1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kurkdroog na cannabis

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door Konijntje, 11 nov 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
  1. Konijntje

Konijntje Newbie

Iedere keer als ik cannabis gebruik (via bong) krijg ik een ontzettend droge mond, dit is al zo vanaf mijn eerste gebruik ooit. Het is zo erg dat ik niet stoned wil worden zonder iets te drinken erbij. Ik heb het niet als ik salvia of tabak rook. Een aantal mensen heb ik gevraagd of ze daar ook last van hadden, maar nee. Hoe zou dit komen en waarom verschilt het dan zoveel per persoon.

Laatst bewerkt: 11 nov 2018
  2. Used&abused

Used&abused Newbie

Geen idee eigenlijk, maar ik herken het wel uit mijn omgeving. Waar ik tijdens het blowen (lees: bong roken) bijna niets drink, blijft een maat van me continu drinken omdat ie ook zo uitgedroogd (lijkt) te zijn, voor zn gevoel althans.

3. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Cotton mouth is een bekend begrip bij blowen, heb het zelf ook helaas.

4. Anunnaki

Anunnaki Bewuste gebruiker

Misschien proberen wat ijs erin te doen, je kan ook wat limonade of vruchtensap etc erin doen voor een smaakje. Maar dit zal het waarschijnlijk alleen wat koeler of lichter maken maar wie weet, een droge mond komt inderdaad bij iedereen wel voor, alleen velen blowen al zo lang dat ze het idee van een droge mond al niet meer kennen omdat ze dit zo vaak hebben, gewoon gewenning. Maar we zijn natuurlijk allemaal anders, en hier zal vast geen speciale reden achter zitten.

5. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

Sorry bij Cottonmouth denk ik gelijk aan de film Kill Bill! O-Ren Ishii aka Lucy Liu. :tearsofjoy:

Anunnaki en Psychedelibee vinden dit leuk.
  6. Anunnaki

Bij cottonmouth denk ik aan een beschimmelde mond :laughing:

7. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

Fungusmouth! :tearsofjoy:

Anunnaki vindt dit leuk.
  8. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik ben er inmiddels wel aan gewend, maar valt me nog steeds op hoor. Kan me ook niet echt voorstellen dat het na verloop van tijd niet meer opvalt, meer dat je ermee om leert gaan. Zo hoef ik niet meer standaard wat drinken erbij, wat ik vroeger wel had bijvoorbeeld.

9. Anunnaki

Ik ken er genoeg die er geen last van hebben, het valt wel op maar ze hebben er gewoon geen last van, die blowen ook al jaren 24/7 zal het ook wel van komen :upsidedown:. Ik heb niet altijd drinken nodig tijdens het blowen maar heb wel eens gehad dat ik niet eens meer kon praten omdat het zo droog was haha.

10. FrauLindemann

FrauLindemann Newbie

Dat heb ik ook. Voor mij geen jointje zonder een drankje erbij. Het liefst koffie of cola light. Als ik echt niets te drinken heb voldoet een suikervrij keelsnoepje ook om de keel gesmeerd te houden.

Laden...