet echt uit geweest, dit omdat er binnen mijn kring niet veel animo voor is en met de jongens die wel gaan heb ik de meeste vriendschappen afgesloten.
Dus als je nog tips hebt om mijn vrienden over te halen of zelf nog naar goeie feestjes gaat waarbij een +1 geen ramp is hoor ik t graag. :)

Peace

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Effect zal heel iets minder zijn, voor een keertje zou ik me er niet al te druk om maken, maar neem dan daarna even een iets langere pauze. Denk dat de meesten zich wel eens niet aan hun pauzetjes gehouden hebben. Ookal houd je je altijd aan de pauzes, xtc wordt op een gegeven moment toch minder. Niet dat je je daarom niet aan de pauzes hoeft te houden, maar als jij heel graag op die twee data wil gebruiken zal je het best wel kunnen doen voor een keertje, zolang het geen gewoonte wordt

Bobsacamano

Badass junkie
Dat de meeste het niet doen wil niet zeggen dat je het wel kan doen. Nee je valt niet meteen in een coma maar vind dit geen goed advies als ik eerlijk ben.

benniesmitters zei:
Effect zal heel iets minder zijn, voor een keertje zou ik me er niet al te druk om maken, maar neem dan daarna even een iets langere pauze. Denk dat de meesten zich wel eens niet aan hun pauzetjes gehouden hebben. Ookal houd je je altijd aan de pauzes, xtc wordt op een gegeven moment toch minder. Niet dat je je daarom niet aan de pauzes hoeft te houden, maar als jij heel graag op die twee data wil gebruiken zal je het best wel kunnen doen voor een keertje, zolang het geen gewoonte wordt

Bovenaan