1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kratom ervaringen

Discussie in 'Natuurlijke Psychoactieven' gestart door Mr. Brosnan, 15 mei 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Mr. Brosnan

Mr. Brosnan Experimenterende gebruiker

Op internet en via de reclames op DF kwam ik op een site uit waar kratom wordt aangeboden. Ik hoor er mensen op dit forum ook soms over spreken.
    Echter ben ik benieuwd wat precies de effecten zijn van kratom en waar het mee te vergelijken is. Ik verwacht nooit echt heel veel van 'legale' drugs maar ben benieuwd of iemand ervaring hiermee heeft en mij kan vertellen wat er precies te verwachten is / wat er leuk aan is!

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Is heel persoonlijk, zelf merkte ik er vrijwel niks van, nou Ja, pas boven de 10 gram maar dat is ook de grens waarboven ik er lichamelijke ongemakken van kreeg, continue misselijkheid.

Anderen hebben wel een positief effect op lagere doseringen dan 10 gram, en ik weet dat een vriendin kratom effectief gebruikt tegen haar ADD klachten. Ook dat is persoonlijk, ik heb zelf ADD en bij mij deed het niks op dat gebied.

De positieve effecten die je kan ervaren zijn trouwens behoorlijk subtiel in vergelijking net 'echte' drugs dus verwacht er sowieso niet te veel van.

Oh, het is nogal een smerig smakend spul met zanderige structuur, als je er van over je nek gaat (5 gram in de thee bijvoirbeeld) zou je kunnen overwegen om er de grootste maat capsules (leeg te koop bij drogist/apotheek/smartshop) er mee te vullen en die te slikken.

Het effect ligt aan de strain, en varieert van rustgevend tot opwekkend/stimulerend en alkes daar tussenin en sommige mensen merken iets van een lichte roes/ heel klein beetje euforie, maar ook dat is persoonlijk.

Mr. Brosnan vindt dit leuk.
Laden...