Afgelopen zaterdag heb ik met mijn vriendengroep iets behoorlijk bizars meegemaakt. We hadden een feestje in een grote hal op een industrieterrein en het was best een dooie boel.. we zaten flink aan de alcohol en hadden t best naar ons zin.. Eind Oktober hadden we voor het eerst als groep bij iemand thuis MDMA gebruikt en we begonnen daar over te praten. En iedereen werd steeds blijer.. Een vriend van mij begon door zijn haar te woelen met zijn handen.. vriendin begon met haar kaken te knarsen en toen er vervolgens een nummer kwam die we ook tijdens een space hadden gehoord begon iedereen te zuchten.. ik voelde me steeds lekkerder en begon als een mafkees heen en weer te lopen.. Vervolgens moest ik opeens iemand knuffelen en voordat we het wisten stonden we met zn allen in een grouphug.. Dit gevoel heeft vervolgens ruim een uur aangehouden en was eigenlijk net zo heftig als een milde MDMA trip..
Heeft iemand dit wel eens zo extreem meegemaakt ? Ik vond het echt supervet maar had niet verwacht dat je door alcohol zo'n soortgelijk effect kan krijgen..
Heeft iemand dit wel eens zo extreem meegemaakt ? Ik vond het echt supervet maar had niet verwacht dat je door alcohol zo'n soortgelijk effect kan krijgen..