Leuk stofje, maar vond het erg apart haha
In combinatie heb ik hier wel fantastische ervaringen op gehad. Maar als enkel middel vond ik de bodyload best pittig. Misschien dat de effecten op hogere dosering je daarvan afleiden, dat weet ik niet. Heb altijd laag gedoseerd hiermee.
4-ho-mipt is misschien ook wel leuk als je niet te hoog doseert. Alle tryptmines zijn wel een beetje oppassen als je het alleen gaat doen en er nog niet zo bekend mee bent.
Persoonlijk zou ik eerder voor dissociatieven gaan voor solo thuis gebruik. Ketamine, 2-fdck of als je wat ervaring hebt 3-meo-pce zijn dan erg geschikt.
Ik heb er nog niet veel ervaring mee, eenmalig, maar vond het wel relaxt! Over de bodyload had ik gelezen. (Heb daar persoonlijk sowieso snel last van.) Ik hou daarom de
@Proxima-mefhode aan: volumetrisch doseren, en echt maar beginnen met 5 mg. Pas een stuk later voorzichtig stapelen naar wat hoger, rustig en naar eigen smaak. Ben maar tot zo’n 10 mg gegaan dat eerste experimentje, maar niet direct in één keer dus. Ik ging er op deze manier fysiek overall lekkerder op dan op bijvoorbeeld 2C-B waarvan ik de bodyload vaak niet zo fijn vind, vooral niet tijdens de come up.
Op hogere doseringen lijkt de bodyload van moxy, dat stimulerende, mij (te) heftig te worden.
Had je je (lage) doseringen gestapeld? Op welke manier gebruikt en hoeveel? Combi’s geen ervaring mee wat betreft moxy. Aanrader?
Ik vond moxy op zichzelf, die enkele keer en en bescheiden gestapeld, lekker warm/vriendelijk. Versterkt alles: visueel leuk (niet erg spectaculair maar echt wel duidelijk merkbaar), en vooral ook een versterking van gehoor en gevoel. Zweverig, relaxt, cosy, zelfs met momenten sociaal op een totaal niet geforceerde manier - ik was alleen dus solo gechilld in een bubbeltje en later hier en daar kort geappt en gebeld met vrienden wat nice was. Dus in m’n remi niet maximaal het entactogene kunnen onderzoeken, maar het heeft wel iets daarvan… en dan toch nog wel ergens in de verte de tryptamine-sfeer ook, je voelt dat er serieuze diepgang in zou kunnen zitten. Of je die op zou moeten zoeken gezien de bodyload, is een andere vraag. Maar maf spulletje, beetje een allrounder en atypische tryptamine haha maar wel leuk. ^^ Binnenkort weer eens.
Disso’s zijn ook wel interessant ja. Beetje wispelturig in hoe ze uitpakken. Kan fantastisch dromerig worden, maar kan soms iets kils (?) hebben en bij net teveel erg verwarrend/scheef worden. Ligt erg aan de dosis en ervaring en het type disso uiteraard. Maar goed, dit geldt eigenlijk voor alle middelen die poortjes in je hoofd openen die normaal gesloten zijn.
Too many options…
Heel verhaal weer Jezus, ga slapen, jij stomme wauwel-Olifant. #insomnia-heuj
Truste iedereen!