• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Kwaliteit LSD

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

abby

Belezen gebruiker
Deze vrouw beweerd dat er een groot verschil zit tussen `street lsd` en de zogenaamde echte lab kwaliteit. http://www.youtube.com/watch?v=nvNy2-f4 ... re=channel Het is een beetje onduidelijk, want 'street lsd' wordt natuurlijk ook in een lab gemaakt. Maar mijn vraag is dus, of er wel degelijk een verschil zit tussen verschillende kwaliteiten lsd, en of dat erg merkbaar is.

pascal828

Badass junkie
Ik had dat filmpje al een keer gezien, maar volgens mij zit er geen verschil in, behalve misschien hoe het word bewaart waardoor de lsd-moleculen beter blijven.
Omdat street lsd vaak niet goed word verpakt kunnen er nog wel eens lsd-moleculen weggaan, wat niet gebeurt in een lab, of tenminste veel minder.

Wacky

Badass junkie
Er zit verschil in de zuiverheid van geproduceerde LSD kristallen. Een goede laborant met goede spullen zal zuiverdere LSD kunnen produceren dan een 2e rangs laborant met wat geimproviseerde spullen in een keldertje. Dat is natuurlijk zo bij elke stof die uit een lab komt.

Wanneer een stof die uit het lab komt niet zuiver is, zal dat betekenen dat er nog grondstoffen, tussenproducten, of hulpmiddelen bij zitten die voor de productie gebruikt zijn.

Het grote punt van eeuwige discussie is of dat er iets toe doet. De gebruikelijke dosis van LSD (~100ug = 0,0001g) is zo klein dat er heel weinig stoffen op aarde zijn die uberhaupt iets doen in je lichaam bij die hoeveelheid. Laat staan merkbaar je trip beinvloeden. Sommigen (inclusief ik) geloven dus dat je van minder zuivere kristallen gewoon iets meer nodig hebt om een even sterke zegel te maken dan van zuiverdere kristallen en dat je verder het verschil niet merkt. Anderen zweren erbij dat er zegels zijn met goede kristallen en slechte kristallen (omdat ze van de ene een goede trip krijgen en van de andere een niet zo goede)

gNuxx

Wijs gebruiker
Ik las ook een keer ergens op dit forum dat je van donkere lsd kristallen ook een meer donker getinte trip zal krijgen.

Het was een topic van Lysergine25, misschien moet je even zoeken, maar je zult vinden!

Beanhead

Badass junkie
LSD is LSD, je zal misschien soms alleen wat meer moeten gebruiken maar er zit geen verschil tussen. alleen qua potentie

"TYPES OF CRYSTAL

Needlepoint -very pure(95%) white powerdery crystal,was available in small amount`s. The best of the best

White Fluff -Very pure(95%) white light flakes of crystal. Still around and the most sought after. very pure

Silver -Good and clean(85-90%)-light greyish crystal. Was an unbelievable amount of this around in the late eighty`s and early nineties. Very good stuff. My first thumbprint was this kind. If you ate acid in the 80-90`s you probably sampled some silver.

Amber -Decent(70%?) This crystal varied from a light amber color to an almost dark brown color.Was always available.One batch called quadricept amber was the color of light honey and was very good.Lot`s a people worked with this crystal but I always would use silver instead since it was better and the same price.

Lavender -(60-70%?) light purple to almost black colored crystal. Like amber it varied batch to batch.

TJ (tornado juice) - purity unknown. I seen this shit in about four different colors and it always scared me. No experiance with it.

Champagne -(50-60%) black crystal, nasty stuff IMHO. I worked with it once and swore to never touch it again. "

Arthur King

Wijs gebruiker
Nu spreek je jezelf tegen, je zegt eerst LSD = LSD, vervolgens kom je met eigenschappen van LSD-kristallen in verschillende puurheid. :confused:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Arthur King zei:
Nu spreek je jezelf tegen, je zegt eerst LSD = LSD, vervolgens kom je met eigenschappen van LSD-kristallen in verschillende puurheid. :confused:
Er wordt in die lijst toch ook niet gezegd dat LSD = LSD niet klopt??

Het is gewoon zo'n lijstje van een of andere door getripte hippy die veel verschillende acid batches in zijn tijd heeft gezien en ervaren en dr een naam aan heeft gegeven.

Mijn persoonlijke ervaring, ik heb het idee dat er wel verschillende effecten waarneembaar zijn bij verschillende batches. En dat de regel LSD = LSD niet opgaat. En dat is omdat ik nu een batch zegeltjes heb waar ik heel anders op trip dan alle andere zegels die ik heb gehad. Ook bij vergelijkbare doseringen. En nu heb ik het niet over hoe de trip verliep, dat is elke keer anders. Maar ik heb het over de visual die veel helderder en scherper was dan bij de andere zegels die ik heb gehad.

Hashja

Bewuste gebruiker
Arthur King zei:
Het zijn zuiverheden van verschillende kristal-soorten.
Een kristal is een rooster waarin moleculen zijn gerangschikt.

Stel je hebt een batch van 1g van al die kristallen, dan bevat 'Needlepoint' bijvoorbeeld 950mg LSD (95% zuiverheid) en 'Amber' 700mg LSD per gram (70% zuiverheid)

Arthur King

Wijs gebruiker
Hashja zei:
Arthur King zei:
Het zijn zuiverheden van verschillende kristal-soorten.
Een kristal is een rooster waarin moleculen zijn gerangschikt.

Stel je hebt een batch van 1g van al die kristallen, dan bevat 'Needlepoint' bijvoorbeeld 950mg LSD (95% zuiverheid) en 'Amber' 700mg LSD per gram (70% zuiverheid)
Ik weet wat een kristal is, ik ga ook naar school. :wink:
Ik bedoelde alleen dat er staat LSD = LSD en er ik dacht dat de bron met 'this shit in about four different colors and it always scared me' bedoelde dat het een andere uitwerking had.
Maar nevermind, 't is niet zo belangrijk.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
alle lsd is anders, alleen als dezelfde labrat een doos neerzet heb je 1 consistente kwaliteit.

Liquid paper dots ... allemaal LSD.
Maar als je iedere maand een ander zegeltje neemt of een ander druppeltje is het iedere keer toch weer anders.

Er is namelijk geen 1 pep zoals de andere, ook hier verschilt het per keer, ja het is allemaal pep maar toch merk je iedere keer dat het een beetje scheelt.

:hearteyes:

:wave:

KoxBox

Badass junkie
lysergine25 zei:
alle lsd is anders, alleen als dezelfde labrat een doos neerzet heb je 1 consistente kwaliteit.

Liquid paper dots ... allemaal LSD.
Maar als je iedere maand een ander zegeltje neemt of een ander druppeltje is het iedere keer toch weer anders.

Er is namelijk geen 1 pep zoals de andere, ook hier verschilt het per keer, ja het is allemaal pep maar toch merk je iedere keer dat het een beetje scheelt.

:wave:
Gelukkig maar...

ik moet ook toegeven dat lsd hard verschilt in kwaliteit van batch tot batch. of van postzegel tot vloeibare
het visueelste en spiritueelste ooit gegaan van 1 druppel van 300 microgram.
(de lucht was 1 carrousel van keiiiiiiii gedetailleerde fractals. 1ste en laatste keer dak echte fractals heb gezien op pakt 75 keer getript te hebben)

heb eens 8 hoffmans gedaan en dit kwam nog niet eens in de buurt van die 1ne druppel....

heb nu druppels van 100 microgram, 2 druppels en alles alles alles golft en ademt zot hard.
heb al +- 75 keer getript en nu pas me die druppels denk ik....

WHAAAAAAAT THEEEE F°°°°°°CK IS DIT. WHAAAAAAAA, DIT IS ECHTE LSD025!!!!!!!!! :xtc:

zotharde psychedelische visuals, men zichtveld is precies ne vijver waar 100den rotsblokken in worden gegooid en elke golf/deining vertoont een waaier aan kleuren. en onvoorstelbare mindfucks waarvan da ge weken later nog altijd elke dag aan terug denkt.

elke keer als ik aan die vloeibare denk heb ik zoiet van dit is pas psychedelica
dit spul kan ik absoluut niet vergelijken met 1der welke blotter die ik ooit al heb gedaan.
behalve dan de allereerste keer, eerst goe gaan op den md en dan 1ne blanco/witte blotter,
ma da was zot op zijn eigen manier en andere visuals.

er zijn vele substitutes voor lsd...
bv. ALD-52(1-acetyl-d-lysergic acid diethlamide) even actief
ALA-10(1-acetyl-d-lysergic acid ethylamine) 1/10 actief
LAE-32(d- lysergic acid ethylamide) actief tussen 500 en 1400 microgram
DAM-57(d-lysergic acid dimethilamide) actief tussen 500 en 1400 microgram
MLD-41
MLA-74
ALLYLAD
BULAD
EHLAD
PROLAD

nu ik die vloeibare heb gedaan vraag ik me echt af waarom ik nog nooit zo hard ben gegaan van blotter....

lsd is lsd maar toch is er een grooooooooooooot verschil in kwaliteit.

Beanhead

Badass junkie
Om hier nog even op terug te komen.

Voor de mensen die zeggen dat je totaal anders tript bij het ene tripje als bij het andere... Ja, dat is toch niet meer als normaal? Elke trip is toch anders, LSD is gewoon een goedje dat je elke keer anders laat voelen :P

Arthur King

Wijs gebruiker
Beanhead zei:
Om hier nog even op terug te komen.

Voor de mensen die zeggen dat je totaal anders tript bij het ene tripje als bij het andere... Ja, dat is toch niet meer als normaal? Elke trip is toch anders, LSD is gewoon een goedje dat je elke keer anders laat voelen :P
Als ik het goed heb begrepen zit er ook verschil in de visuals, soms lijken ze wat 'helderder', dus de trip is niet alleen afhankelijk van de set & setting.

Wacky

Badass junkie
Als iedereen van DF die gelooft in dat verhaal van heldere trips en niet heldere trips nou meedoet aan een blinde test, dan kunnen we het eens echt uitzoeken.

(In de praktijk kunnen de meesten geen heiniken van amstel onderscheiden, laat staan acid van acid :tongueout:)

Liesette

Bewuste gebruiker
ik drink geen paarden pis, het verschil tussen Heineken en Amstel wist ik al op 4 jarige leeftijd.

Dat LSD geen urine is wist ik pas later, mensen die denken dat alle lsd het zelfde is hebben een saaie leven voor hun staan.
Sex is namelijk ook nooit het zelfde ook al neuk je al 40 jaar.

Beanhead

Badass junkie
Liesette zei:
ik drink geen paarden pis, het verschil tussen Heineken en Amstel wist ik al op 4 jarige leeftijd.

Dat LSD geen urine is wist ik pas later, mensen die denken dat alle lsd het zelfde is hebben een saaie leven voor hun staan.
Sex is namelijk ook nooit het zelfde ook al neuk je al 40 jaar.

Inderdaad maar sex blijft wel sex. Net zoals LSD, LSD blijft.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Wacky zei:
Als iedereen van DF die gelooft in dat verhaal van heldere trips en niet heldere trips nou meedoet aan een blinde test, dan kunnen we het eens echt uitzoeken.

(In de praktijk kunnen de meesten geen heiniken van amstel onderscheiden, laat staan acid van acid :tongueout:)
Ik offer mezelf wel op. :P

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan