1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Leeftijd speedgebruik

Discussie in 'Speed' gestart door Ballitch86, 18 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Ballitch86

Ballitch86 Experimenterende gebruiker

Hallo,

Maakt leeftijd uit als je speed gebruikt (tussen de 18 en 50 jaar) ? Ik ben 31 en gebruik elk jaar 1x een half grammetje speed of minder. Kan dat kwaad op mijn leeftijd ?

2. Misbruik

Misbruik Bewuste gebruiker

Gezond is het natuurlijk niet maar aangezien je er lange tijd tussen houd (minimaal 2 maanden) zul je er hoogstwaarschijnlijk niets aan overhouden.

Ballitch86 vindt dit leuk.
  3. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Ik denk dat met je 31e speed gebruiken misschien wel minder schadelijk is dan wanneer je het tussen de 18 en 24 jaar doet. Met 24 jaar is het menselijk brein pas helemaal volgroeid. Jonger dan 18 is sowieso eigenlijk een no-go al weet ik dat het veel gebeurt.
    Hoe dat zit als je weer een stuk ouder bent, 40-50+ zou ik eerlijk gezegd niet weten. Ik ben zelf nog een flink stuk ouder dan jij dus ik vraag het mij eigenlijk ook wel af. In welke mate leeftijd een rol speelt bij speed en andere drugssoorten.

Misschien weet @Psychedelibee hier meer van? Zomaar een idee omdat jij meestal wel veel weet van allerlei onderwerpen.
    @Roze olifant , jij als mentale “brain surgeon” , misschien dat jij hier iets over weet? Drugs op oudere leeftijd?

Laatst bewerkt: 18 aug 2018
    Ballitch86 en Arisen vinden dit leuk.
  4. MDMAZING

MDMAZING Bewuste gebruiker

Die naam tho.. xD

partyhardyx en Ballitch86 vinden dit leuk.
  5. Ballitch86

Ook ivm je hart is 31 niet te oud ?

6. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Als je verder gezond bent maakt dat niks uit voor je hart vergeleken met als je jonger zou zijn.

Ballitch86 vindt dit leuk.
  7. MDMAZING

MDMAZING Bewuste gebruiker

Als je een slechte hart had, kon je geen pep nemen omdat je hartslag enzo flink omhoog gaat. :) Maarja je kan altijd je hart laten checken in het ziekenhuis als je het niet vertrouwt.

8. Ballitch86

Ga elk jaar naar de cardioloog, een maand geleden nog alles was inorde, mijn hart zag er gezond uit en op de fiets vertoonde ik geen hartritmestoornissen, alles was toppie. Hij zij dat ik pas op mijn 40ste moest terugkomen dus dat zit het wel goed. Alleen word ik paniekerig als mijn hart razend snelgaat in de comedown

MDMAZING vindt dit leuk.
  9. Casaan

Casaan Belezen gebruiker

Dat dacht ik dus ook, ik moest hier aan denken....

Ballitch86 en MDMAZING vinden dit leuk.
  10. Ballitch86

11. Natozlato

Natozlato Newbie

Ik ben pas 40 geworden, en gebruik sinds kort wel eens speed. En heb er hele leuke nachtjes op gehad!
    Ik zat me ook af te vragen vanaf welke leeftijd het te belastend wordt voor je hart.
    Het is belangrijk dat je gezond eet en aan sport doet. Maar denk wel dat de risico's op overbelasting van het hart wel toenemen als je richting de 50 gaat?
    Zijn er 50 plussers op het forum die speed gebruiken?

Laden...
Vergelijkbare Topics - Leeftijd speedgebruik
  1. Gabbertje
    Reacties:
    19
    Weergaven:
    1.577
  2. MacLeod
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    927