Leuke dagen achter de rug maar op is op? 😂

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Xxxpeptimus

Newbie
Dit weekend had ik wat speed gedaan met men vrienden. Het was echt plezant. Nu is het spijtig dat alles op is, want vind er geen meer voor nu 😂 ik wou net (eindelijk) beginnen met verven 😂

Laatst bewerkt:

Xxxpeptimus

Newbie
Van zondag namiddag. Eigenlijk pas zondag i in de avond ermee begonnen. Maar ik moet niet werken deze week, dus ik dacht dat ik er wat langer mee ging doen zodat ik die vervf werkjes eindelijk eens ging doen. Want nuchter vind ik er maar niets aan aan verven 😂

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Van zondag namiddag. Eigenlijk pas zondag i in de avond ermee begonnen. Maar ik moet niet werken deze week, dus ik dacht dat ik er wat langer mee ging doen zodat ik die vervf werkjes eindelijk eens ging doen. Want nuchter vind ik er maar niets aan aan verven 😂
Tja, te vaak en te diep in je zakje gesnoven en nu is het op. Bummer! Volgende keer wat bewaren.

n8wachT

Experimenterende gebruiker

Oooh das flink balen zeg...😐
Heb destijds hele huis geverft met speed op.
Ging als een speer.... 😅🚀

Geinig, ik heb afgelopen periode ook heel de woonkamer gedaan. Vervolgens ikea kast tegen de muren opgebouwd. Op de pep is dat tenminste te overzien. Wel veel zweten, je kent het misschien. Maar echt dikke aanrader. Sowieso vind ik dat met speed... als je dan toch gebruik doe er dan je voordeel mee en ga aan het werk! Hele nacht jewel quest spelen kan natuurlijk ook, maar dat zijn niet de nachten die voor altijd in herinnering blijven 😅

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan