kwart pil xtc

nadje

Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal,
Ik wil graag weten hoeveel je van een klein beetje pil voelt? Of voel je daar niks van? Want ik ben bang dat ik dalijk ineens veel te veel voel en dan kun je niet meer terug.
Ik zat te denken om eerst de helft van de helft van een kwart pil te nemen. Of is dit overdreven?
Of is het te weinig dat je er niks van voelt?
Tell me.

Biertje

Bewuste gebruiker
Stel je niet zo aan alsjeblieft
Laat je pillen testen en stel die vraag dan nog een keer

Een kwart pil :wave: :wave: :wave: :grin:

Pffff....

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
lekker n halve pakken de 1e x als je al zeker ervan bent dat er M in zit. daarna kun je na n half uur of een uur de andere helft bijpakken.

en als je niet wil testen kun je nog altijd op pillreport kijken. of ie er tussen staat (al bewijst dit niks)

Biertje

Bewuste gebruiker
TRAVOLTA zei:
lekker n halve pakken de 1e x als je al zeker ervan bent dat er M in zit. daarna kun je na n half uur of een uur de andere helft bijpakken.

en als je niet wil testen kun je nog altijd op pillreport kijken. of ie er tussen staat (al bewijst dit niks)

Waarom halve? Zoals EI al eerder mooi beschreef, dit is de kans om nét niets of nét iets te voelen... Beide niet de bedoeling als je pille wilt gaan vreten toch?

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
Biertje zei:
TRAVOLTA zei:

Waarom halve? Zoals EI al eerder mooi beschreef, dit is de kans om nét niets of nét iets te voelen... Beide niet de bedoeling als je pille wilt gaan vreten toch?

klopt, maar stel hij heeft nu een van de blauwe boompjes wat de rondte doen kan ik me voorstellen dat 180 mg veel kan zijn voor een eerste keer, zeker wanneer iemand onzeker is.

persoonlijk begin ik wel liever altijd met een hele :wave:

luchtigtoetje

Badass junkie
gewoon een hele pakken man. koop een pil (of meerdere als je met een groepje gaat nemen) en dan 1 extra. Laat die testen op welke stoffen erin zitten en hoeveel mg. Dan neem je je eigen gewicht, dit doe je keer 2 en dan heb je het aantal mg dat je moet nemen (bv bij mij: 85x2 is 170mg). Dat is zeg maar het plafon voor je. Als je dan iets eronder gaat zitten dan moet je gewoon goed gaan, en moet het goed gaan.

Ik zou het zo jammer voor je vinden als je eerste keer ¨net niet¨ is..

brick_top

nadje zei:
Ik zat te denken om eerst de helft van de helft van een kwart pil te nemen. Of is dit overdreven?
Of is het te weinig dat je er niks van voelt?
Tell me.

Lees ik het nou goed en wil je de helft, van een helft, van een kwart nemen!? Dat ga je sowieso niet voelen :P

Escoban

Bewuste gebruiker
luchtigtoetje zei:
gewoon een hele pakken man. koop een pil (of meerdere als je met een groepje gaat nemen) en dan 1 extra. Laat die testen op welke stoffen erin zitten en hoeveel mg. Dan neem je je eigen gewicht, dit doe je keer 2 en dan heb je het aantal mg dat je moet nemen (bv bij mij: 85x2 is 170mg). Dat is zeg maar het plafon voor je. Als je dan iets eronder gaat zitten dan moet je gewoon goed gaan, en moet het goed gaan.

Ik ben toch echt van mening dat voor een eerste keer je lichaamsgewicht in mg echt dik genoeg is.

Casplantje.

Belezen gebruiker
Escoban zei:
luchtigtoetje zei:

Ik ben toch echt van mening dat voor een eerste keer je lichaamsgewicht in mg echt dik genoeg is.

Ik weeg 55kg en nam de eerste keer een enkele pil van 80mg. Dit was inderdaad ruim voldoende en goed voor een heerlijke avond! Daarom sluit ik me daar mee aan. 1-1,5mg per je lichaamsgewicht in kg lijkt me meer dan zat.

luchtigtoetje

Badass junkie
Casplantje. zei:
Escoban zei:
luchtigtoetje zei:

Ik weeg 55kg en nam de eerste keer een enkele pil van 80mg. Dit was inderdaad ruim voldoende en goed voor een heerlijke avond! Daarom sluit ik me daar mee aan. 1-1,5mg per je lichaamsgewicht in kg lijkt me meer dan zat.

Ik quote mezelf: "Dit is zeg maar het PLAFON voor je. In other words, verder als dat en je gaat kkslecht. Ik had wel het idee dat er dan begrepen zou worden dat minder als dat een goed idee zou zijn.

Ikzelf heb de eerste keer denk ik (Niet getest, dom, ik weet het, was spontaan) 100mg-120mg genomen. Dat was goed te doen voor mij :)

DDeeJay

Belezen gebruiker
eerst wachten tot je oud genoeg wordt

en daarna testen en ik zouw toch gaan voor 1.5/kilo

had namelijk zelf de eerste keer dat net niet en je kunt niet zeggen dat het erg is maar als je dan andere hoort zeggen dat hun eerste ervaring de beste was en bij mij pas de 3rde heb ik toch zoiets van had ik toch maar ...

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik zal het je nog sterker vertellen :grin:

Ik heb met mijn vriendin wel eens de helft van een kwartje gedeeld :sunglasses: Ding heel was 120mg.
We vonden nog ergens een stukje liggen van 2 dagen geleden en dachten, acht die nemen we gewoon ff..grappig, maar we voelde allebei een hele lekkere rush opkomen en vervolgens lekkere sex op gehad. Alleen werkte het maar 20min en toen was het voorbij met de pret :grin:

Laat je pil testen en als ie niet te sterk is kun je vast wel de helft nemen voor een eerste keer :)

Intoxication

Bewuste gebruiker
een kwart pil hahahah wat denk je ? onee van een halfje ga ik afgevoerd worden :confused: :confused:
hahahahahahhahahahaa
pak gewoon die hele pil man

nadje

Bedankt voor de mensen met leuke reacties! Daar heb ik tenminste echt iets aan.

Ik heb gewoon de helft van een kwart genomen. Dit is een hele sterke pil. De helft van een kwart dat voelde je echt wel. En ja het was geweldig! Ik ben ook niet zo groot en ik weeg heel licht dus ik heb ook niet zo heel veel nodig.

DDeeJay

Belezen gebruiker
volgens my zat het gevoel tussen je oren ...

pak dat het een GOEIE pil was bv blauwe boompjes 184 mg laten we zeggen 180 voor makelijker te rekenen :)

180:2=een halfje=90 mg
90:2=een kwartje=45mg
45:2=een halfje van een kwartje=22.5mg

22.5mg... in het beste geval ... volgens mij voel je dit niet hoor

nadje

giteren voelde ik er iets van! ik voelde het ineens, ik had een kwart pil op. ik begon ineens te trillen en me hart bonkte echt keihard. ik begon echt te spacen! het was in het begin een beetje een paniekaanval want ik dacht zometeen ga ik out en ik ben in m'n eentje. mar het kwam allemaal goed. ik begon muziek te luisteren en dat as echt supermooi! het klonk heel snel en heel mooi. het was echt geweldig.

luchtigtoetje

Badass junkie
maar even serieus, de helft van een kwart daar voel je serieus niks van. Dan heb je waarschijnlijk in het `spannende´ gevoel iets gevoeld ofzo. Toen de pil bij mij voor het eerst insloeg werd ik letterlijk achterover gegooid. Ik viel niet maar damn het scheelde niet veel.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Wat een zeikerds allemaal :grin:

We weten toch allemaal dat de één sneller / anders op drugs reageertd an een ander?
Als jullie mijn reactie hebben gelezen (verder terug) hadden jullie ook kunnen lezen dat zelfs ik wat gevoeld heb van een stukje pil van een kwartje (1/8 dus ongeveer) en het was niet eens een sterke pil en dan gebruik ik ook nog regelmatig... Het gevoel stelde natuurlijk niet veel voor, mijn hart ging sneller kloppen en kreeg ene lekkere rush maar was met 20min echt alweer uitgewerkt, maar toch, ik voelde er wel degelijk wat van. Mijn vriendin ook :)

Dus dat er mensen zijn die er wat val voelen, dat geloof ik 100%. Maar OUT zal je er echt niet van gaan nee, haha :tearsofjoy: Echter is zo'n klein stukje nemen wel zonde als het de eerste keer zou zijn, dan moet je gewoon vet harder gaan!!!! :hearteyes:

trippelh

Bewuste gebruiker
Ik heb de 2 topics even helemaal gevolgd en alle berichten van Nadje nagelezen en als ik dan al lees een vraag moet je wiet over de longen roken :confused: :confused: :confused:

Nadje net als in de andere topic lees je eerst een goed in en hoe oud ben je eigenlijk want zo te lezen klink je nog aardig jong.

Klinkt misschien raar maar ik twijfel aan je echtheid van je berichten

Pothead.

Newbie
TRAVOLTA zei:
Biertje zei:
TRAVOLTA zei:

klopt, maar stel hij heeft nu een van de blauwe boompjes wat de rondte doen kan ik me voorstellen dat 180 mg veel kan zijn voor een eerste keer, zeker wanneer iemand onzeker is.

persoonlijk begin ik wel liever altijd met een hele :wave:
Hoeveel kosten die boompjes ?
is 6 euro te veel ?

taeknic

Belezen gebruiker
Pothead. zei:
Hoeveel kosten die boompjes ?
is 6 euro te veel ?

Ligt eraan, ik heb ze wel eens voor 5 gekocht, maar eergisteren bijvoorbeeld voor 3.
Komt erop neer dat het lekkere pilletjes zijn, en die zijn naar mijn mening ook wel 6 euro waard, als je niet goedkoper kan krijgen.

Bovenaan