Lange tijd geen wiet

Stoner420

Newbie
Hallo ik ben over 4dagen weer in nederland en heb 5 maanden geen wiet gerookt helaas :( maar ik wil wel beginen ben wel es eerder gestopt geweest en moest toen kotsen komt dit door zware shaq kan ik beter met siggaretten roken en met hoeveel moet ik weer beginnen ik hoop snel antwoord te krijgen!! :stoned: :stoned:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Al met tabak geprobeerd.? Vind dat zelf niks maar een vriendin rookt zo de hele dag mini jointjes.

Kwestie van persoonlijke smaak.
Vraag zelf een beetje droog (geen gruis) niet te sterk wietje(rook zelf de wat sterkere haze). De verhouding tabak en wiet is 60% wiet met wat 40% tabak.

Misschien heb je er wat aan.

Geniet met mate :)

Stoner420

Newbie
RE:fool oke
RE: Tijdloos ja dankje maar ik wil vrijdag beggin met 10ntje en zaterdag 10 gram power plant is niet het sterkste soortje maar denk voor begin wel fij daarna weer haze. en ik dacht er zelf aan om te beginnen met shaqje formaat en als daarna niet meer skaf ben weer en daaarn gewoon dikke licht er aan hoe ik me der bij voel
:smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Precies kijk wat jij lekker vind.
Verder de logische vraag waarom wil je weer beginnen ?
Of bedoel je recreatief? :)

Stoner420

Newbie
Nou naar 5maanden geen wiet te kunnen roken ben ik er achter gekomen dat er echt van en de rust en alles veel lekkerder is dan dronken zijn :smoke:

Bovenaan