levamisole bijwerkingen?

madhatter

Bewuste gebruiker
hallo ,
welke bijwerkingen krijgen jullie als je veel coke met levamisole gebruikt ?

gisteren morgend heb ik niet kunnen slapen en als ik mijn ogen dicht deed kreeg ik "rare" closed eyes visuals.

toen las ik dat er een nieuwe levamisole bestaat genaamd aminorex een "speed" achtige stof is dat wel eens deze rare bijwerkingen kunnen geven.

coke was getest op 78% en 10% levamisole. kan dit kwaad zo veel coke met levamisole gebruiken?

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Niet echt. Hoe lang ben je al wakker?
Levamisole geeft idd amfetamine achtig effecten maar je hallucinaties komen wss door slaaptekort.

madhatter

Bewuste gebruiker
Niet echt. Hoe lang ben je al wakker?
Levamisole geeft idd amfetamine achtig effecten maar je hallucinaties komen wss door slaaptekort.
hallucinaties niet zo zeer .
mijn alcohol was uitgewerkt en toen voelde ik mij in een "speedachtige" situatie en als ik mijn ogen dicht deed zag ik visuals enz. maar is over gegaan. denk leva/caff boostwerking toen nog

Zeehond

Badass junkie
Stoppen ze dit ook in 3mmc? Ik voel me echt alles behalve fijn
Hoe lang ben je al bezig aan 3M en hoeveel heb je genomen?

Ik heb alleen 3M uit het legale tijdperk ingeslagen, life-time supply en heb geen slechte ervaringen zoals jij nu hebt.
Ga ook nooit een nacht door en op tijd beginnen en proberen te slapen, soms een benzo.

heyol

Bewuste gebruiker
Een snelle Google Search:
"Levamisol kan door het menselijk lichaam worden omgezet in ‘aminorex’, hetgeen bepaalde onverwachte bijwerkingen van levamisol zou verklaren (bv. pulmonaire hypertensie, hallucinaties)."

Maar die visuals die je beschrijft lijken me eerder gewoon te komen doordat je hersenen wat in de war zijn door het gebruik op zich en niet specifiek de Levamisol.

Bovenaan