Leuk stofje, maar vond het erg apart haha
In combinatie heb ik hier wel fantastische ervaringen op gehad. Maar als enkel middel vond ik de bodyload best pittig. Misschien dat de effecten op hogere dosering je daarvan afleiden, dat weet ik niet. Heb altijd laag gedoseerd hiermee.
4-ho-mipt is misschien ook wel leuk als je niet te hoog doseert. Alle tryptmines zijn wel een beetje oppassen als je het alleen gaat doen en er nog niet zo bekend mee bent.
Persoonlijk zou ik eerder voor dissociatieven gaan voor solo thuis gebruik. Ketamine, 2-fdck of als je wat ervaring hebt 3-meo-pce zijn dan erg geschikt.
Ik heb er nog niet veel ervaring mee, eenmalig, maar vond het wel relaxt! Over de bodyload had ik gelezen. (Heb daar persoonlijk sowieso snel last van.) Ik hou daarom de
@Proxima-mefhode aan: volumetrisch doseren, en echt maar beginnen met 5 mg. Pas een stuk later voorzichtig stapelen naar wat hoger, rustig en naar eigen smaak. Ben maar tot zo’n 10 mg gegaan dat eerste experimentje, maar niet direct in één keer dus. Ik ging er op deze manier fysiek overall lekkerder op dan op bijvoorbeeld 2C-B waarvan ik de bodyload vaak niet zo fijn vind, vooral niet tijdens de come up.
Op hogere doseringen lijkt de bodyload van moxy, dat stimulerende, mij (te) heftig te worden.
Had je je (lage) doseringen gestapeld? Op welke manier gebruikt en hoeveel? Combi’s geen ervaring mee wat betreft moxy. Aanrader?