Langer genieten van een pil?

mijavere

Newbie
Ik was benieuwd wat jullie doen als een pil uit begint te werken. En daarmee wil ik eigenlijk vragen wat doen jullie om langer van het effect te blijven genieten,behalve een nieuwe te slikken. Drink of je eet je iets of doe je iets waardoor het effect langer blijft.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Een blikje Red bull wil wel eens wat chillend bij-effect geven, maar ik zou er lekker nog 1 bijnemen dan, of verder gaan met andere middelen :P

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
pilleslikker zei:
DonnieDark0 zei:
Een blikje Red bull wil wel eens wat chillend bij-effect geven, maar ik zou er lekker nog 1 bijnemen dan, of verder gaan met andere middelen :P

Met een blikje red bull kots ik heel de boel onder :flushed:

Fijn om te weten :beer: hehe

Wat iedereen hier verder noemt: blowtje, is idd ook wel chill, hoewel ik gewoon meer shit bijnemen prefereer :P

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik neem aan dat met een blowtje het energieke gevoel niet terugkomt, alleen het love gevoel? Anders zou het wel heeeel handig zijn inderdaad voor op een party..

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
In de muziek en sfeer van het feest blijven is heel belangrijk. Tenminste zo werkt het voor mij. Ik had een keer dat ik een hele avond heel hard aan het spacen was op een halfje. Op een gegeven moment voelde ik t wel minder worden, maar je kunt het dan wel blijven opwekken. Wel beter, zeker voor de dagen erna... :hearteyes:

Bovenaan