Kratom in combinatie met Paracetamol

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Practuna

Experimenterende gebruiker
Kan dit, ik ben afhankelijk van Kratom. Ineens heb ik nu uit het niets een schimmelinfectie, op de meest klote plek.. en ik heb er niet eens wat voor hoeven doen (daar bedoel ik mee, ik ben een facking maagd)

Het probleem is: Ik heb PIJN, echt pijn, en de kratom ben ik echt afhankelijk van en dus krijg ik meteen afkickverschijnselen van betekent; meer pijn. Kan ik Paracetamol erbij gebruiken voor een week of twee? Ook slik ik 2x per dag Clemastine tegen ondraagbare jeuk over het hele lichaam.

Sorry voor het onprettige onderwerp, ik heb ook nog eens zware sociale angsten en autisme wat alles nog een stuk zwaarder maakt voor mijzelf, ik ben het een beetje zat om bang te zijn en pijn te lijden. Ik wou net stoppen met kratom maar ineens kreeg ik dit en ja, het is zonder deze bullshit al ondragelijk voor mij om af te kicken, ik kan dat niet alleen. Nou was ik al begonnen met afbouwen van de karatom, nu moet ik dat nu misschien even staken en gewoon aan mijn 'normale' doseringen blijven.

mvg,
Bang mannetje

Salvia

Bewuste gebruiker
Vaak genoeg krijgen mensen sterkere opiaten voorgeschreven waarbij ze ook nog eens paracetamol en ibuprofen mogen slikken tegen de pijn (zelf heb ik 2 weken lang per dag 100mg tramadol + 400mg ibuprofen + 1000mg paracetmol geslikt en ik heb na die 2 weken nergens meer last van gehad), dus ik ben er vrij zeker van dat dat met kratom ook geen probleem is. Ik zou alleen niet te veel en te lang de paracetamol nemen en zeker niet meer dan de ADH i.v.m. mogelijke leverschade, aangezien opiaten daar ook invloed op hebben en het combinatiegebruik dat mogelijk versterkt.

Practuna

Ok, Thanks dan kan het denk ik wel voor een weekje of een paar dagen, als paracetamol uberhaupt nog enige pijnstilling geeft. Want Kratom is een veel sterkere pijnstiller dan Ibuprofen of paracetamol

Salvia

Bewuste gebruiker
Ok, Thanks dan kan het denk ik wel voor een weekje of een paar dagen, als paracetamol uberhaupt nog enige pijnstilling geeft. Want Kratom is een veel sterkere pijnstiller dan Ibuprofen of paracetamol
Dat is inderdaad maar de vraag. Als paracetamol niet helpt dan zou je het nog i.c.m. ibuprofen kunnen proberen, maar daar moet je wel echt mee uitkijken i.v.m. je maag.

In het farmaceutisch kompas bij schimmelwerende medicijnen vind je onder andere ketaconazol, kijk naar de oplossing, niet naar de blijvende symptomen.

DSM

Newbie
Ha,

Naar dit om te horen.
Ik ben zelf ook afhankelijk van kratom (tot 50gr per dag, eerst zelfmedicatie voor ass) en heb mij ook laten opnemen hiervoor en ga straks weer. Het is geen middel om te onderschatten en je kan er echt flink verslaafd aan raken. Als het je tot op heden nog niet is gelukt om van de kratom af te raken, raad ik je aan om een detox-instelling te benaderen, je hoeft het niet alleen te doen namelijk.
Wat betreft de schimmelinfectie, miconazolnitraat helpt vaak erg goed in deze omgeving.

Dingleberry

Een creme met miconazol of clotrimazol is aan te raden voor de schimmelinfectie, ik denk voor de zekerheid clotrimazol aangezien miconazol meer wisselwerking heeft met andere geneesmiddelen. Verder kun je in principe paracetamol nemen bij kratom, wellicht kun je om de lever te ontzien geen al te hoge dosis nemen (bijv max 2500mg per dag ipv 3000, zelfde regel die geldt voor chronische paracetamolgebruikers en alcoholisten).

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan