Kweeksetje in koelkast

henkie84

Bewuste gebruiker
Hey hey,

na mijn eerdere kweekavontuur heb ik een tijdje terug nog een kweeksetje gehaald. Toen ik m'n eerste haalde zei de verkoper tegen mij dat ik hem in de koelkast kon zetten als ik hem niet direct zou willen activeren. Ik heb er nu eentje al (een beetje vergeten enzo) een maandje ongeveer in de koelkast staan en ga hem vandaag toch maar eens soaken en activeren.

Iemand ervaring hiermee, of enig idee of dit nog de moeite waard is? Of heb ik 'm gewoon verpest door 'm zo lang in de koelkast te laten staan?

Alvast bedankt. Ik houd jullie sowieso op de hoogte. Ciao!

henkie84

Bewuste gebruiker
Nu, na zes en een halve week in de koelkast, heb ik hem vannacht gesoaked en nu staat hij in de zak. Duim voor me, resultaten zullen (hopelijk in gepaste trots) gemeld worden hier.

Ciao!

henkie84

Bewuste gebruiker
Ik merk een duidelijk verschil tussen de eerste stoeltjes en de daarop volgende (wel allemaal 1e flush). De eerste zijn klein, donkerder gekleurd en dikker, terwijl de latere juist lang, slank en behoorlijk wit (steeltje) zijn.

Ik heb inmiddels al zo'n 46g (van voornamelijk die kleinere variant) op, verspreid over 1x 30g en twee keer een stuk minder tijdens/na zuipen. Erg aangenaam moet ik zeggen.

Vandaag een grote lading van de slankere variant geplukt, 126g om precies te zijn. Zit nu in totaal voor de 1e flush op 172g, met nog 6 stoeltjes in de set die het afwachten waard zijn. Daarna zal ik hem hersoaken.

:hearteyes:

Bovenaan