Kutzooi!

Zoari

Experimenterende gebruiker
Hallo!

Ik ben zoari...mischien al een trip-report gelezen over mij maar voor de mensen die niet veel over mij weten. I love drugs...of....ik weet dat ik het te gek vind omdat ik me al 3 jaar drugs informatie leest. Dus voor mijn gevoel weet ik veel. Maar genoeg gepraat hier komt het probleem.

Ik wil drugs uitproberen. Dan heb ik het over salvia / truffels / xtc / mdma . Maakt niet uit wat maar een van die dingen is echt iets voor mij. Ik heb nu alleen nog maar wiet / hasj alchol gedaan. maar het probleem is...mijn vader ziet alles! door mij heen! Wat bedoel ik hier nou mee? Als ik een dagje of avondje heb geblowd en ik word de volgende ochtend wakker kijkt hij mij altijd heel strak in de ogen aan...en dan weet hij of ik iets heb gedaan wat ik niet mocht. Alleen ik denk er tegenwoordig altijd aan als ik een dagje heb geblowd of gedronken. Kom ik thuis en hij ziet het zo.
Dit moet ik natuurlijk niet hebben als ik aan de salvia / truffels / xtc / mdma wil beginnen. Hoe zorg ik dat ik het toch kan uitproberen zonder dat mijn vader het aan me ziet? Graag tips of andere dingen!!!

(Mijn vader ziet het niet aan de kater ofzo...hij ziet het gewoon als ik eraan denk...als ik er niet aan denk gebeurd er niks...dit kan ongeloofwaardig over komen maar hij kan het gewoon aan me zien)

greetz....me!

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zoari zei:
...dit kan ongeloofwaardig over komen maar hij kan het gewoon aan me zien)

greetz....me!

Alles behalve ongeloofwaardig en in veel gevallen is het ook zo. Als ik drugs gebruikte zag niemand het aan me. Ik kon gewoon naar school of naar m'n werk of een gesprek met iemand voeren zonder dat ze iets door hadden. Maar zodra ik bij m'n vader was wist ik het ook direct, hij zag het en voelde het. Ze zien je natuurlijk uitgroeien van een heel klein mannetje (of vrouwtje) tot een heel persoon en zien alles veranderen, ook de manier waarop je bent en hoe je denkt. Door de jaren heen zien ze meer dan je denkt, ook al zeggen ze dat niet altijd. Op het moment dat je je er zelf ongemakkelijk bij voelt kun je er donder op tegen zeggen dat ze het weten.

En er zijn zat tips die tegen allerlei uiterlijke kenmerken helpen maar uiteindelijk merken ze het aan de manier waarop je op dat moment bent en daar doe je bar weinig aan.

als ik er niet aan denk gebeurd er niks

Je zegt het zelf al, niet aan denken dus. :wink:

Zoari

Gelukkig dat ik niet de enigste ben! Dat is dan gewoon erg kut...maar hoe gebruik jij nu dan drugs? of hoe heb je in mijn tijd gebruikt?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn drugsgebruik vroeger was niet het voornaamste probleem thuis en daarom kon ik eigenlijk doen en laten wat ik wilde. Dat heeft natuurlijk zo zijn voordelen maar het heeft vooral nadelen gehad. Voordeel was natuurlijk dat ik niet het probleem had wat jij nu hebt, maar aan de andere kant is het ook wel prettig en verantwoord als iemand je in de gaten houdt.

In een ander topic zei je dat je wilde wachten met drugs (XTC) tot je 18 bent. Is dat niet meer zo?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Hmm.. zou je misschien, als je dat gaat doen, bij een vriend/vriendin gaan slapen? Dan hoef je in ieder geval niet vlak na je gebruik thuis te komen. Of krijg je dan alsnog je guilty face als je vader je aankijkt, de middag/avond erna? :P

Zoari

Zero, je neemt de woorden uit mijn mond. Het maakt niet uit waarneer ik thuis kom mijn vader ziet het gewoon op een of andere manier.

En je ik wou wachten tot mijn 18ste voor xtc maar dat heb ik ingekort met 2 jaar :grin:

Zoari

Idee!

Ik heb een keer een bommetje speed geslikt. In verband met alcohol werd er wijs gemaakt dat het poedersuiker in een vloeitje was. Is eigenlijk een wazige avond geworden. Alleen mijn ouders heb ik gezegd dat er dus blijkbaar iets in mijn drinken werd gestopt. Ze vonden het blijkbaar oke omdat ik het niet heb ingenomen en per ongeluk ging...

Zou dit het probleem oplossen? Dat ik het gewoon per ongeluk moet in nemen, of moet zeggen tegen een vriend dat hij het op een festival gewoon iets in mijn drinken ofzo moet doen? Dan zit er in mijn gedachten dat het "Per ongeluk" ging...

Wie denk...test het uit?

Frank123

Wijs gebruiker
Als bij mij op die leeftijd ''iets in mijn drankje'' was gestopt, had ik samen met mijn ouders toch aangifte enzo moeten doen. Minimaal een doktersbezoek. Maargoed,

Je kan beter gewoon bij een vriend/vriendin blijven slapen en de dag erna even goed ontnuchteren. Vroeg of laat ga je toch op je gezicht ermee als je het steeds perongeluk blijft doen.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Gewoon wachten totdat je op een leeftijd bent waar het gebruik op een verantwoorde manier kan gebeuren..

Zoari

Dat is dus....18 jaar denk ik? Of is het beter om pas op mijn 21ste te experimenteren?

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zou zeggen helemaal niet nee dat ook weer niet.. Doe het als je zelf zeker weet dat je er klaar voor bent en zoek het allemaal goed uit. Drugs uitstellen is niet verkeerd misschien helpt het om drugs niet te zien als iets dat meteen moet omdat je het wilt. Op je 18e kunnen je ouders je niet veel meer verbieden en denk zelf dat dat wel een mooie leeftijd is om tot te wachten met harddrugs etc. Die dingen lopen niet weg en zijn er over een paar jaar ook nog wel...

Zoari

Daar heb je wel gelijk mee maar je hebt het nu wel over hard drugs. Ik weet dat truffels daar niet onder vallen. Dus wat vind jij van truffels in vergelijking met hard drugs zoals xtc?

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Gewoon de hele dag aan drugs denken, iedere dag, zo opvallend mogelijk. Uiteraard zonder het te gebruiken. Met je vader aan tafel tijdens het avondeten? Denk aan compleet wappie wegsmelten op een bankje in het park onder invloed van MDMA en Salvia. Toevallig chamignonnen soep wat de pot schaft? Mooi moment om je de zuur weeige smaak van truffels achter op je tong voor te stellen, welke je met geen mogelijkheid wegkrijgt. Op het moment dat hij zijn soep laat staan nadat hij jou heeft aangekeken zit je goed. Discussie met je vader over de zin en onzin van de kleursettingen van een zuid-keniaanse zebra? Denk aan een grote zwarte schaal met mooie brede lijnen wit poeder naar keuze erop.
Rookgordijn dus. Hoe meer hoe beter. De meest rare blikken van jou worden normaal als het continu aanwezig is. Afwijkend gedrag kun je aan iemand zien omdat iemand afwijkend reageerd.

Als iemand het zo snel herkent zou ik mij trouwens ook eens goed achter de oren krabben wat hij allemaal wel niet heeft uitgevreten in zijn jeugd :grin:

optie 2 is idd wachten totdat je zelf mag bepalen hoe jij je leven indeelt.

harry123

Bewuste gebruiker
Zoari zei:
Zero, je neemt de woorden uit mijn mond. Het maakt niet uit waarneer ik thuis kom mijn vader ziet het gewoon op een of andere manier.

En je ik wou wachten tot mijn 18ste voor xtc maar dat heb ik ingekort met 2 jaar :grin:

Misschien gewoon eerlijk zeggen? Deed ik toen ook, m'n ouders vonden het nieth eel leuk, maar ze waardeerden dat ik eerlijk was, totdat ik werd opgepakt, toen mocht het neit meer :P

Bovenaan