Lage dosis LSD

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Johnsen99

Newbie
Hi allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en heb een vraag met betrekking tot het gebruiken van LSD.
Ik heb 2 jaar geleden voor het eerst MDMA gebruikt op een trance festival en vond dit zeer prettig. Nou heb ik een paar maand geleden op een feest ook weer MDMA gebruikt maar miste ik toch wel het euforische (magie) van de eerste keer...

Nou zat ik er dus aan te denken om toch eens een tripper zoals LSD of 2cb te gebruiken op een festival. Zelf heb ik nog nooit andere drugs gebruikt buiten MDMA.
Zou als beginner op een festival 50ug LSD leuk zijn? Of moet dit juist hoger/lager ? Setting is in een vertrouwde groep met trance muziek.

Bedankt voor het meedenken!:)

Dirkjan

DF-koning
Zou als beginner op een festival 50ug LSD leuk zijn? Of moet dit juist hoger/lager ? Setting is in een vertrouwde groep met trance muziek.
50 mcg is erg laag, maar zelfs voor een lage dosering zou ik eerst kennis maken in een kleine groep en niet op een feest. Je gaat van 50 mcg waarschijnlijk geen visuals krijgen, hoogstens een mood lift, energiek gevoel, euforie, of in het ergste geval paniek, angst, onrust en verwarring.

Ik raad 100 mcg aan met z'n tween thuis. Dan kan je kennis maken het middel zonder helemaal van de kaart te zijn, maar je gaat zeker wel wat merken. Zorg dat je goed uitgerust bent en zet je telefoon uit. Als je zeker weet dat je het leuk vindt kun je 100 mcg in een grote groep gebruiken, of de dosering verhogen en kijken hoe je in een rustige setting reageert op bijvoorbeeld 100 mcg of 200 mcg.

Persoonlijk moet ik miniaal 150 mcg hebben om visuals te krijgen. Ik ben ongeveer 186 en 85 kilogram.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja, wat @Dirkjan al zegt allemaal: nooit kennis maken met een tripmiddel op een plek met zeer veel mensen, zoals een festival. Lsd is iets heel anders dan mdma.

Leer het thuis of bij een hele goede vriend/vriendin kennen. Iemand waar je je helemaal mee op je gemak voelt en als het kan: een ervaren tripper.

Of iemand visuals ervaart op een bepaalde dosering is zeer persoonlijk en set/setting afhankelijk. Ik heb het met minder dan 50 mcg gehad. Maar ik heb ze dan soms ook weer niet gehad op 100 mcg.

Casrus

Badass junkie
Zou eerder 2C-B-FLY nemen dan LSD, maar zoals gezegd kun je het beter eerst thuis uitproberen.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Mijn ervaring is dat tripmiddelen niet goed tot hun recht komen op feestjes. Waarschijnlijk heb je een leuker feest met een middel wat je socialer maakt en meer energie geeft. Qua dosering (voor als je het toch wil doen) ergens tussen de 50 en 100mcg. En je doet er verstandig aan om het eerst thuis uit te proberen.

Laatst bewerkt:

Anunnaki

Wijs gebruiker
Mijn ervaring is dat tripmiddelen niet goed tot hun recht komen op feestjes. Waarschijnlijk heb je een leuker feest met een middel wat je socialer maakt en meer energie geeft. Qua dosering (voor als je het toch wil doen) ergens tussen de 50 en 100mcg. En je doet er verstandig aan om het eerst thuis uit te proberen.
Mwah als je naar psyfi zou gaan ofzo.. ook wel een goede plek naast thuis om kennis te maken met psychedelica.

steev

Newbie
Kan dit beamen. Met trippers moet ik echt geen gezeik (lees:drukte en veel mensen) aan m'n hoofd hebben. Heb al genoeg moeite met mezelf op dat moment.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan