Kristal @ feest

leg3nd8

Newbie
Hallo mensen.

Ik ben nieuw hier en heb wat rond gelezen op forums die me boeide.

Mijn vraag is.
Hoe neem je Kristal het beste en veiligste in op een party! :rock: :rockband: Ik lees ook vaak dat ze het via bommetjes doen maar heb geen idee wat bommetjes zijn. en hoe ze die afwegen. Want ik heb niet zo precieze weegschaal hier:)

Tips welkom:grin:

rr00

Experimenterende gebruiker
Likjes nemen, is wel moeilijk te doseren. Je kunt eventueel van te voren het poeder op het oog in 2 of 4 dosissen splitsen dan weet je ongeveer waar je mee bezig bent.

Bommetje = capsule. Kun je van te voren vullen, maar op het oog ook moeilijk te doseren. Wel beter doseerbaar dan op het feest zelf aangezien het daar ws druk is en je het op de plee ofzo zal moeten doen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Een doos capsules halen in de apotheek.

Een fatsoenlijke weegschaal kopen op internet, kost niet zo gek veel.

Thuis de gewenste hoeveelheid afwegen en in de capsule doen.

Zo kun je makkelijk met capsules doseren.

Oom Klaas

Badass junkie
Okee, en nu een manier die nog enigszins betrouwbaar is en snel/makkelijk.

Gram verdelen in 2 hoopjes, die 2 hoopjes weer door de helft.
Nu heb je 4 kwart grammen, die doe je ieder weer door de helft.
Nu heb je 8 leuke bommetjes van 125 mg.

Dosering van een sterke pil.

Die hoopjes schuif je met een bankpas op een klein blaadje die je door de helft hebt gevouwen dat je een soort opvang geul hebt en dat schuif je zo in/op een vloeitje en die draai je dicht.

Zo maak je feest voer.

Andyy

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:

Die hoopjes schuif je met een bankpas op een klein blaadje die je door de helft hebt gevouwen dat je een soort opvang geul hebt en dat schuif je zo in/op een vloeitje en die draai je dicht.

Zo maak je feest voer.

:grin: kon het niet beter verwoorden.

leg3nd8

Newbie
Oom Klaas zei:

Zo maak je feest voer.

Dat is inderdaad slim en het veiligste lijkt mij is nog niet in me op gekomen en nog nergens gelezen!
Thanks nu nog ff Kristal regelen :grin:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Yep!

Zo met die vloeitjes werkt inderdaad het snelst en ik knip/trek het "staartje" er ook altijd ff een stukje vanaf :)

k00k

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:

Zo maak je feest voer.

Slim Slim Slim :grin: Hier had ik ook nog niet aan gedacht. Ik zou alleen die 125 ook nog in 2 verdelen :P Ik ben niet iemand van de hoge start dosis haha :P

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
ik ben meer van de likjes, gewoon om het half uur 1 a 2 pinkjes pakken op gevoel en dat dan zo n 2 a 3 x. heb echter ook eerst moeten experimenteren met hoeveel k zou moeten pakken.

bommetjes zijn trouwens wel het beste voor je tandjes + je proeft er niks van

Oom Klaas

Badass junkie
TRAVOLTA zei:
ik ben meer van de likjes, gewoon om het half uur 1 a 2 pinkjes pakken op gevoel en dat dan zo n 2 a 3 x. heb echter ook eerst moeten experimenteren met hoeveel k zou moeten pakken.

bommetjes zijn trouwens wel het beste voor je tandjes + je proeft er niks van

En je weet hoeveel je pakt.

2C-Em

Belezen gebruiker
Als je dat wilt weten moet je ook je spul laten testen. En secuur afwegen. Dan weet je voor de keren erop (met evt. andere kristal getest@ ander percentage) precies wat je wenst :)

Bovenaan