Lean (Triple M syrup)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

ShadyBuzi

Newbie
Hallo iedereen!
Alvast een fijne kerst voor jullie en bijna een zalig nieuwjaar!! (Hoe verre het kan natuurlijk in deze tijden :disrelieved:)
Ik weet niet of ik met een vraag over lean op de juiste forum zit maar aangezien hier wel opioids in zitten, zet ik het maar hier.
Ik zelf heb al meerdere malen dit geprobeert met mijn vrienden groep. Alleen willen we ons eigenlijk wat meer informeren wat we nu eigenlijk precies drinken.
Het word nogal makkelijk gezegt van "Deze komt uit Amerika bro! vertrouw me is echt kwaliteit".
Alleen heb ik het gevoel dat dit gewoon een zelf gemaakte mix is waarna er gewoon een mooie sticker op de fles geplakt word.
De naam van de lean is 'Triple M cyrup'. Alleen vind ik nergens op het internet hier meer informatie over.
Iemand enige ervaring met deze lean? Word meestal uit Nederland gebracht dus misschien is het daar bekender?
Hoop hier wat meer antwoorden te krijgen!
!ONDERSTAANDE LINK IS EEN VIDEO VAN DE FLESSEN!
Alvast bedankt boys and girls.
Geniet van jullie eindejaar
Greetz Shadybuzi x

Alakazam

Bewuste gebruiker
Is dit voorgemixt met frisdrank? Lijkt me sterk dat als het voorgemixt is het echt rechtstreeks zo uit de VS komt, hoe minder volume hoe beter natuurlijk...

Weet niet zeker of je lean voorgemixt naar het testcentrum kan brengen, maar je kan ze altijd even contacten. Wij kunnen in ieder geval niet zien wat er in zit, ookal had iemand een fles met hetzelfde etiket. Speculeren is hier niet toegestaan.

ShadyBuzi

Newbie
@Alakazam
Nee wij krijgen deze in de flessen zoals je die ziet in de video. Later voor gebruik word het pas gemixt met frisdrank.
"Speculeren is hier niet toegestaan." zeg je. Op welk deel van men post heb je het dan? Wil hier namelijk geen regels overtreden van de forum of meer informatie zeggen dan dat hier maar toegelaten is! Dus bij een fout laat dit zeker weten en haal ik de post of een deel ervan weg! Deze vraag was voor mijzelf en de mensen rondom mij te kunnen informeren. Ik weet dat veel gebruikers van deze forum uit Nederland komen dus dit leek mij de gemakkelijkste weg om zo hun input te krijgen aangezien lean daar al langer in trek is. Ook "denk" ik dan dat er meer mensen daar er wat meer kennis over hebben. Op het internet vind je niet zomaar alles van info. En om de kant van andere gebruikers te horen helpt altijd bij deze zaken. Zowel voor de veiligheid van andere, mijzelf en ook voor toekomstige gebruikers die deze substantie tegenkomen en willen uitproberen. Die kunnen dan uit deze post meer info halen rond dit middel.
Mijn grootste vraag was eigenlijk of iemand al van deze naam gehoord had want op het internet valt hier niks over te vinden.
De Lean laten testen gaat hier ook niet zomaar in België, dit geld voor zo goed als alle drugs hier:confused:.
Anyways bedankt voor het antwoord @Alakazam!

Alakazam

Bewuste gebruiker
Wat ik bedoel is dat het geen zin heeft en zelfs gevaarlijk is om te bespreken wat er in je drankje zit. Zoals je zegt is er een mogelijkheid dat er gewoon een etiket opgeplakt is dat niets te maken heeft met wat dat etiket hoort te representeren. Zelfs als hier iemand is met dezelfde flesjes met hetzelfde etiket heb je nog geen garantie of de inhoud identiek is. Als men dan gaat suggereren dat de inhoud prima is omdat zij een fijne ervaring met dat flesje hebben kan dat voor jou gevaarlijk zijn. De inhoud hoeft niet hetzelfde te zijn.

Weet niet zeker hoe het zit met testen in België, maar had begrepen dat dat wel kon in Brussel?

ShadyBuzi

Newbie
Wat ik bedoel is dat het geen zin heeft en zelfs gevaarlijk is om te bespreken wat er in je drankje zit. Zoals je zegt is er een mogelijkheid dat er gewoon een etiket opgeplakt is dat niets te maken heeft met wat dat etiket hoort te representeren. Zelfs als hier iemand is met dezelfde flesjes met hetzelfde etiket heb je nog geen garantie of de inhoud identiek is. Als men dan gaat suggereren dat de inhoud prima is omdat zij een fijne ervaring met dat flesje hebben kan dat voor jou gevaarlijk zijn. De inhoud hoeft niet hetzelfde te zijn.

Weet niet zeker hoe het zit met testen in België, maar had begrepen dat dat wel kon in Brussel?
Ik denk dat ze dit ooit wouden invoeren om je drugs te kunnen testen in Brussel maar is er nooit van gekomen. Na wat opzoek werk vind ik hier ook niet direct iets over. Op dat vlak staat ons Belgenland wel een pakje achter :sweatsmile:

ShadyBuzi

Newbie
Is lean niet gewoon heel kut?
Goh valt wel mee vond ik. Is wel eens leuk om te doen in groep met een jointje erbij. Ik ga ook niet heel hoog doseren met lean daardoor is het wel prettig. Hoog doseren bij lean lijkt mij inderdaad wel kut, je vergeet super veel en je bent nog lammer dan na een paar dikke joints te roken. Je betaalt je er ook blauw aan voor wat het eigenlijk maar is. :sweatsmile: Ik zou mijn ervaring houden bij prettig voor eens te doen EN als je goed doseert want dat is altijd key voor een goeie trip!

Hallo iedereen!
Alvast een fijne kerst voor jullie en bijna een zalig nieuwjaar!! (Hoe verre het kan natuurlijk in deze tijden :disrelieved:)
Ik weet niet of ik met een vraag over lean op de juiste forum zit maar aangezien hier wel opioids in zitten, zet ik het maar hier.
Ik zelf heb al meerdere malen dit geprobeert met mijn vrienden groep. Alleen willen we ons eigenlijk wat meer informeren wat we nu eigenlijk precies drinken.
Het word nogal makkelijk gezegt van "Deze komt uit Amerika bro! vertrouw me is echt kwaliteit".
Alleen heb ik het gevoel dat dit gewoon een zelf gemaakte mix is waarna er gewoon een mooie sticker op de fles geplakt word.
De naam van de lean is 'Triple M cyrup'. Alleen vind ik nergens op het internet hier meer informatie over.
Iemand enige ervaring met deze lean? Word meestal uit Nederland gebracht dus misschien is het daar bekender?
Hoop hier wat meer antwoorden te krijgen!
!ONDERSTAANDE LINK IS EEN VIDEO VAN DE FLESSEN!
Alvast bedankt boys and girls.
Geniet van jullie eindejaar
Greetz Shadybuzi x
Hallo! Ik heb even rondgevraagd en “Tripple M” is hoestdrank (codeine+promethazine) van Actavis. Is Amerikaans geloof ik. Heb het zelf al een paar keer gebruikt en zie t steeds vaker langskomen. Het komt binnen in flessen van een halve liter en word overgegoten in 100ml flesjes met het label “tripple m” erop, daarom is er weinig over te vinden. Ik heb het een keer laten testen en er blijkt verder geen rotzooi bij toegevoegd. Het blijven wel opiaten dus kijk wel uit want lean kan link spul zijn. En zoals bij elke drug: doseer het met mate. Genietse!

Bijlagen

• C08B217F-26BD-4484-B93B-05A8D9A92FDB.jpeg
    C08B217F-26BD-4484-B93B-05A8D9A92FDB.jpeg
    125 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen!

Hallo! Ik heb even rondgevraagd en “Tripple M” is hoestdrank (codeine+promethazine) van Actavis. Is Amerikaans geloof ik. Heb het zelf al een paar keer gebruikt en zie t steeds vaker langskomen. Het komt binnen in flessen van een halve liter en word overgegoten in 100ml flesjes met het label “tripple m” erop, daarom is er weinig over te vinden. Ik heb het een keer laten testen en er blijkt verder geen rotzooi bij toegevoegd. Het blijven wel opiaten dus kijk wel uit want lean kan link spul zijn. En zoals bij elke drug: doseer het met mate. Genietse!
actavis? dat is al meer dan 10 jaar niet in productie, als je daar al een pint van kan bemachtigen anno 2021 krijg je zeker 6-8k $ voor die fles. would make no sense om dat in die tryple M flesjes te doen. ive tried that tripple M and its shit. just a money machine. als je als europeaan ‘ veilig ‘ wilt leanen moet je altijd een geseald flesje dat van origine uit de apotheek komt kopen, MET ETIKET. zit er geen origineel etiket op weet je dat je genaaid word. elke lean zonder origineel etiket is aangelengd of homebrew.. en dan is de vraag maar met wat. er zijn genoeg testresultaten dat homebrew paaesrse lean vollop andere opiaten bevatte zoals diazepams, alprazolam etc.

codeine siroop is prima te krijgen in eu,( helaas geen codeine en promethazine in 1 flesje) verschillende merken die codeinesiroop produceren zijn: toseina, makatussin, tuscosed, paderyl, paracodin. blijf voor je eigen veiligheid weg van al die rappers en verkopers die triple M of PaArSe LeAn verkopen. thats all for the money. Net als die Qualitest die zack ink ineens verkoopt, ook al bijna een decennia uit productie. maar zack ink heeft verse liters hahaha.
ohja btw lean hoeft nieteens paars te zijn, kijk naar akorn.

Laatst bewerkt:
leuk ook die testresultaten, echter vind je nergens terug dat die resultaten van triple M zijn.. wss een verkapte promo voor triple M poison

De Apotheker

Badass junkie
Van mij krijg je geen flesje hoor
actavis? dat is al meer dan 10 jaar niet in productie, als je daar al een pint van kan bemachtigen anno 2021 krijg je zeker 6-8k $ voor die fles. would make no sense om dat in die tryple M flesjes te doen. ive tried that tripple M and its shit. just a money machine. als je als europeaan ‘ veilig ‘ wilt leanen moet je altijd een geseald flesje dat van origine uit de apotheek komt kopen, MET ETIKET. zit er geen origineel etiket op weet je dat je genaaid word. elke lean zonder origineel etiket is aangelengd of homebrew.. en dan is de vraag maar met wat. er zijn genoeg testresultaten dat homebrew paaesrse lean vollop andere opiaten bevatte zoals diazepams, alprazolam etc.

codeine siroop is prima te krijgen in eu,( helaas geen codeine en promethazine in 1 flesje) verschillende merken die codeinesiroop produceren zijn: toseina, makatussin, tuscosed, paderyl, paracodin. blijf voor je eigen veiligheid weg van al die rappers en verkopers die triple M of PaArSe LeAn verkopen. thats all for the money. Net als die Qualitest die zack ink ineens verkoopt, ook al bijna een decennia uit productie. maar zack ink heeft verse liters hahaha.

Is dit voorgemixt met frisdrank? Lijkt me sterk dat als het voorgemixt is het echt rechtstreeks zo uit de VS komt, hoe minder volume hoe beter natuurlijk...

Weet niet zeker of je lean voorgemixt naar het testcentrum kan brengen, maar je kan ze altijd even contacten. Wij kunnen in ieder geval niet zien wat er in zit, ookal had iemand een fles met hetzelfde etiket. Speculeren is hier niet toegestaan.

heel veel speculaties de laatste tijd over deze lean van dat er van allerlei drugs inzitten het zijn niet meer dan speculaties en roddels drink het al zo’n 8 maanden en drink al vrij lang en weet zeker dat het originele lean is met codeine/prometazine mensen moeten niet zoveel geloven ik heb hem persoonlijk ook laten testen op drugs kan er niks tussen vinden dus wie zeker wil zijn dat die iets goed wil drinken raad ik zeker aan om TRIPLE M te drinken

Hetzelfde wat in activis zit is terug te vinden in de triple m bijna niet van elkaar af te lezen als je de resultaten ziet van de activis en triple m zie je echt dat bijna alles exact hetzelfde is. Er is nooit iets geweest als een eigen merk tuurlijk word er dan veel onzin over verzonnen en van alles over verzonnen doe de triple m maar in de test en misschien wat meer research doen en het zelf proberen 😅

Snapje bro shit man, mensen in Nederland weten echt geen ene reet van fatsoenlijk sippe, triple m syrup is dikke bullshit, zelfgemaakte rotzooi. Mensen vind een goeie lean plug en haal een flesje toseina of makatussin ofz. Srs man ik werd gwn boos toen ik van actavis las😂😫

KlaasVaak

Bewuste gebruiker
heel veel speculaties de laatste tijd over deze lean van dat er van allerlei drugs inzitten het zijn niet meer dan speculaties en roddels drink het al zo’n 8 maanden en drink al vrij lang en weet zeker dat het originele lean is met codeine/prometazine mensen moeten niet zoveel geloven ik heb hem persoonlijk ook laten testen op drugs kan er niks tussen vinden dus wie zeker wil zijn dat die iets goed wil drinken raad ik zeker aan om TRIPLE M te drinken
Nogal onzin om dat zo stellig te zeggen. Het is duidelijk geen product uit de apotheek met dat frisdrank-achtige etiket. Het is dus in ieder geval al 100% zeker geen 'originele lean'. Hoe kan je nou beweren dat het geen eigen merk is?

Verkoop je het zelfs soms, dat je hier zo overduidelijk reclame zit te maken?

Jumboxl

Newbie
Hey, ik heb er persoonlijk goeie ervaringen mee. Ik durf niet te zeggen of het origineel is of niet, maar ik kan uit eigen ervaring vertellen dat ik het met plezier drink.
Ik gebruik het nu een paar maanden ongeveer weekelijks met een groepje vrienden en de vibe zit er altijd prima in.
Ik was sowieso sceptisch in het begin en heb daarom gewoon een goedkope drugstest gebruikt. Deze sloeg helemaal op niks uit, wat natuurlijk ook niks zegt. Maar mij wel verteld dat er geen heftige dingen in zitten.

Jumboxl

Newbie

Als je het mij vraagt is deze hele business een moeilijke kwestie. Ik heb eigenlijk al zo veel geprobeerd.. van een pint van €1000 tot een fles van €200 van die triple M.
om eerlijk te zijn denk ik niet dat die van triple M een origineel merk is, maar wel dat het een goed product is.
onze vriendengroep gebruikt het nu voor een paar maanden ongeveer elk weekend en wij gaan er gewoon echt goed op.

mijn ervaring zou zeggen, dat het een prima product is als je gewoon lekker een avondje te spacen met je vrienden en niet gelijk je bankrekening wil leeg trekken.

Als je het mij vraagt is deze hele business een moeilijke kwestie. Ik heb eigenlijk al zo veel geprobeerd.. van een pint van €1000 tot een fles van €200 van die triple M.
om eerlijk te zijn denk ik niet dat die van triple M een origineel merk is, maar wel dat het een goed product is.
onze vriendengroep gebruikt het nu voor een paar maanden ongeveer elk weekend en wij gaan er gewoon echt goed op.

mijn ervaring zou zeggen, dat het een prima product is als je gewoon lekker een avondje te spacen met je vrienden en niet gelijk je bankrekening wil leeg trekken.
ik heb ook nooit beweerd dat je niet gaat spacen can triple M. maar bij het recreatief gebruiken van opiaten is het heel belangrijk dat je oplet hoeveel je van wat binnen krijgt. niet alles gaat samen. je spaced van xanny juice pik. t scheelt je nu geld maar over tien jaar had t je lever wss gescheeld als je wat meer uitgaf aan apotheek syrup. 😂😂😂😂 allemaal reclame dit hiero voor die triple M vergif. je bent er gewoon ingetrapt.

Jumboxl

Newbie
ik heb ook nooit beweerd dat je niet gaat spacen can triple M. maar bij het recreatief gebruiken van opiaten is het heel belangrijk dat je oplet hoeveel je van wat binnen krijgt. niet alles gaat samen. je spaced van xanny juice pik. t scheelt je nu geld maar over tien jaar had t je lever wss gescheeld als je wat meer uitgaf aan apotheek syrup. 😂😂😂😂 allemaal reclame dit

Jumboxl

Newbie
onzin joh je denkt toch niet dat als jij zo fles in de apotheek haalt dat jou maag dat uberhaubt waardeert. Daarnaast denk ik dat dit gewoon echt een stabiele lean is. Of het gemaakt is of niet het recept klopt

onzin joh je denkt toch niet dat als jij zo fles in de apotheek haalt dat jou maag dat uberhaubt waardeert. Daarnaast denk ik dat dit gewoon echt een stabiele lean is. Of het gemaakt is of niet het recept klopt
Dat zegt hij ook nergens, hij zegt alleen dat op die triple lean nergens staat HOEVEEL er van de codeine en promethazine in zit, waardoor je nooit weet welke dosis je binnen krijgt.

Nee ik beweer ook nergens dat de apotheek ‘ betere ‘ codeine heeft dan iemand die het op straat verkoopt. weet alleen dat al die pAarSE lEaN niet alleen codeine is. vaak diazepam alprazolam etc etc erbij om je maar te laten trippen. Dus ja je spaced zeker weten van triple m. maar voor je t weet ben je verslaafd aan alprazolam of diazepammetjes omdat die geldwolven alles er in doen wat ze maar kunnen krijgen en iemand laat trippen. ik heb een foto voor je van die paarse lean als je m een weekje laat staan. zal m hieronder plaatsen. dit is niet om ‘ paarse lean of triple M ‘ zwart te maken, maar om te laten zien dat je genaaid word door je ‘ plug ‘ of dealer met zn gestampte pilletjes er in. period.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    105,4 KB · Weergaven: 7
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan