Kwaliteit van coke

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Ik ben nieuw op dit forum maar niet in het wereldje.
Vinden mensen niet de de kwaliteit een stuk minder is als een jaar of 8 terug?

Gr Ophiophagus

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
+1 Inderdaad duurder maar kwaliteit is nog steeds goed als je een betrouwbaar iemand hebt. Slechts wat duurder zoals alles is geworden.
Greets :)

fritssie

Newbie
Ik zelf had laatst ook hele slechte en moest bijna 3 gr wegwerken voor een beetje effect.

Nu een nieuwe gevonden me eindelijk eens goed spul regelt ik moet dan wel wat meer nemen als normaal maar ach who cares.

I need quality.

Gr

de GT

Bewuste gebruiker
kwaliteit is te vinden voor een ieder die er voor betaalt. ik zit zelf de laatste tijd niet onder de 80%, dus kan niet klagen.

anon22

Belezen gebruiker
de GT zei:
kwaliteit is te vinden voor een ieder die er voor betaalt. ik zit zelf de laatste tijd niet onder de 80%, dus kan niet klagen.
Ooh ja joh?

Die is zeker goed te snuiven of niet? :tearsofjoy:

de GT

Bewuste gebruiker
@ anon,

ik zag je reactie in het andere coke topic, maar in tegenstelling tot jouw ervaring vind ik het prima te snuiven. ik maak gewoon kleinere lijntjes, het netto effect is hetzelfde. Stel jij pakt 50mg mengsel waarvan 30mg coke is en 20mg bijproduct, dan beland er dus 30mg coke in je neus, en 20mg ander poeder wat ook fijn langs je slijmvlies schuurt.

Ik pak dan liever 30mg zonder iets erbij, zodat er netto minder poeder langs mijn slijmvlies schuurt, maar netto evenveel coke naar binnen komt.

En ja, ik weet 100% zeker dat ik boven de 80% zit met mijn spul, want ik laat elke batch die ik haal testen. Niet in de laatste plaats omdat ik het soms samen met vrienden verdeel, en zij zijn wel te lui/achterlijk om het te testen. Ik zou niet willen dat ik hun bijv. atropine of levamisol voorschotel.

Maar dat gehuil dat onversneden niet te snuiven is, dat dat direct een bloedneus oplevert etc. is niet waar. Wees uitgenodigd om dat proefondervindelijk zelf uit te vinden.

Paddo100

Bewuste gebruiker
wat ik had gezien in zo'n documantaire over de aanslagen van 11 september is dat de productie van coke 15% is afgenomen sinds 2001 + strengere / betere beveiliging...

Ik heb een paar jaar geleden voor t laatst wat gehaald en dan nu recent weer een aantal maal.

Ik heb zelf het idee dat het effect minder is dan toen. (kan verbeelding zijn natuurlijk)
Zeker weet ik dat er veel minder in de snowseal zit dan voorheen!

Zou heel graag weer eens ouderwetse kwaliteit/hoeveelheid zien, maar zal nog even moeten zoeken denk ik...

shakes

Belezen gebruiker
Ik denk dat het aantal dealers dat kutzooi verkoopt alleen hoger word. Dan lijkt het alsof het duurder word, maar als je gewoon vaste source hebt merk je niks.

Albino

Bewuste gebruiker
Kwaliteit is prima, gebruik het zelf eigenlijk amper.. Maar er is niks veranderd sinds zo'n 5 jaar geleden voor mij. Heb wel gemerkt dat de coke dealers uit de grond springen, ze zijn opeens overal :openmouth:

KOMTGOED

Experimenterende gebruiker
??? vind het helemaal niet prima .kwaliteit is om te huilen zo slecht. ja een jaar of 10 geleden was het supeerrrrr maar was wel in een andere plaats.(bedoel roken)

mmhja

Albino zei:
Kwaliteit is prima, gebruik het zelf eigenlijk amper.. Maar er is niks veranderd sinds zo'n 5 jaar geleden voor mij. Heb wel gemerkt dat de coke dealers uit de grond springen, ze zijn opeens overal :openmouth:
Kwaliteit kan prima zijn mits je goede contacten hebt Ik gebruik coke 8 a 10 keer per jaar maar als je betrouwbare bron er meestopt , valt het niet mee om kwaliteit te vinden want betrouwbaarheid bij nieuwe dealers is vaak ver te zoeken helaas

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Ik heb het geluk van goede kwaliteit te kopen bij mijn vaste leverancier.

De hoge prijs is vrees ik nodig om het kaf van het koren te scheiden! :mrgreen:

Albino

Bewuste gebruiker
mmhja zei:
Albino zei:
Kwaliteit kan prima zijn mits je goede contacten hebt Ik gebruik coke 8 a 10 keer per jaar maar als je betrouwbare bron er meestopt , valt het niet mee om kwaliteit te vinden want betrouwbaarheid bij nieuwe dealers is vaak ver te zoeken helaas
Goede contacten? Ze springen letterlijk uit de grond hier, ken er nu zo'n 10 en zeker 6 ervan hebben goede stuff.. 2 jaar geleden had ik er maar 2 in totaal.. Gewoon mensen die je via via kent toevallig.. Tegenwoordig hebben de meeste wel goede kwaliteit waar ik mee bekend ben.

Legaldope

heb een prijs horen vallen van 3800 voor 100 gram 80% coke.
Scheelt wel wat tegenoever 8 jaar geleden. Maar er zijn nu niet veel producten die dalen in prijs

doe de duif

Belezen gebruiker
Het gene ik nu liggen heb geeft me direct een lopende neus, ik krijg er bijna mijn lijn niet van op.
Begint al te lopen tijdens wisselen van neusgat. En ik leg normale lijnen, zeker niet meer dan 100mgr. Ik koop C niet meer dan een keertje per jaar maar gebruik met grote tussenpozen andere fun stuff.
Op welk (versnijdings)middel kan dit duiden? Is ook heel erg verdovend.

de GT

Bewuste gebruiker
--SMOKEY-- zei:
de GT zei:
volgens mij is het maximale 89% dus dat jou coke 80% is klinkt mij nogal ongeloofwaardig.
en voor dat jij je pakkie in je handen krijgt hebben anderen het al versneden

de kosten bij een CC boer in columbia ?filmpje :openmouth:

http://www.youtube.com/watch?v=U_bZZt1zs60
t was ook onversneden. Kost gewoon een stuk meer, maar t kan toch echt. Heb het zelf meerdere malen laten testen, resultaten tussen 79 en 88 terug gehad.

Helaas ligt die bron er nu al dan niet tijdelijk uit, dus ben ik weer op alternatieve bronnen aangewezen waarbij de kwaliteit varieert tussen 30 en 70% :(

De beste sos die heb gehad heb ik laten testen en kwam op 62% uit.
En die voelde je echt wel hoor, helaas word er tegenwoordig alleen maar bagger verkocht :(

de GT

Bewuste gebruiker
dat valt wel mee, na stevig zoeken heb ik donderdag weer een uitslag van 83 gehad :smoke:
i like!

psych-out

Bewuste gebruiker
de GT zei:
haha :)
en op de andere site van drugsforum vraag je wat ''een streep'' in coke termen betekent maar je hebt wel coke van 80% ???

de GT

Bewuste gebruiker
psych-out zei:
de GT zei:
en op de andere site van drugsforum vraag je wat ''een streep'' in coke termen betekent maar je hebt wel coke van 80% ???
uitleg staat er nu bij :wink:

ik wordt gewoon moe van die vage termen waar niemand wat aan heeft. een gram, of een lijn van zoveel cm, of 0.9 gram, of 80% (massaprocent welteverstaan), daar hebben we wat aan. Daarmee doe je een ondubbelzinnige bewering. Met vage termen die subjectief zijn heb je nooit zekerheid waar het nou over gaat.

psych-out

Bewuste gebruiker
de GT zei:
psych-out zei:
de GT zei:
uitleg staat er nu bij :wink:

ik wordt gewoon moe van die vage termen waar niemand wat aan heeft. een gram, of een lijn van zoveel cm, of 0.9 gram, of 80% (massaprocent welteverstaan), daar hebben we wat aan. Daarmee doe je een ondubbelzinnige bewering. Met vage termen die subjectief zijn heb je nooit zekerheid waar het nou over gaat.
heb je gelijk in :) en nu snap ik je wat beter!

JM777

Newbie
Weet iemand waar ik een machientje of iets dergelijks kan kopen om de puurheid van coke te weten per percentage? Woon in Z-Amerika en ben wel benieuwd wat voor % puurheid in krijg. Hoog zal het wel zijn voel ik zo. Ik koop het in blokjes, 'onversneden', maar ik hoor dat ze hier soms (ligt een beetje aan de source) al blokken samen lopen te persen met ander spul. Moet je nagaan zeg...maar ik mag niet klagen. Maar de essentie van de vraag is dat ik namelijk een paar potentiele kopers voor zo'n machientje/test kit! Hoop graag iets te horen! Ciao! Ik schat in NL dat het gemiddelde % zo tussen 15 - 20 zit.

ElCapo

Newbie
Sjardy jij hebt veel verstand joh..

Het hoogste is 96% als je puur van het blok hebt. weet niet hoe je bij 89komt?

ik weet niet hoe jij aan die onzin komt, maar dat jij niets weet is duidelijk
89% is de max. droom jij maar van 96%

Tufnut

Badass junkie
Moet dat nou?
De kenner weet wie gelijk heeft en hoeft niet overtuigd te worden met haantjesgedrag.

89% it is.

de GT

Bewuste gebruiker
achja, laat elcapo ook gewoon in zn waarde. dan kan die weer zonder minderwaardigheidscopmlex terug de speeltuin op.

de GT

Bewuste gebruiker
even wat onnodige elementen uit mn bericht halen:

Ik verwijs je voor het gemak naar een van de vele testcentra die NL rijk is.

Mocht je scheikunde gehad hebben op middelbare school niveau (dit is sowieso op vwo niveau van toepassing, havo of mavo weet ik niet), dan kan je ook zelf aan het rekenen gaan:

hier kun je de structuurformule vinden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Coca%C3%AFne
in de BINAS kun je alle benodigde massa's terug vinden, hier een benadering:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Periodiek_systeem

bereken het massapercentage van cocaine.hcl maar eens, met bovenstaande gegevens moet dat lukken.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan