Leren met Ephedra?

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
heb mij onlangs wat ephedra-pillen aangeschaft...

nu zit ik midden in de examens, en vraag mij af of die zouden kunnen helpen bij het studeren?
zou ik mij beter kunnen concentreren of ga ik meer zin krijgen in andere (lees ==> leukere) dingen?

heeft iemand hier mss ervaring mee?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Van ephedra krijg je ook lichamelijke energie,waardoor je misschien niet stil kan zitten....
Je kan het ff voorproberen iig.
Als je het koopt,kan je het altijd nog voor parties gebruiken ofzo.

dallandra

Wijs gebruiker
ik zou er niet mee kunnen leren.
ik gebruik ze nu om af te vallen.
ik heb ze in turkije aangeschaft,20 stuks van 50 mg voor 4 euro!

JewCookie

Wijs gebruiker
Trip Unit zei:
Van ephedra krijg je ook lichamelijke energie,waardoor je misschien niet stil kan zitten....

krijg je bij speed ook, en ik leer ermee als een bezetene

Trip Unit

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
Trip Unit zei:

Je moet het maar kunnen.
Als ik leer wil ik stil zitten en niet met trilpoten zitten.

boy

Bewuste gebruiker
Zolang je niet teveel neemt kan het best je (leer)concentratie verbeteren. Als je teveel neemt wordt je te actief en ga je andere dingen doen.

minn

Badass junkie
Psychedelic_Fairytale zei:
heb mij onlangs wat ephedra-pillen aangeschaft...

nu zit ik midden in de examens, en vraag mij af of die zouden kunnen helpen bij het studeren?
zou ik mij beter kunnen concentreren of ga ik meer zin krijgen in andere (lees ==> leukere) dingen?

heeft iemand hier mss ervaring mee?

Sttur Spacingben een PB, die kan je er vast meer over vertellen :)

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Wil je op een natuurlijke manier leren om beter te kunnen concentreren,dan raad ik je aan om je te gaan verdiepen in Meditatie!

BacingsPen

Badass junkie
Trip Unit zei:
Wil je op een natuurlijke manier leren om beter te kunnen concentreren,dan raad ik je aan om je te gaan verdiepen in Meditatie!

Daar stem ik bij deze mee in :)

Hoe haal jij het in hemels naam in je hoofd om midden in je examens zo eens even een nieuwe drug te proberen? En dat moet dan ook nog eens gaan zorgen dat je je examens beter gaat maken?

Haha, dit zeg ik vanuit mijn ideaal, maar in werkelijkheid begrijp ik je gedachte heel goed... Het lijkt mij alleen niet zo verstandig. (redenen weet je vast wel, er zijn er ook een aantal genoemd.) Ik zou mij heel goed kunnen voor stellen dat iemand zich er bijv. zo sterk/trots/slim etc etc door gaat voelen, dat hij/zij denkt: Wat nou examens? Ik heb helemaal geen diploma nodig om een leuk leven te hebben! :beer: :sunglasses:

Die mogelijkheid is er ook zeker, en Ephedra heeft mij ook zeker laten zien dat je met je eigen ontwikkelde kennis een heleboel kunt bereiken, maar een ander feit blijft dat je geen (minder) zekerheid hebt zonder diploma!

Om een lang verhaal kort te maken, ik zou de gok als ik jou was niet wagen. Waarom hou je het voor nu niet gewoon bij een kopje koffie/blikje red bull? In principe vind ik deze 2 drugs niet heel gek veel van elkaar verschillen... Het beinvloed alleen minder/minder bewust je manier van denken...

Play_bunny

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
Trip Unit zei:

Hoe haal jij het in hemels naam in je hoofd om midden in je examens zo eens even een nieuwe drug te proberen? En dat moet dan ook nog eens gaan zorgen dat je je examens beter gaat maken?

Ik begrijp het wel. Het is misschien niet verstandig om dat soort dingen uit te proberen in je examens/tentamens, maar wat nou als je erg gestrest bent?

Ja mediteren... ok, is een oplossing :) geloof er ook wel in, maar wat nou als je niet weet hoe je dat moet aanpakken? Ja googlen, maar vlak voor je examens/tentamens heb je daar geen tijd voor. Want mediteren moet je ook leren, dat kun je niet zomaar.
Wat moet je anders? Je moet toch iets?

BacingsPen

Badass junkie
Play_bunny zei:
SpacingBen zei:
Trip Unit zei:

Ik begrijp het wel. Het is misschien niet verstandig om dat soort dingen uit te proberen in je examens/tentamens, maar wat nou als je erg gestrest bent?

Ja mediteren... ok, is een oplossing :) geloof er ook wel in, maar wat nou als je niet weet hoe je dat moet aanpakken? Ja googlen, maar vlak voor je examens/tentamens heb je daar geen tijd voor. Want mediteren moet je ook leren, dat kun je niet zomaar.
Wat moet je anders? Je moet toch iets?

Ik begrijp jou ook wel, maar toch doe je er af en toe verstandig aan verder te kijken dan je eigenlijk aan je zelf zou willen toestaan :grin:

Voor alle duidelijkheid, in de alinea die hier op volgt ontkrachtig ik deze woorden in no time! :grin:

JewCookie

Wijs gebruiker
Trip Unit zei:
JewCookie zei:
Trip Unit zei:

Je moet het maar kunnen.

er staat toch niet dat hij gelijk een gram of 5 door zen neus moet jensen?

BacingsPen

Badass junkie
JewCookie zei:
Trip Unit zei:
JewCookie zei:
Trip Unit zei:

Je moet het maar kunnen.

heeft het enig nut dan als het zo zwakjes werkt?

Van 1 ephedra ken je ook al trilpoten krijgen :beer:

BacingsPen

Badass junkie
Trip Unit zei:
JewCookie zei:

SpacingBen zei:
er staat toch niet dat hij gelijk een gram of 5 door zen neus moet jensen?[

Dus dat. :)

haha, ja, ik vraag me door die trilpoot af of ik er mensen mee lastig val, aangezien het een extreem snelle beweging is die een zo snel is dat je oog er reflexmatig op blijft reageren vaak =D

Hoe dan ook, ik kan nog prima studeren met zo'n trilpoot...

Trip Unit

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
haha, ja, ik vraag me door die trilpoot af of ik er mensen mee lastig val, aangezien het een extreem snelle beweging is die een zo snel is dat je oog er reflexmatig op blijft reageren vaak =D

Hoe dan ook, ik kan nog prima studeren met zo'n trilpoot...

Haha lol :mrgreen:
Ja ik ken het.
Lijkt me hinderlijk voor de mensen om je heen :P

JewCookie

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
JewCookie zei:
Trip Unit zei:
JewCookie zei:
Trip Unit zei:

Je moet het maar kunnen.

ephe nog nooit gehad, en aangezien jij nog nooit speed gehad hebt..

en ik nog nooit van en normale hoeveelheid een trilpoot had, spreek ik uit ervaring, en jij over een andere drug..

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ik heb het voor de examens al eens geprobeerd, en ik denk idd dat het dan moeilijk gaat zijn om stil te zitten...
zal het dus maar op de natuurlijke manier doen :) (lukt tot nu toe redelijk goed)...
bedankt voor jullie reacties...

BacingsPen

Badass junkie
JewCookie zei:
SpacingBen zei:
JewCookie zei:
Trip Unit zei:
JewCookie zei:
Trip Unit zei:

Je moet het maar kunnen.

ephe nog nooit gehad, en aangezien jij nog nooit speed gehad hebt..

en ik nog nooit van en normale hoeveelheid een trilpoot had, spreek ik uit ervaring, en jij over een andere drug..

klopt, maar ik zie meer en meer overeenkomsten...

Hoe het mij persoonlijk in de praktijk zou vergaan is natuurlijk maar de vraag, maar ik denk niet dat ik het effect byzonder anders ga vinden...

En jij spreekt idd over JOUW ervaring... Ik spreek nog niet eens over die van mezelf, maar ga af op geluiden van verschillende speedgebruikers en members op dit forum... Het is toch niet zo ondenkbaar dat je van een beetje speed al trilpoten zou kunnen krijgen? Ik dacht namelijk dat het behoorlijk snel al een effect teweeg brengt... (genoeg om je beter te concentreren, dus waarom niet voor een trilpoot?!

Hoe dan ook, ik weet niet waar we eigenlijk mee bezig zijn... Maar hij zou het beter niet kunnen doen, heeft dat gelukkig ook nog niet gedaan. Als je het nuchter nog trekt om je examens te leren, dan vind ik het een beetje belachelijk een stimulerend middel te pakken. (mezelf uitgesloten :grin: )

:wink:

JewCookie

Wijs gebruiker
trilpoot kan ik zelfs van energie drankjes krijgen.. maar van een beetje speed heb ik het niet..

alleen van grotere hoeveelheden die niet bedoeld zijn om onder te leren.

BacingsPen

Badass junkie
JewCookie zei:
trilpoot kan ik zelfs van energie drankjes krijgen.. maar van een beetje speed heb ik het niet..

alleen van grotere hoeveelheden die niet bedoeld zijn om onder te leren.

mmm, nu geef je naar mijn mening toch wel een interessant feitje... Dat is namelijk een argument die ik ook had willen gebruiken... (van bullit kan ik zelfs een trilpoot krijgen!)

Heeft iemand er een verklaring voor dat bij een minimale hoeveelheid speed dit niet het geval is bij Jew?

Bovenaan