Lachgas vraagje

Robbie83

Newbie
Zijn er verschillende soorten lachgas??? Kun jue bijvoorbeeld ook lachgas die voor autoos gebruikt worden ook als partydrug gebruiken???

spacekonijn

Badass junkie
medisch lachgas is geloof ik nauwelijks meer aan te komen.

de capsules bevatten allemaal hetzelfde en ook dezelfde dosis

autos geen idee

maar ik geloof dat het lachgas wat wij nu gebruiken niet zo sterk is als waar ze vroeger op tripte

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
liep een keer langs het lokale ziekenhuis, stond een deur open van een zijkamertje zonder ramen (het was lekker weer), ik zag wit gas/wolk/stoom achtig iets naar buiten spuiten, werp een blik naar binnen... stond daar een mooie zuster iets te vullen met een slang.. vanuit een grote metalen tank van ruim een meter hoog en ook vrij breed met een groot label "LIQUID NITROUS" erop :openmouth:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
oh wacht

ik zat al te twijfelen, maar nu weet ik het zeker, het was liquid NITROGEN... stikstof dus... geen nitrous, lachgas...

nou maar de zuster was wel mooi iig :smilingimp:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
ik hou wel van zusters

als je in het ziekenhuis ligt druk je op een rood knopje en dat komt een mooi jonge dame je een kopje thee brengen midden in de nacht

waar vindt je zon vrouw buiten een ziekenhuis :hearteyes: :hearteyes: :mrgreen:

superspes

Newbie
volgens zijn er wel verschillende soorten lachgas.
Van lachgas uit die slagroombusjes wordt ik wel high, maar van die balonnen die ze in de carte blanche (weert) verkopen wordt je kk wazig, ben je tien seconden helemaal van de wereld, en ga je wazige dingen zien, dit gas vind ik de beste drug die er is, het enige nadeel is dat het maar 10 seconden duurt.

fun

Bewuste gebruiker
verkopen ze die balonnen dan in die discotheek de carte blanche?

wat betaal je daar dan voor>

Is wel ns lache om uit te gaan als het egt zo goed is.

k heb de lachgas gewoon uit de slagroompatronen, maar heb afwijkende tefal dus had er maar 3 :(
moet ze dus bestellen en dan met meer het echte effect ervaren.

spacekonijn

Badass junkie
tefal had ik eerst ook daarvan had ik 3 patronen nodig en was het effect nog steeds een stuk minder dan die gewone( 2 patronen)

maar het is wel leuk hoor!

BillyBilo

Badass junkie
lach gas

hm ik vind lach gas niet echt iets speciaals of het ligt aan mij, maar ik voelde me er alleen een beetje verdoofd en stoned van, toen ik zaterdag mijn boven been brak, heb ik wat aan zo'n tank gelurkt in de ambulance, maar wat voorn effect hebben jullie ervan dan?

Bal0n

Badass junkie
Je krijgt in een ambulance natuurlijk geen dosis waarvan je hevige dissiocatieve effecten krijgt :wink:.

BillyBilo

Badass junkie
Bal0n zei:
Je krijgt in een ambulance natuurlijk geen dosis waarvan je hevige dissiocatieve effecten krijgt :wink:.

ik mocht er vrij van lurken, heb minsten wel een kwartier ofzo er aan gezeten, maar je word er dissociatief van?

matthijs

Badass junkie
Waarschijnlijk had je niet de concentratie die je krijgt als je patronen koopt, alleen van patronen wordt je nou ook niet echt helemaal dissociatief hoor...je bent nog wel op de wereld (zolang je een beejte menselijke porties neemt :P)

BillyBilo

Badass junkie
mathijs zei:
Waarschijnlijk had je niet de concentratie die je krijgt als je patronen koopt, alleen van patronen wordt je nou ook niet echt helemaal dissociatief hoor...je bent nog wel op de wereld (zolang je een beejte menselijke porties neemt :P)

:smoke: oke, nee dat zou ook wel niet, had ook al wel wat biertjes op enzo, maar nee, ik moest ook niet echt lachen, niet dat de situatie er naar was maar toch :P

van_veen456

Experimenterende gebruiker
waar is lachgas nu eigenlijk nog allemaal te koop?
groothandels, autotuning winkels...ook nog bij blokkers/marskramers?

Himself

Belezen gebruiker
maar bij de groothandel als je tenminste zo'n pas hebt is het veel goedkoper.... alleen de oude vertrouwde blokker is ook prima... of de marskramer... allemaal leuke winkeltjes

Bovenaan