bbqtoecrisp

Experimenterende gebruiker
Hey!

Ik heb (wil) wat drugs van ## (mag de volledige naam niet zeggen maar jullie weten welke ik bedoel)
Weet iemand of de;
4-HO-MET
4-ACO-MET
5-MEO-MIPT
6-APB
5-MAPB
5-APB

een beetje betrouwbare en goede kwaliteit heeft?
Ik heb hiervan alleen nog de 4-HO-MET & 4-ACO-MET thuis liggen. Heb laatst dus 4-ACO-MET genomen, maar vond het tegen vallen.
Zou ook kunnen omdat ik citalopram (SSRI) slik.
maar dit heb ik niet eerder gehad met psilocin….

Laatst bewerkt:

HappyMind

Badass junkie
Hey!

Ik heb (wil) wat drugs van ** (mag de volledige naam niet zeggen maar jullie weten welke ik bedoel)
Weet iemand of de;
4-HO-MET
4-ACO-MET
5-MEO-MIPT
6-APB
5-MAPB
5-APB

een beetje betrouwbare en goede kwaliteit heeft?
Ik heb hiervan alleen nog de 4-HO-MET & 4-ACO-MET thuis liggen. Heb laatst dus 4-ACO-MET genomen, maar vond het tegen vallen.
Zou ook kunnen omdat ik citalopram (SSRI) slik.
maar dit heb ik niet eerder gehad met psilocin….
Als volledige namen niet mogen, wat denk je dan van afkortingen? En de enige manier om te weten of iets betrouwbaar/ goede kwaliteit is, is het testcentrum. Helaas hebben we hier geen alwetend orakel.

bbqtoecrisp

Als volledige namen niet mogen, wat denk je dan van afkortingen? En de enige manier om te weten of iets betrouwbaar/ goede kwaliteit is, is het testcentrum. Helaas hebben we hier geen alwetend orakel.
Ik zie wel meer mensen hc zeggen, dus dacht dat het wel mocht? Ik vroeg meer alleen naar een ander hun ervaring met deze RC’s van die vendor. Zou ik me bericht naar beneden halen?

HappyMind

Badass junkie
Ik zie wel meer mensen hc zeggen, dus dacht dat het wel mocht? Ik vroeg meer alleen naar een ander hun ervaring met deze RC’s van die vendor. Zou ik me bericht naar beneden halen?
Als je het over hardcore hebt dan mag je bericht blijven staan. Maarja wie ben ik 🙃

N3K0

Badass junkie
Ja maar dan heb je het allemaal niet goed gelezen/begrepen hoe dat toppa werkt.

Je mag in iedergeval niet praten over vendors ook niet via galgje ofzo.

Gewoon niet.

bbqtoecrisp

Ja maar dan heb je het allemaal niet goed gelezen/begrepen hoe dat toppa werkt.

Je mag in iedergeval niet praten over vendors ook niet via galgje ofzo.

Gewoon niet.
Dan weet ik dat! thanks, heb me topic gerapporteerd, kon niet vinden hoe ik het moest verwijderen.

Bovenaan