Kratom uitprobern

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

transformated

Bewuste gebruiker
Ik wil binnen een paar weken eens kratom gaan gebruiken en ik ga het waarschijnlijk roken. Nu mijn vraag is hoeveel gram zou ik kunnen roken de eerste keer want ik heb niet echt een idee van de dosis die ik moet gebruiken en doe ik het gewoon met wat tabak of tabak en wiet? Zijn er ook nog andere manieren om het te nemen die beter zijn of hetzeflde want ik rook niet en als ik dan eens wiet rook doen me longen en keel pijn alsof ze in de vuur staan en wat zijn de effecten?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou er gewoon een thee van zetten, werkt prima en smaakt redelijk. Op de sites van de smartshops staan vaak ook wel adviezen omtrent de doseringen trouwens.

Fool

Badass junkie
Zou er inderdaad thee van zetten, werkt prima, maar smaakt niet zo prima als psychedelibee zegt, die probeert je erin te luizen. :kots:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vond kratom goor en eigenlijk niet zo veel aan. Werd een beetje melig en dat was het.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vond kratom thee best redelijk smaken, heb een stuk ranzigere dingen uit de shop gehad. Kratom is geen hard drugs, dus je zal er redelijk veel van moeten nemen voor een enigszins interessant effect. Maar verwacht er niet teveel van, want bijzonder is het niet in ieder geval.

Fool

Badass junkie
Ik vond het alsof ik een kop warm water met een schep modder naar binnen goot. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Ik vond het alsof ik een kop warm water met een schep modder naar binnen goot. :P
Ja dat heb je wel snel met poeders van de smartshop. Persoonlijk vind ik dat wel te doen, zolang de smaak een beetje ok is. Maar snap best dat anderen dat daar wat meer moeite mee hebben. Om dit te voorkomen kun je ook de kratom hars kopen, die lost iets beter op in het water.

kingdalton

Belezen gebruiker
Psychedelibee zei:
Nog wel iets gevoeld uberhaupt?
Ja dat gelukkig wel :grin: vlagen van energie wisselde zich af met vlagen van ontspanning. Tropical House is echt een aanrader :)

We hebben ook de slechtse film ooit gekeken, gangsterboys. Toch hebben we gelachen met zijn allen.

Wat wel zo is is dat ik nogsteeds heel relaxed ben.

Ik had trouwens een deel in capsules gedaan maar dat zou een flinke berg worden, de rest heb ik met whiskey en sinaasappelsap

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan