Ik niet. Ik ben zelf een gematigd gebruiker. Ik neem eens in de zoveel maanden een pilletje. Als ik in de stemming ben zit ik een de psychedelica (stuk vaker dan XTC). Blowen en drinken doe ik bij de vleet, maar dat tast niet zo snel je kortetermijngeheugen aan, geloof ik. Tenzij ik het syndroom van Korsakov heb, natuurlijk. Ik denk alleen dat ik het dan alleen niet tot 6VWO geschopt zou hebben, want die mensen leven vaak onder begeleiding en zijn tot niet erg veel meer in staat.Flugeltje zei:Heb ik geen last van.
Heb je 1 bepaalde drugs uitzonderlijk veel genomen, xtc bv![]()
hypersnap zei:Ik heb zo vaak voor dat ik naar boven stap en dan sta ik voor men deur me de vraag, wat moest ik nou weer hebben???
Dzy zei:Waar ging het ook alweer over?![]()
Goanaut zei::P
Ik heb wel last van gezichtsblindheid / het niet herkennen van mensen (wees niet beledigd als ik je op een party ofzo niet herken, ik ben daar echt een ramp in), is ook wel eens irritant als er in een film veel verschillende acteurs voorbij komen.
Ik leg ook wel 'ns m'n sleutels ofzo op een plek neer zonder dat ik erbij nadenk, zodat ik me daarna afvraag waar ik ze gelaten heb.

hypersnap zei:Goanaut zei::P
Ik heb wel last van gezichtsblindheid / het niet herkennen van mensen (wees niet beledigd als ik je op een party ofzo niet herken, ik ben daar echt een ramp in), is ook wel eens irritant als er in een film veel verschillende acteurs voorbij komen.
Ik leg ook wel 'ns m'n sleutels ofzo op een plek neer zonder dat ik erbij nadenk, zodat ik me daarna afvraag waar ik ze gelaten heb.
Ik heb dat voor als ik men kamer opruim, als alles dooreen ligt vindt ik het sneller terug dan wanneer ik ze opruim![]()
hypersnap zei:Heeft iemand hier nog een deftig kortetermijngeheugen? Ik ben na 5 minuten al direkt iets vergeten![]()
vergeet alleen dinge die ik niet intressant vind....