1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lichte snuifbare psychedelica

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door PsychedelicMagic, 9 jun 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. PsychedelicMagic

PsychedelicMagic Bewuste gebruiker

Bestaat er inmiddels een middel dat je kunt snuiven en wat een lichte psychedelische trip veroorzaakt? Je hebt ketamine, maar ik wil iets anders. dpt is te heftig.

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Waarom moet het per se gesnoven worden?

Maar goed, een paar mg 4aco-dmt moet het hem wel doen.

3. PsychedelicMagic

Nou, ik vind ketamine heel erg fijn om te snuiven, alleen ik wil ook iets wat je kunt snuiven en waar je lichtelijk van gaat trippen een half uur lang. En dan minder dissociatie maar meer trippy.

4. acht.zes

Dat zijn nogal wat eisen lol. 4aco-dmt duurt uur of 4 in ieder geval.

Je weet dat je psychedelica niet kan herdoseren in verband met tolerantie?

5. PsychedelicMagic

ohjah, tolerantie... Daar zit je ook nog mee idd :P

6. Natozlato

Natozlato Experimenterende gebruiker

Ik heb laatst 2cb bijgepakt en 7,5 mg gesnoven en heb daar hard op getript. Maar ik ben wss wel gevoelig ervoor.

7. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Snuiven, licht-psychedelisch en kortdurend?

Ik kan dan alleen maar met DPT op de proppen komen.

En hell is dat een heerlijk doordeweeks tripje. Je kan het ook laag doseren!

Ik heb vanmiddag 60 mg nasaal tot mij genomen en op deze dosering is het voornamelijk een kneiterharde stimulant. Doet niks onder voor een dikke lijn coke. Met een psychedelisch randje. Het maakt ook kneitergeil. Ik ben lachend en vloekend dertig seconden klaargekomen. DPT-orgasmes zijn wel een dingetje.

Verder kan ik niks bedenken dat aan jouw eisen voldoet. DPT dus. Laaggedoseerd.

PsychedelicMagic vindt dit leuk.
  8. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

2CB snuiven is ook wel heftig (buiten dat het pijnlijk is), dus volgens mij ben je er niet per se gevoelig voor. Ik denk dat zelfs in een lage dosis je niet echt een licht psychedelisch effect voor maximaal een half uur kunt bereiken. Zal toch al snel wat heftiger worden en wat langer duren denk ik.

Natozlato vindt dit leuk.
  9. Natozlato

Natozlato Experimenterende gebruiker

Deed idd best wel pijn aan mn neus. Maar het effect had ik niet verwacht van zo'n lage dosis. Helemaal omdat ik al een orale dosis van 15 mg had gehad, die bijna helemaal was uitgewerkt. Ik dacht dat ik tolerantie had en dus minimaal hetzelfde moest bijpakken. Alleen had ik net gegeten, dus vandaar snuiven. En die hakte er veel harder in dan de 1e dosis. Heb de helft van wat ik had afgewogen op tafel laten liggen.

Maar on topic: echt kortdurend is 2cb snuiven niet, het duurde 2 uurtjes.

10. acht.zes

@Natozlato
    2C-B is niet echt tolerantiegevoelig in tegenstelling tot de meeste andere psychedelica:

''Tolerance to the effects of 2C-B are not built almost immediately after ingestion. There are many anecdotal reports of people ingesting this substance many days in a row with no immediate tolerance build up.''

bron: psychonautwiki

Natozlato vindt dit leuk.
  11. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

5-MeO-DMT hcl heb ik wel eens gesnoven. Werkte ook prima en werd een mega trip. Weinig visuals met 5-MeO-DMT maar je krijgt er verder wel echt een volwaardige trip van.

12. NiandraLades

NiandraLades Bewuste gebruiker Tripreporter

Interessant middel, wil het binnenkort graag uittesten. Ik meen dat jij eerder had geschreven dat je moeite had met ademhalen na het snuiven van DPT, had je dat deze keer ook?

13. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Ja, elke keer. Dat neemt toe naarmate de dosis hoger is. Voelde de eerste keer best een beetje eng. Ik hield voor de zekerheid de telefoon naast me voor het geval ik echt nauwelijks meer kon ademen. Na een half uurtje neemt het weer af. Misschien is dat persoonlijk, dat mijn slijmvliezen er lichtjes gevoelig voor zijn en iets opzetten. Ik lees er elders op internet ook niemand over.

NiandraLades vindt dit leuk.
  14. ketakoekjes

ketakoekjes Bewuste gebruiker

Bedoel je niet 5-MeO-DPT? Denk dat DPT zelf niet meer zo'n ding is nu er een legale versie van bestaat, net als met 3-MeO-PCP.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Lichte snuifbare psychedelica
  1. Mikel
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    494
  2. Yaizer
    Reacties: