Lees dit alsjeblieft!

Ruffel

Newbie
Ik ben 20 en heb vandaag een pilletje gedaan, maar het blijkt een fout pilletje, mijn speeksel is helemaal wit en ik heb last van duizelingen. Kan iemand mij ee indicatie geven wat er aan de hand is?

Tufnut

Badass junkie
Hmm klinkt nog niet heel erg heftig. Wel een duidelijk voorbeeld waaruit blijkt dat testen van je shit erg verstandig is.
Wit speeksel is gelukkig niet heel schadelijk. Dat je je duizelig voelt kan ook het begin van de inslag zijn geweest. Zorg iig in dit soort gevallen altijd dat je niet meer bijneemt en laat lieft een bekende die je kunt vertrouwen weten dat het niet zo goed met je gaat op.

Maar goed het was vanacht. Nu zal het allemaal wel anders zijn. Hoe is het gelopen?

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
wit speeksel doet mij denken aan uitdroging? heb je 2 glazen drinken (geen alcohol) per uur gedronken? duizelingen kunnen ook bij de inslag horen. verder zul je er heus niet aan doodgaan, misschien een beetje ziek worden maar je kan je er beter niet tegen verzetten (i.e. forceren te kotsen, concentreren op de klok etc) en het maar gewoon uitzitten

mattskovic

Wijs gebruiker
duizligheid en je wat slapjes voelen zijn ook tekenen van uitdrogings verschijnselen.
en zoals al gemeld is in het vervolg je spullen laten testen ge gooien er tegenwoordig de gekste dinge in :angry:

maar dood zal je van 1 pilletje wel niet gaan hooguit kots misselijk :tearsofjoy:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tufnut zei:
Ik ben wel benieuwd naar een afloop. Zou de TS nog komen reageren? Of is ie toch dood?

Inderdaad hoop ook wat te horen..
Zal vast goed afgelopen zijn lijkt me/hoop ik :wink:

Bovenaan