1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Leunt 4fmp nu dichter aan bij speed of toch xtc?

Discussie in 'Speed' gestart door UmbraVitae, 17 mrt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. UmbraVitae

UmbraVitae Experimenterende gebruiker

Hoi,
    Bij deze toch nog eens naar de ervaring en kennis polsen vd kenners hier ivm 4fmp. Eigenlijk ben ik het gaan nemen (met mate, het is al maanden geleden) ter vervanging van xtc, xtc was altijd de max het moment zelf, maar soms zelfs echt hard en onrustig, op feestjes bvb lichtjes paranoia (steeds vriendin aan het zoeken, denken achtergelaten te worden), ook qua controle soms op het randje. En echte dip, ik weet niet of ik echt een dinsdagkater gehad heb die keren, wel dag erna loom en beetje lusteloos en snakken naar die voorbije avond/nacht. Toen was ik op 4fmp gekomen, denk ondertussen 2j geleden fzo dat ik eerste maal 4fmp besteld en genomen heb, en de keren zijn mij steeds uitermate bevallen, het gaat om 200mg 4fmp en telkens was ik zeer praterig en sociaal, kwam trager op gang dan xtc, xtc kan echt als een bom inslaan, dit doet 4fmp allesbehalve, het bouwt mooi op en hou heel de tijd meer controle over mezelf, geen stuiterbal en niet zo opgejaagd als xtc. Speed zelf heb ik nog nooit gesnoven, eigenlijk gaat er zo weinig mogelijk door mijn neus x) enkel eenmalig als capsule genomen, ik herinner me daar nog zeer weinig van. Maar wat ik we steeds heb laten vertellen is dat speed je gewoon juist als stuiterbal achterlaat en gewoon gaan, zeer energiek en opgefokt, en 4fmp zou eerder daartegen leunen, maar ik ervaar dat helemaal niet zo, ik vind 4fmp gewoon een controleerbare versie van xtc, met geen of weinig dip, kunnen er dit nog beamen?
    Cheerz ^^

2. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Ik vind 4-FA veel meer op speed lijken persoonlijk, maar dan met een klein vleugje xtc erdoorheen als het ware. Maargoed de meningen lijken er redelijk over verdeeld.

3. UmbraVitae

Dat is indd wat ik vaak van anderen hoor ook, ik ervaar het precies averechts, maar is uiteindelijk positief mijn ervaring met 4fmp en als dit 4 x zo is, nice deal I guess :tongueout: zowel xtc als 4fmp zijn zalig als ik er de rusttijd respecteer, speed laat ik voor wat het is, geen behoefte aan. En elke drug kan iet of wat anders inslaan bij elk van ons.

4. Limbodans

Limbodans Newbie

Hier ben ik het wel mee eens. Het lijkt op pep met een touch van XTC, maar dit is ook meteen wat ik er best storend aan vind. Het is het allebei nét niet.

5. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Ja ben ik het ook mee eens, vind 4-FA de grootste net niet drug die er is. Het is minder heftig dan zowel speed als XTC in mijn ervaring. Een beetje alsof XTC en speed een kindje hebben gekregen die niet helemaal goed is ofzo. Ik gebruik ook geen 4-FA meer, dan liever gewoon speed of XTC. Ik heb nooit helemaal begrepen wat mensen nou zo leuk aan 4-FA vinden eigenlijk.

6. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

:tilttearlaugh::tearsofjoy::lolol: +1

7. UmbraVitae

Ben ik blijkbaar een uitzondering bij deze voor jullie 'net niet drug' :grin: maar als ik het zo positief ervaar en mij er het best bij voel -> lekker op feestjes en geen 'kater' moet ik daar maar naar kijken e, maar jullie bevestigen dus hoe ook mensen in mn omgeving 4fmp ervaren. Ach ik ben ook op geen enkel vlak een die hard gebruiker, feestjes mét zijn sporadisch, wil het steeds als iets specialer dan gewoon avondje ervaren en dat lukt me uitermate op deze manier ^^ fine weekend

8. Pollewop

Pollewop Experimenterende gebruiker

Ik ga er prima op.

Thuissituatie, aftermovies van festivals aan, voldoende eten en drinken. Ik: vrouw 63kg en 1.75cm. Vriend: 78kg en 1.80cm, ons hondje om extra te knuffelen wordt tussendoor ook netjes uitgelaten door ons

Starten met een halve hallo jumbo, komt langzaam op met tintelingen en wat uitrekken/gapen. Daarna een uurtje onrustige benen en armen en dus dansjes doen. Tussendoor veel roken (vooral zodat ie nog ff lekkerder gaat), kauwgom kauwen en sportdrankjes drinken. Ook veel fruit eten en meestal lukt een pannenkoek ook voor de vulling. We hebben een enorme praatkick, vinden elkaar lief/knuffelig en na een uur of 4 pakken we een halfje bij. De praatkick en zweverig blijft maar kom dan in een meer chille toestand. Ook krijg ik meer kippevel over mijn hele lichaam. Na een uurtje of 8 zwakt het af en duiken we ons bedje in. We slapen licht of zijn veel wakker, maar geen plafonddienst. De dag erna kan ik gewoon eten, wat me met MDMA / XTC vaak niet lukt. Voel me sochtends vaak brak maar in de loop van de dag voel ik me steeds beter. De dagen er na geen dip, soms wat vergeetachtig.

Enig nadeel: zweten niet normaal! Daarom sta ik af en toe buiten op het balkon en pak ik een ijsje..
    voordeel: dat je scherp blijft en geen zere kaken!

Ik gebruik nu 7 jaar regelmatig om de 3 maanden, eerst XTC/MDMA en sinds 2 jaar soms 4F omdat ik op deze laatste net iets minder waus ben maar wel een chill avondje thuis wil hebben en zeker de dag erna geen last van flinke dip!

Laden...
Vergelijkbare Topics - Leunt 4fmp dichter
  1. Verduin
    Reacties:
    22
    Weergaven:
    2.630
  2. Pierre-Jean
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    968