Lachgas

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hallo allemaal🙋🏼‍♀️

mijn naam is angela en ik ben 28 jaar en kom uit kop van noord-holland.

ik heb in me leven bijna alle soorten drugs gebruikt en ben erachter gekomen dat trippen en geestverruimende drugs het beste is voor je brein🧠🙃

oke dat klinkt wel heel heftig maar door lachgas heb ik een soort van taak gekregen van het universum😂 want van alle soorten drugs die ik heb gebruikt is dat wel echt fucktup voor je hoofd👀🤯

ik heb mezelf hierop aangemeld omdat ik mijn ervaringen wil delen en mensen wil aansporen om beter voor jezelf te zorgen en in jezelf te geloven.. liefde is de basis❤

Hahaha is in elk geval beter dan lachgas😂😂 vroeger werden we afgevoerd om vergast te worden..
Nu betalen we er gewoon voor om onszelf te vergassen🤯😓

Ja dat wel, maar in combinatie met lsd of andere tripmiddelen kan het wel erg leuk zijn.

De bijwerkingen van lachgas heb ik bij verschillende mensen gezien en ookal lijkt het onschuldig maar persoonlijk heb ik ervaren dat alleen lachgas zonder andere tripmiddelen zoals ketamine, lsd, paddo’s of andere geestverruimende middellen erg gevaarlijk kan zijn.

Dat is in elk geval mijn mening, en ja andere drugs zijn op lange termijn en bij geen recreatiefgebruik zeker niet goed.
Dat heb ik ook door velen fouten en een verkeerde levenstijl ondervonden haha😅🙈

Daarom dat ik me nu meer richt op mindfulness, yoga en gezond eten en bewegen & ben begonnen met microdosering lsd dus om de 2/3dagen 1/8 zegel, en ik merk echt onwijs veel verandering in me ritme en regelmaat en vooral mijn eigenwaarde wat ik voorheen door me ADHD en bordeline wel nodig heb maar in het verleden steeds mislukte om vol te houden en toe te passen.
Ik ben op 15 september daarmee begonnen en moet nog 2 weken, mijn hersenen leggen meer verbindingen en ik merk ook echt verschil op de dagen dat ik niks gebruik.

Elk persoon is uniek & en zal nooit iemand veroordelen op zijn of haar gebruik maar wil wel proberen om mijn ervaringen te delen.

Iik weet niet of mensen daarop zitten te wachten maar ik ben ook van plan me eigen forum te starten maar dat is nog in werking, maar ik dacht waarom begin ik niet hier🤷🏼‍♀️😅

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Lachgas is wel een verraderlijke ja. If you like it, you really like it.

De schade valt bij matig gebruik denk ik wel mee. Mits je vitamine B12-spiegel op peil is.

Proefondervindelijk ben ik er wel achter gekomen dat dat bij mij wel goed zit. Want de verleiding was er om het veel te veel en veel te vaak te gebruiken. Denk aan uitschieters van 40 doosjes patronen in een maand tijd. Ik slikte daar extra vitamine B12 bij.

Maar je waarschuwing onderschrijf ik dus van harte. Als je ervan houdt, is het té lekker en te makkelijk om elke dag te gebruiken. Achteraf heel stom natuurlijk, maar ja, als je er helemaal doorheen zit en een ballonnetje je enige moment is dat je al je zorgen vergeet en je gewoon fijn voelt, daar ga je...

Ik heb het nu al bijna een jaar niet in huis gehad. Tegenwoordig geen rinkelende vuilniszakken meer om weg te gooien.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan