1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kun je Kanna extract vapen?

Discussie in 'Natuurlijke Psychoactieven' gestart door skafmaarscherp, 10 mrt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Hallo, ben nieuw hier. Wou even een second opinion over of je Kanna extract, wat eigenlijk om te snuiven is, ook kan vapen. Ik heb zelf een Storm Vaporizer Pen. Iemand die dit ooit heeft geprobeerd? En zo ja, doe je het dan óp de wiet, of gewoon apart vapen?

2. Heb het al gedaan. Ik moest een beetje hoesten, maar ben volgensmij wel een stuk meer stoned dan normaal. Heb dus de kanna en wiet gemixt.

3. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Je hebt speciale extracten voor de vaporizer, die zijn wat grover, o.a. de UB40 variant

4. jam

jam Bewuste gebruiker

Ik rook kanna altijd (de gewone, niet het extract en zelfgekweekte kanna ook soms). Ik vind dat dit ook best goed werkt.
    Eenmaal heb ik kanna proberen vapen, maar ik had niet de indruk dat dit goed werkte, ik had ook niet het extract. Maar de vaporizer leek het niet zo goed te kunnen verdampen.
    Verder heb ik niet de indruk dat wiet en kanna een goede combinatie is. Ik lijk van beide minder te voelen indien ik ze combineer.

5. jam

jam Bewuste gebruiker

Ja ik had het gewoon in een vaporizer van een vriend gedaan, maar het leek of de kanna niet voldoende verhit kon worden, er kwam allersinds weinig damp vrij. De capsule in de link is vrij gelijkaardig als diegene die we gebruikt hebben.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Kanna extract vapen
  1. Mauro_
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    544
  2. Fudgie
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    815