Licht Blauwe Batman

Hey,

Ik heb vandaag licht blauwe batman pillen geregeld. Heeft iemand hier ervaring mee want kan verder niks erover vinden. Ze zien er gewoon netjes gedrukt uit. Ik wou ze morgen avond eigenlijk gaan gebruiken.
Alvast bedankt

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zelf nog nooit van gehoord, als ik jou was zou ik ez-test halen bij smartshop. Dan weet je wat de dominante stof is die erin zit.
Testen is natuurlijk beter bij het centra ervoor maar goed. Kunnen ook dezelfde printen langsgaan namelijk die juist wel of niet schadelijk zijn, dus ez test is wat ik zou doen voor iets meer zekerheid te krijgen!
Enjoy!

Nou heb ze gister avond dus genomen samen met vriendin. Hij kwam wel lekker op. Gewoon mdma gevoel maar nadat ie insloeg kregen we allebei een hele vage space die ik nog niet eerder heb gehad. We hadden helemaal geen love gevoel. En waren in ons zelf gekeerd. Alles ging heel langzaam. En nu heb ik een pleuris koppijn waar je eng van wordt.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik hoorde laatst van iemand dat daar mCPP inzit, maar kan dit niet met zekerheid bevestigen.

Zo zie je maar weer: altijd je zooi laten testen bij het testcentrum en geen onbekende pillen kopen :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zo zie je maar weer: altijd laten testen als je echt wat zekerheid wilt! Hopelijk waren je klachten weer snel voorbij, en was de avond gewoon plezierig verder!
Greets

25tolife zei:
Zo zie je maar weer: altijd laten testen als je echt wat zekerheid wilt! Hopelijk waren je klachten weer snel voorbij, en was de avond gewoon plezierig verder!
Greets

Denk dat het een mix was van mdma en andere troep. Wel gewoon het trillende beeld enzo maar voor de rest beetje saai en tv kijken. klachten waren na een week over. Heb nog 2x spontaan een bloedneus gehad. weet niet of het daardoor komt maar normaal nooit last van. En eigenlijk ook niet echt een dip gehad ofzo.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Bloedneus kan van veel de oorzaak zijn, bloedverdunners, van droge lucht, beschadigd vaatje ofzo niks aan de hand lijkt me.
Wanneer moet je de huisarts raadplegen? Als na minimaal tien minuten knijpen, de bloedneus nog niet voorbij is, is het verstandig om een dokter te bellen. Verder hoef je pas naar de dokter te gaan als je heel vaak een bloedneus hebt, zonder dat je weet wat hiervan de oorzaak kan zijn
Weet je dat ook weer, peace!

Bovenaan