Leuk kastje

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Beste leden,

Hoewel het niet de bedoeling is dat dit een soort marktplaats gaat worden, wilde ik toch even iets zeggen.

Wij hebben hier een kledingkast op overschot. Het is de pax kast van ikea met deur (met daarop een intacte passpiegel).

Nou had ik die zelf aangeschaft omdat de afmetingen voor mijn doeleinden (kleinschalige kweek) eigenlijk perfect waren. Echter door omstandigheden kan dit niet meer door gaan.

Nu wilde ik de kast niet zomaar naar de stort brengen, dus ik hoop voor een paar tientjes nog iemand blij te kunnen maken.

Afmetingen van de kast zijn:
Breedte: 49.8 cm
Diepte: 59.7 cm
Hoogte: 236.4 cm
Kleur: Nexus berk
Omgeving: Tilburg

Voor geïnteresseerde als zijnde kledingkast: Er zit dus een mooie grote passpiegel aan de binnenkant van de deur. Onderin in de kast is het mogelijk 1 plank te bevestigen. De rest van de ruimte kun je gebruiken om kleding aan een roede op te hangen.

Kast is in onderdelen helemaal compleet! Echter, er kan wel eens een schroefje missen.

Stuur ff een pm als je hem gebruiken kunt!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Goed voorbeeld mr Moderator :wink:

Wellicht is het handig er een omgeving bij te zetten als je er snel vanaf wilt, ik denk niet dat mensen het hele land door gaan rijden voor een kast namelijk :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Haha je hebt gelijk. Maar ik vind in het kader van de hobby op zich wel kunnen.

Zoals cryptisch omschreven onder m'n avatar ben ik woonachtig in Tilburg.

Bovenaan