Leuke drug voor thuis

qwertysafgo

Experimenterende gebruiker
Ik ben dus een tijdje alleen thuis en wil graag wat nieuws proberen, niet iets wat te heavy is en goed te doen zonder tripsitter, dus in mn eentje. Liefst ook iets wat makkelijk te verkrijgen is, dus iets legaals, truffels bvb of rc's. Ik heb ervaring met de volgende drugs:
XTC
2C-B
wiet (Bijna elke dag) / hasj
lachgas

truffels ga ik binnenkort voor het eerst doen!

Hebben jullie wat aanbevelingen?

Cardboard

Wijs gebruiker
Truffels in je eentje is af te raden, kan heftig en vrij verwarrend worden.
Zou dan eerder voor een lichte dosis 4HO-MeT of iets soortgelijks gaan, is een stuk milder.
[edit] eerst een halfje voordat je all out gaat is wel een fijne manier

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Truffels in je eentje is af te raden, kan heftig en vrij verwarrend worden.
Zou dan eerder voor een lichte dosis 4HO-MeT of iets soortgelijks gaan, is een stuk milder.
[edit] eerst een halfje voordat je all out gaat is wel een fijne manier

Truffels in je eentje kan prima hoor. Zonder ervaring de dosis gewoon bescheiden houden. Truffels lenen zich bij uitstek relatief goed voor solotrips vanwege het introspectieve en ‘luie’/hangerige wat ze hebben.

Ieder tripmiddel kan verwarring en heftige ervaringen geven.

Maar goed, TS zegt sowieso dat hij truffels achterwege laat omdat hij dat binnenkort met vrienden wi doen (wat ook leuk/fijn kan zijn).

@Lemmy, ik heb je laatste post verwijderd, onnodig en voegt niks toe.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
5-MeO-MiPt (moxy) :)
Leuk stofje, maar vond het erg apart haha
In combinatie heb ik hier wel fantastische ervaringen op gehad. Maar als enkel middel vond ik de bodyload best pittig. Misschien dat de effecten op hogere dosering je daarvan afleiden, dat weet ik niet. Heb altijd laag gedoseerd hiermee.

4-ho-mipt is misschien ook wel leuk als je niet te hoog doseert. Alle tryptmines zijn wel een beetje oppassen als je het alleen gaat doen en er nog niet zo bekend mee bent.

Persoonlijk zou ik eerder voor dissociatieven gaan voor solo thuis gebruik. Ketamine, 2-fdck of als je wat ervaring hebt 3-meo-pce zijn dan erg geschikt.

Cardboard

Wijs gebruiker
@Roze Olifant Truffels in lagere doses kunnen wel heel leuk zijn inderdaad. Zelf weleens gedaan maar ga dan nooit boven de 8mg uit, dat is prima te doen. :)

Even overheen gelezen dat TS binnenkort een soortgelijk middel wil gebruiken, dan sowieso wat anders zoeken dan truffels. 4FMA is leuk, of 2CB, al weet ik niet of die laatste ook tolerantie geeft voor truffels en soortgelijke middelen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Leuk stofje, maar vond het erg apart haha
In combinatie heb ik hier wel fantastische ervaringen op gehad. Maar als enkel middel vond ik de bodyload best pittig. Misschien dat de effecten op hogere dosering je daarvan afleiden, dat weet ik niet. Heb altijd laag gedoseerd hiermee.

4-ho-mipt is misschien ook wel leuk als je niet te hoog doseert. Alle tryptmines zijn wel een beetje oppassen als je het alleen gaat doen en er nog niet zo bekend mee bent.

Persoonlijk zou ik eerder voor dissociatieven gaan voor solo thuis gebruik. Ketamine, 2-fdck of als je wat ervaring hebt 3-meo-pce zijn dan erg geschikt.

Ik heb er nog niet veel ervaring mee, eenmalig, maar vond het wel relaxt! Over de bodyload had ik gelezen. (Heb daar persoonlijk sowieso snel last van.) Ik hou daarom de @Proxima-mefhode aan: volumetrisch doseren, en echt maar beginnen met 5 mg. Pas een stuk later voorzichtig stapelen naar wat hoger, rustig en naar eigen smaak. Ben maar tot zo’n 10 mg gegaan dat eerste experimentje, maar niet direct in één keer dus. Ik ging er op deze manier fysiek overall lekkerder op dan op bijvoorbeeld 2C-B waarvan ik de bodyload vaak niet zo fijn vind, vooral niet tijdens de come up.

Op hogere doseringen lijkt de bodyload van moxy, dat stimulerende, mij (te) heftig te worden.

Had je je (lage) doseringen gestapeld? Op welke manier gebruikt en hoeveel? Combi’s geen ervaring mee wat betreft moxy. Aanrader? :wink:

Ik vond moxy op zichzelf, die enkele keer en en bescheiden gestapeld, lekker warm/vriendelijk. Versterkt alles: visueel leuk (niet erg spectaculair maar echt wel duidelijk merkbaar), en vooral ook een versterking van gehoor en gevoel. Zweverig, relaxt, cosy, zelfs met momenten sociaal op een totaal niet geforceerde manier - ik was alleen dus solo gechilld in een bubbeltje en later hier en daar kort geappt en gebeld met vrienden wat nice was. Dus in m’n remi niet maximaal het entactogene kunnen onderzoeken, maar het heeft wel iets daarvan… en dan toch nog wel ergens in de verte de tryptamine-sfeer ook, je voelt dat er serieuze diepgang in zou kunnen zitten. Of je die op zou moeten zoeken gezien de bodyload, is een andere vraag. Maar maf spulletje, beetje een allrounder en atypische tryptamine haha maar wel leuk. ^^ Binnenkort weer eens.

Disso’s zijn ook wel interessant ja. Beetje wispelturig in hoe ze uitpakken. Kan fantastisch dromerig worden, maar kan soms iets kils (?) hebben en bij net teveel erg verwarrend/scheef worden. Ligt erg aan de dosis en ervaring en het type disso uiteraard. Maar goed, dit geldt eigenlijk voor alle middelen die poortjes in je hoofd openen die normaal gesloten zijn.

Too many options… :tongueout:

Heel verhaal weer Jezus, ga slapen, jij stomme wauwel-Olifant. #insomnia-heuj

Truste iedereen!

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Had je je (lage) doseringen gestapeld? Op welke manier gebruikt en hoeveel? Combi’s geen ervaring mee wat betreft moxy. Aanrader? :wink:

Nee een keer uit m'n hoofd 9 a 10 mg ofzo gepakt. Niet gestapeld. 8mg moxy net na de come-up van 2-cb-fly was wel echt fantastisch! Bijna psychedelische MDMA on steroids haha

Lemmy

Badass junkie
Helaas wel, voegt letterlijk niets dan ruis toe in deze thread.

Ga jij dat bepalen?

Ik weet dat mijn dealer speed en coke kan leveren, maar over XTC hebben we het eigenlijk nog nooit gehad. De paar keren dat ik het gedaan heb had mijn gezelschap dat.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ga jij dat bepalen?

Ik weet dat mijn dealer speed en coke kan leveren, maar over XTC hebben we het eigenlijk nog nooit gehad. De paar keren dat ik het gedaan heb had mijn gezelschap dat.
Wat boeit dit? De meeste dealers hebben een prijslijst waar alles op staat.

Lemmy

Badass junkie
Wat boeit dit? De meeste dealers hebben een prijslijst waar alles op staat.

Als het je niet boeit, moet je niet gaan melken dat een bericht naar de onzintopic moet.

Lekker de negeerlijst op man. :blushing:

Sillous

Belezen gebruiker
Truffels in je eentje kan prima hoor. Zonder ervaring de dosis gewoon bescheiden houden. Truffels lenen zich bij uitstek relatief goed voor solotrips vanwege het introspectieve en ‘luie’/hangerige wat ze hebben.

Ieder tripmiddel kan verwarring en heftige ervaringen geven.
Ik heb niet veel ervaringen met truffels, maar van wat ik begrepen heb is dat truffels inderdaad braaf zijn en helemaal niet een wauw gevoel geven waar ik mijn hele leven over gehoord hebt. (twijfelde wel of het gewoon aan mij ligt, of aan de specifieke truffels zelf)

Mijn laatste trip was 14,5 en was ontzettend saai hopende dat deze dosis leuker zou zijn dan mijn eerste dosis maar dan viel tegen.
Truffels lenen zich bij uitstek relatief goed voor solotrips vanwege het introspectieve en ‘luie’/hangerige wat ze hebben.

En daarom prima imo om solo te nemen.

Ik heb nog nooit een tripsitter gehad of uberhaupt iemand die in de buurt is en ik zou me er eerder angstiger en oncomfortabel bij voelen. Gewoon met jezelf zijn zonder judgements of iemand die je in de gaten houd..

Bovenaan