Leren! :D

NexxtGen

Belezen gebruiker
Holy Crap!
Toenet een paar punten pep genomen en ik snap alles!
Eerste keer dat ik dit doe en de laatste want het is allemaal veel te lekker met pep op. :mrgreen: Maar goed dat ik speed via iemand anders moet regelen die het nooit om deze reden aan mij zou geven, anders zou ik dit veelste vaak gaan doen!

Solidius

Badass junkie
Amfetamine is idd uitermate geschikt om mee te studeren.
Zorg er wel voor dat het eerder uitzondering dan regel wordt, for your own good :smoke:

NexxtGen

Belezen gebruiker
SperSIZEboon zei:
ik zou me denk ik juist helemaal niet kunnen concentreren

ja precies dat dacht ik dus ook omdat ik, als ik in het uitgaansleven speed gebruik dan ben ik juist helemaal hyper.

maar ik heb nu veeel minder op dan ik normaal in het uitgaansleven zou pakken en het helpt echt supergoed. Je hebt nog gewoon honger en zo, alles is precies zoals normaal alleen je snapt gewoon véél sneller iets en je doet dingen in een half uur zoals je die normaal in een uur zou doen. Wondermiddel dat spul :hearteyes:

NexxtGen

Belezen gebruiker
boterkoek17 zei:
Wondermiddel dat spul

gewoon dagelijks blijven nemen tijdens het studeren en na een jaar maar weer eens herzien wat voor wondermiddel het is :wink:

ja maaaaaaaaaaaaaaaar dat ga ik uiteraard niet doen :wink: ik heb trouwens maar 0,4 gr liggen of zo, en ik het voor mij te moeilijk om te verkrijgen om het vaak te doen, dus al zou ik het willen, kan het toch niet.

boterkoek17

Bewuste gebruiker
NexxtGen zei:
boterkoek17 zei:
Wondermiddel dat spul

gewoon dagelijks blijven nemen tijdens het studeren en na een jaar maar weer eens herzien wat voor wondermiddel het is :wink:

ja maaaaaaaaaaaaaaaar dat ga ik uiteraard niet doen :wink: ik heb trouwens maar 0,4 gr liggen of zo, en ik het voor mij te moeilijk om te verkrijgen om het vaak te doen, dus al zou ik het willen, kan het toch niet.

dat hoop ik voor je, ik heb genoeg mensen naar de klote zien gaan die het insluipende gevaar van dagelijks gebruik niet onder controle hadden.

succes

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
HEt is idd ideaal om te studeren. Soms heb ik zo rond 23:00 nog wat dingen te doen voor mn studie en begin dan eigenlijk wat moe te worden de concentratie verslapt enz. Dan pak ik ook een klein sleutelpuntje en gaat het Super :grin: Maar zoals al wordt gezegd maak er geen gewoonte van :openmouth:

mattskovic

Wijs gebruiker
als je speed gebruikt voor het leren en het gaat goed dan klinkt het veel te verlijdelijk als je de volgende keer weer iets moet leren het weer te gebruiken en zo gaat het maar door tot je er een dagelijkse gewoonte aan over houd

Bovenaan