1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lekkerste snacks voor bij de wiet?

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door Auraz, 18 mrt 2018.

Changes GGS Verslavingszorg
  1. Auraz

Auraz Belezen gebruiker

Hey allemaal,

Ik vroeg me eigenlijk af wat jullie lekker vinden voor wanneer je alleen bent, op visite bent of deze ontvangt?
    Of je nou een jointje rookt, dit vaped of het consumeert.. wanneer je de munchies krijgt zeg maar.

Hieronder de mijne in willekeurige volgorde:
    1. Fruitella
    2. Oreo Koekjes
    3. Vlammetjes
    4. Kettle Chips sea salt & crushed black pepper
    5. Zelfgemaakte black angus (ham)burger met een plakje (president au bleu)cheddar kaas, ijsbergsla, gedroogde uitjes, jalapeno, calvé hamburgersaus op een hamburgerbroodje die vooraf in olijfolie is gegaard voor een krokanterige bodem.

^Dus dat!

Laatst bewerkt: 18 mrt 2018
    poedersuikeruwu en Speedy wolf vinden dit leuk.
  2. Gabbertje

Gabbertje Wijs gebruiker

Van die kleine bokkepootjes:hearteyes::hearteyes: daar eet ik helle pakken van op al ben ik stoned.

Oreo
    Alles van chocola, van een reep tot snickers)
    Popcorn
    Smoothie's
    Milkshakes

Auraz, SneeuwSnuiver en Speedy wolf vinden dit leuk.
  3. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Niks.

Ik snoep niet, ik snack nauwelijks.

Ik denk dat een vreetkick onder invloed van wiet/hasj net als de befaamde lachkick meer iets van de beginnende blower is. Ik kan me dit best nog herinneren van vroeger, maar op een gegeven moment was dat wel klaar.

Bij alcohol is het wel gewoon gebleven, bij normaal gebruik wel wat behoefte aan chips of iets dergelijks en bij veel zuipen zucht naar iets vets zoals friet of shoarma.

Auraz, SneeuwSnuiver en Speedy wolf vinden dit leuk.
  4. Speedy wolf

Speedy wolf Experimenterende gebruiker

Ik vindt persoonlijk: als chips pringles en doritos (paprika&pure paprika) het lekkerst.
    Kippenbouten,
    Frikandel,
    Broodje oudekaas, (RaarMaarWaar) haha.
    Vooral eigenlijk, Zelfgemaakte spaghetti bolognese van mijn moedertje.

Auraz en SneeuwSnuiver vinden dit leuk.
  5. SneeuwSnuiver

SneeuwSnuiver Bewuste gebruiker

Ik blow al een aantal jaren dagelijks en eet als ik stoned ben ook niet zo veel meer als in het begin.

Maar een lekkere pizza of cheeseburger af en toe gaat er nog wel in!:stoned:

Auraz vindt dit leuk.
  6. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Van alles! Meestal eerst iets hartigs als chips of toastjes met iets. Daarna zoet. Koekjes, spekjes, snickers, yoghurtjes. Of ouderwets snoep. Magnum ijs, ook goed!

Auraz vindt dit leuk.
  7. Helemaal niet raar. Broodje oude kaas is nog steeds onverslaanbaar.

Natuurlijk de ongezonde vette en zoete dingen, maar hoor ik hier niemand over... fruit?

Heerlijk. En ook nog goed voor je droge keel

Auraz vindt dit leuk.
  8. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Vreemd genoeg heb ik meestal alleen trek in slechte dingen. :lolol:

Auraz vindt dit leuk.
  9. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Ik val er nog weleens in terug (de munchies), maar het is ook veel minder geworden en ik merk dat het mijn high negatief beïnvloedt. Dus of ik stel het snacken uit of ik sla het helemaal over.

Als ik het dan toch doe: duyvis borrelnootjes, toastjes met kruidenboter, drop (scheepsknopen!), chocolade.

Auraz vindt dit leuk.
  10. lorkenzo

lorkenzo Newbie

Ik eet meestal van die fruit repen gevuld met framboose jam.

Foto:

Auraz vindt dit leuk.
  11. Auraz

Auraz Belezen gebruiker

Leuk al die reacties, een aantal ga ik zeker nog een keer proberen. Koude hollandse aardbeien zonder slagroom of suiker is trouwens ook wel een aanrader vind ik. (Helemaal op psychoactieve stoffen zeg maar)

12. henkie2

henkie2 Experimenterende gebruiker

*schop*

Interessant dat er gemeld is dat de stoner munchies bij de beginnende stoner het meest voorkomen, in plaats van bij wat meer gevorderden. Bij mij was het een beetje anders. Na mijn eerste paar jointjes en bong hits (jaren geleden) had ik alleen maar zin om te gaan liggen en muziek te luisteren totdat ik in slaap viel.

Later, na meer en dagelijks gebruik kreeg ik wel de typische stoner munchies en heb ook meerdere keren vrij letterlijk alle snoep in m'n voorraadkast opgevreten, denk aan een hele bus Pringles + Milka chocoladereep (ja, zo'n grote!) in een uur tijd.
    Gek genoeg kreeg ik geen last van misselijkheid, buikpijn o.i.d. en het verteerde gewoon goed. Eigenlijk niet helemaal gek want marijuana helpt de vertering juist.

Als ik niks in huis had fietste ik naar de snackbar voor een grote portie patat + soms wel twee bamischijven. Met mayo. Niet verwonderlijk dat ik nogal was aangekomen (zo'n 10 kg in een paar maanden tijd...), en dit merkte aan mijn sportprestaties, en spijkerbroeken. (offtopic: marijuana wordt al als middel gebruikt om anorexia patiënten weer normaal te laten functioneren, toch?)

De stoner munchies zijn nog steeds erg sterk bij mij als ik stoned ben, maar gelukkig blow ik niet meer elke avond :wink:

Gezonde snacks die ik nu wel meestal in huis heb:
    - Vers fruit, denk aan kersen, appels, mandarijnen. Zolang het maar genoeg vocht heeft.
    - Muesli. Ja, ouderwetse muesli, niet van die repen of die krokante variant, hoewel die eigenlijk ook prima is. Met melk uiteraard.
    - Paprika's/komkommers/volkoren crackers/worteltjes met (vetarme) hummus.
    - Red Bull Zero. Ok niet de meest "gezonde" drank, maar denk ik wel een stuk beter dan de originele versie met suiker.

Ben inmiddels weer terug op m'n oude gewicht, terwijl ik nog regelmatig geniet van Mary Jane :)

Roze Olifant en Waterpijp-bong.nl vinden dit leuk.
  13. Rupsen God ❤

Rupsen God ❤ Bewuste gebruiker Tripreporter Donateur

Deze. Gewoon deze en daar dan een paar van totdat je jezelf misselijk eraan eet. Niks anders.

14. Woezoe

Woezoe Belezen gebruiker

Zoete paddenstoelen. Heb nooit echt favoriete stonervoedsel gehad, maar dit is goddelijk.

15. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Zoet fruit zoals perzik, zoete peer, aardbeien. Hartige dingen zoals chips en crackers.

16. henkie2

henkie2 Experimenterende gebruiker

Het was weer raak, laatst... twee kleine jointjes Silver Haze (wel puur, uiteraard) tijdens een avondje chillen met m'n neef. Ik zal maar geen lijst posten met alles wat ik daarna naar binnen heb gewerkt. Een ruwe schatting voor de totale energetische waarde is vast ergens tussen de 1500 - 2000 kcal :laughing:

Ben ik misschien toch geen "ervaren" blower dat de stoner munchies bij mij zo verschikkelijk sterk zijn? Of ben ik gewoon een grote vreetzak? :tonguewink: (net als Jack Herer!)

17. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Hey gozer!
    Hou op man!
    Als je een joint rookt dan is de supermarkt een paradijs!

Ik kook Indonesisch eten en hapjes en eet de hele dag door.
    Snoep alles is lekker...
    Ik kan je wel een lijst geven maar elke dag is anders.
    Wiet is de lekkerste drugs om lekkker te eten maar ook echt!

18. Woezoe

Woezoe Belezen gebruiker

Ik ben nu ook redelijk ervaren maar mijn munchies zijn echt verschrikkelijk... (in een goede zin dan)
    Ik kan echt niet slapen of iets doen voordat ik me eerst HELEMAAL heb volgevreten:joycat:

Laden...
Vergelijkbare Topics - Lekkerste snacks bij
  1. yakuba
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    1.356
  2. suzy
    Reacties: