Leeftijd en xtc

lazybones

Experimenterende gebruiker
Dit wordt een populair topic. Overal komen opeens de 'oudere' op de proppen met hun ervaringen met xtc. :tearsofjoy:. Prachtig is dat. En ik maar denken dat ik een afwijking had. Als nou de dealers nou ook niet meer zo angstig reageren als ze worden benaderd door die groep liefhebbers is het doel helemaal bereikt. Want daar ging het om uiteindelijk.
MJP heeft gelijk. De gezelligheid op feestjes is met dit middeltje enorm toegenomen. Normaal haatte ik een verjaardag van vrienden en kennissen. Nu gebruikt het merendeel xtc tijdens zo'n gebeurtenis. Vervelend voor de slijter op de hoek. Die jonge honden op dit forum lachen zich rot. Pa en ma zijn aan de pillen. :wave: . Dat is een soort cultuuromslag. Als je maar lol hebt. Daar gaat 't allemaal om. Komt het verstand met de jaren? Ik vraag het me af.

MJP

Hi,

Ha ha lazybones.... wat een verschrikkelijke verjaardagen moet jij soms meemaken :beer: !! Lijkt me een uitdaging. Kruipen wij oudjes nu uit hun schulp omdat we ons schamen of dat we ons te min voelen bij de jonkies... Men als ik lees hoeveel die soms slikken !! Sterkte !! Nee zaterdagavond is het weer feest !! Kan me er zo op verheugen. Zelfde groep mensen, bekende locatie, beregoeie line-up geweldig !! Nutss ik denk inderdaad dat je op oudere leeftijd er meer rekening mee houdt. Je let ook op elkaar. En aangezien het nu al 4 weken geleden is sinds de laatste belevenis heb ik er ook echt vertrouwen in. Gewoon geieten. En ik vindt het zooo leuk hoe mijn vrouw (positief !!) veranderd. Wij hebben een redelijk vrij huwelijk en zij vindt andere mannen en vooral vrouwen heel interessant. Dus berg je maar zaterdag ha ha !! Nee ze is echt leuk... heel lief, erg uitdagend, maar ook rete eerlijk!! Als ze je niet mot dan mot ze je niet !! Ha ha is echt lachen, maar kan errug geil zijn (nou ja kan het is elke keer raak !! ha ha ). Nou ik zal zondag ff verslag uitbrengen. Leuk om hierover zo te kletsen. Thanks !!

MJP

lazybones

.jefferson airplane wordt hierboven ge quote nota bene. Oh nee, dat is n onderschrift zie ik. Weet je wel hoe oud dat nr. is. In die tijd lagen we met z'n allen onder de tafel aan de waterpijp te lurken. Of klapwiekend van de lsd door een virtueel luchtruim zwevend.
Die verjaardagen waren helemaal fout ja. Met allemaal stoelen in n soort van heksen kring. Dat heb ik nou aardig onder de knie. Ze gaan allemaal voor de bijl. Nu hoor je steeds na afloop van zo'n feest : 'jongens, bij wie zitten we volgende week? Dan houden we er alvast rekening mee'. Kan je nagaan. Allemaal Aad z'n schuld, roepen ze dan in koor. Ik vind 't best.
Ik heb wel wat moeite met 'wij oudjes' en 'kruipen uit onze schulp'. We zijn niet bejaard voorlopig en in een schulp heb ik zelf nooit gezeten.
Verder alles goed. :beer:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
MJP zei:
He allemaal !! Ook ik ben nieuw hier !!

Ik vindt het geruststellend dat er meerdere "ouderen" zich druk maken over xtc en hun leeftijd. Ik ben 39 en neem ongeveer 2x per maand 1 tot 1 1/2 pilletje per feest. Ik voel me hier zo intens lekker bij (en mijn vrouw ook zij is 31 neemt 1/2 tot 1 hele) en vindt het een verrijking op mijn uitgaansleven. We zijn (ook zonder pilletje :grin: ) heel erg gelukkig met elkaar, maar dit geeft ons nog meer het gevoel hoe gelukkig we zijn. Ik kan me ook niet voorstellen meerdere pillen te nemen mede omdat wij samen gewoon lekker ons gang kunnen gaan en genieten. Ook de dag erna is het nog super ! Wij doen het vooral op feesten en zijn met een groep mensen die we vertrouwen. Daar komt het verstand gelukkig om de hoek kijken en hebben een stukje sociale controle. Iedereen zorgt voor iedereen. Als en 1 water haalt haalt hij/zij voor iedereen. Of we delen. Geeft een veilig gevoel gewoon. Heren en dames van iets hogere leeftijd: hoe is jullie ervaring met XTC ? Komt mijn verhaal jullie bekend voor ??

Groetjes

MJP

Dat is helemaal gewelding man, dat je er zoveel plezier van hebt.

Ik vind XTC op feesten het mooiste wat er bestaat;

Lekker met een groep vrienden stampen op hardstyle of hakkuh op hardcore; heerlijk!

Naar wat voor feesten ga jij, MJP?

Gegroet,
GewoonVOL.

MJP

He gewoonVol !!

Echt gaaf om zo ff de diverse kanten van XTC te lezen. Ik moet wel zeggen dat ik bang ben dat ik minder resistent ben tegen ziektes. Nou kan het ook een hele vervelende en langlopende griep zijn (eerst heel heftig en twee weken na hoesten) en dat sommige mensen alleen maar de schuld aan een snoepje kunnen geven. Mijn dokter zegt in ieder geval dat het dit keer een behoorlijk agressieve griep is. Maar goed:

Om je vraag te beantwoorden.... Wij gaan morgen naar een feest in Culemborg, Happy Dayz. Daar is een erotisch feest met zo'n beetje onze favo DJ's. 5 november bv gaan we naar Erotic Sunday vibe. Ook weer een lekkere line up (zijn grote fan van Randy Katana, Spider en Eric van Kleef). We hebben binnenkort ook twee heftige kinkyfeesten daar houden we zo af en toe ook van. MAAR !!!: dit wil niet zeggen dat we altijd gebruiken. We vermaken ons prima zonder. De kinky feesten zijn meestal zonder, omdat het meer sex gericht is. En een snoepje helpt mij niet echt om mijn tentje op te zetten ha ha !! Ok neem een Kamagra erbij, maar daar ben ik nou geen voorstender van. Dus het "gebruik" valt nog wel mee als ik het zo bekijk. Dus zo zit het een beetje.... Een vriend van me heeft capsule's gemaakt met cristallen. Dat schijnt lekker te zijn maar het beetje speed in een pilletje helpt me om het net iets langer vol te houden. LET WEL !!: als er 1 van ons zegt ik terk het niet meer gaan we ook gewoon naar huis. Zonder gemekker. Ik zie wel wat er gebeurd morgen. Ik ben (heel uitzonderlijk) vrij morgen dus ik kan me lekker rustig voorbereiden. Normaal gesproken ben ik om 5 uur klaar...ga ff slapen en dan uit mn dak. Maar morgen is het echt een lekkere dag !!

Groetjes

MJP

qinn

Bewuste gebruiker
zommes zei:
qinn zei:

Kan je dit toelichten.

Jup...
ben niet helemaal in de steming nu,
ik ben er achter gekomen dat me vriendin vreemd is gegaan na 1 jaar en 10 maande...
en als ik al die dinge lees over Xtc... dan krijg ik er ontzetend zin in!
maja ik wacht nog wel ff 2/3 maande... :rolleyes:

melissa

Wijs gebruiker
wow wat een oldies hiero ineens......
en niet zomaar oud maar echt bejaard al :beer:
wat een opluchting :rolleyes:
morgen ga ik ook maar eens een pilletje proberen en ik verwacht er veel van want de laatste was ruim 5 jaar geleden.....
dus nog een oldie(34)aan de x :wave:

nutsss

Wijs gebruiker
melissa zei:
morgen ga ik ook maar eens een pilletje proberen en ik verwacht er veel van want de laatste was ruim 5 jaar geleden.....

34, dat is piepjong.

shit ik wil meeeeeee
maar helaas kan ik niet weg...
veel plezier jij!

melissa

Wijs gebruiker
nutsss zei:
melissa zei:

34, dat is piepjong.

shit ik wil meeeeeee
maar helaas kan ik niet weg...
veel plezier jij!

ja man ga gezellig mee met een stelletje ernhemse trutten.....
wij oldies gaan weer eens een beetje gezelligheid brengen in t arnhemse uitgaansleven........
weet je wat leuk is, al die kwijlende 18jarigge jongetjes die wij is fijn van hun centjes gaan ontdoen...lady style :wink:

nutsss

Wijs gebruiker
melissa zei:
ja man ga gezellig mee met een stelletje ernhemse trutten.....
wij oldies gaan weer eens een beetje gezelligheid brengen in t arnhemse uitgaansleven........
weet je wat leuk is, al die kwijlende 18jarigge jongetjes die wij is fijn van hun centjes gaan ontdoen...lady style :wink:

:wink: :rock:

Inga

Ik vind dit echt schitterend. Toen ik hier de eerste keer op dit forum kwam dacht ik echt dat ik de vreemde eend was. Maar de 30ers beginnen eindelijk uit hun schulp te komen :grin:

GewoonVOL. Ik herken mezelf en enkele vrienden van mijn leeftijd erg in jou verhaal. Op een gegeven moment heb je het wel gehad in het uitgaansleven. Ik voelde me nergens nog thuis.. Toen ik XTC nu iets meer dan een jaar geleden probeerde met wat vrienden, hadden we de avond van ons leven. Met 4 hadden we nog nooit een pil gepakt. We hebben genoten gebabbeld gedanst. Het was zo relaxed en alles is zooooo mooooi ! Nu ben ik 35 en om de zoveel weken doen we het nog wel eens. Maar die allereerste ervaring zal ik nooit vergeten. Xtc is een surplus op een avondje stappen. Maar zoals sommige jongeren xtc verorberen, is voor mij van het goede te veel. Het zal de leeftijd wel zijn zeker... haha :sunglasses:

zommes

Badass junkie
qinn zei:
Jup...
ben niet helemaal in de steming nu,
ik ben er achter gekomen dat me vriendin vreemd is gegaan na 1 jaar en 10 maande...
en als ik al die dinge lees over Xtc... dan krijg ik er ontzetend zin in!
maja ik wacht nog wel ff 2/3 maande... :rolleyes:

Hm, dat is wel echt klote voor je.

Goed van je dat je wacht, keep a clean mind in a dirty world...

lazybones

melissa zei:

Bejaard? Je spreekt voor jezelf hoop ik? :grin:

MJP

He hallo !

Het is nu zondag 16.00 en ben net uit bed. Het was een waanzinnige avond gisteren. Mijn vrouwtje en ik hebben genoten. Maar..... mijn vrouwtje nam een snoepje uit onze eigen voorraad en werd al gauw zo geil als boter en ik ? Ik moest eigenwijs doen en een capsule met 100 mg pure MDMA nemen. Nou nooit meer !! Tuurlijk je gevoel is lekker maar zo onwijs oppervlakkig. Geen euforie, geen overmatig gelukkig gevoel maar alleen de muziek is nog heftiger en je bent huiverig om je partner uit het oog te verliezen en de rest om je heen? Zoek het lekker zelf uit !! Nee geen aanrader als je zo intens gelukkig wordt van een "gewoon'' pilletje. Je bent niet meer bezig met anderen. En das nou juist zo leuk. Voor sommige mannen en vooral vrouwen was de kust niet veilig. Mijn vrouwtje ging door het lint ! Was zeer lekker. Ze ontmoette een vrouw waarmee ze zo`n beetje de hele nacht mee heeft gedanst en gezoent en op sommige plekken nog meer ha ha !! Het feest zou een erotisch feest moeten zijn maar dat was nergens terug te vinden. Kortom: ben je XTC gewend en je vindt het lekker ? Gewoon blijven genieten. Ok er zijn geen bijwerkingen de volgende dag. Je bent snel weer de oude. Ook daar baal ik van want ook de dag erna zijn we altijd lekker klef en nu is mijn vrouw dat alleen en die baalt daar ook van..... Op naar het volgende feestje !!

MJP

lazybones

Wat een gekke ervaring. Van pure mdma zou je toch moeten gaan als 'n speer? Was het wel echt mdma? Ik heb ze ook wel eens gehad en ik zou er stad en land voor afreizen. Een pil bevat naast mdma ook nog vaak wat anders. Kan het niet zijn dat je de afgelopen tijd te vaak hebt geslikt. Dan doet t niet zoveel meer.Het geluk gevoel blijft dan achterwegen, of je nou een pil neemt of zgn. pure mdma.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
MJP zei:
He hallo !

Het is nu zondag 16.00 en ben net uit bed. Het was een waanzinnige avond gisteren. Mijn vrouwtje en ik hebben genoten. Maar..... mijn vrouwtje nam een snoepje uit onze eigen voorraad en werd al gauw zo geil als boter en ik ? Ik moest eigenwijs doen en een capsule met 100 mg pure MDMA nemen. Nou nooit meer !! Tuurlijk je gevoel is lekker maar zo onwijs oppervlakkig. Geen euforie, geen overmatig gelukkig gevoel maar alleen de muziek is nog heftiger en je bent huiverig om je partner uit het oog te verliezen en de rest om je heen? Zoek het lekker zelf uit !! Nee geen aanrader als je zo intens gelukkig wordt van een "gewoon'' pilletje. Je bent niet meer bezig met anderen. En das nou juist zo leuk. Voor sommige mannen en vooral vrouwen was de kust niet veilig. Mijn vrouwtje ging door het lint ! Was zeer lekker. Ze ontmoette een vrouw waarmee ze zo`n beetje de hele nacht mee heeft gedanst en gezoent en op sommige plekken nog meer ha ha !! Het feest zou een erotisch feest moeten zijn maar dat was nergens terug te vinden. Kortom: ben je XTC gewend en je vindt het lekker ? Gewoon blijven genieten. Ok er zijn geen bijwerkingen de volgende dag. Je bent snel weer de oude. Ook daar baal ik van want ook de dag erna zijn we altijd lekker klef en nu is mijn vrouw dat alleen en die baalt daar ook van..... Op naar het volgende feestje !!

MJP

Hihihihi. Ik krijg opeens zin in een pilletje, ik heb weer nieuwe, en ik wil ze effe testen..

Hmm.. morgen pas om 17:00 uur werken.... :rolleyes: :mrgreen:
Dat is het voordeel van horeca. :mrgreen:

Bovenaan