Dit wordt een populair topic. Overal komen opeens de 'oudere' op de proppen met hun ervaringen met xtc.
. Prachtig is dat. En ik maar denken dat ik een afwijking had. Als nou de dealers nou ook niet meer zo angstig reageren als ze worden benaderd door die groep liefhebbers is het doel helemaal bereikt. Want daar ging het om uiteindelijk.
MJP heeft gelijk. De gezelligheid op feestjes is met dit middeltje enorm toegenomen. Normaal haatte ik een verjaardag van vrienden en kennissen. Nu gebruikt het merendeel xtc tijdens zo'n gebeurtenis. Vervelend voor de slijter op de hoek. Die jonge honden op dit forum lachen zich rot. Pa en ma zijn aan de pillen.
. Dat is een soort cultuuromslag. Als je maar lol hebt. Daar gaat 't allemaal om. Komt het verstand met de jaren? Ik vraag het me af.
MJP heeft gelijk. De gezelligheid op feestjes is met dit middeltje enorm toegenomen. Normaal haatte ik een verjaardag van vrienden en kennissen. Nu gebruikt het merendeel xtc tijdens zo'n gebeurtenis. Vervelend voor de slijter op de hoek. Die jonge honden op dit forum lachen zich rot. Pa en ma zijn aan de pillen.
. Dat is een soort cultuuromslag. Als je maar lol hebt. Daar gaat 't allemaal om. Komt het verstand met de jaren? Ik vraag het me af.
!! Lijkt me een uitdaging. Kruipen wij oudjes nu uit hun schulp omdat we ons schamen of dat we ons te min voelen bij de jonkies... Men als ik lees hoeveel die soms slikken !! Sterkte !! Nee zaterdagavond is het weer feest !! Kan me er zo op verheugen. Zelfde groep mensen, bekende locatie, beregoeie line-up geweldig !! Nutss ik denk inderdaad dat je op oudere leeftijd er meer rekening mee houdt. Je let ook op elkaar. En aangezien het nu al 4 weken geleden is sinds de laatste belevenis heb ik er ook echt vertrouwen in. Gewoon geieten. En ik vindt het zooo leuk hoe mijn vrouw (positief !!) veranderd. Wij hebben een redelijk vrij huwelijk en zij vindt andere mannen en vooral vrouwen heel interessant. Dus berg je maar zaterdag ha ha !! Nee ze is echt leuk... heel lief, erg uitdagend, maar ook rete eerlijk!! Als ze je niet mot dan mot ze je niet !! Ha ha is echt lachen, maar kan errug geil zijn (nou ja kan het is elke keer raak !! ha ha ). Nou ik zal zondag ff verslag uitbrengen. Leuk om hierover zo te kletsen. Thanks !!