Lidocaïne kopen

Spor

Wijs gebruiker
Moderators, als lidocaïne illegaal is dan mijn oprechte excuses en gooi dan aub snel dit topic weg ! Ik kon er echter niets over vinden dat het illegaal was, vandaar dit topic

Ik was onlangs aan het denken dat ik het jammer vond dat er geen drug is die je kan snuiven, om vervolgens zonder al te veel pijn een lekkere trip te hebben, die niet te lang duurt. In theorie zou dit met verschillende 2c's mogelijk moeten zijn, omdat ze heftiger en korter werken als je ze snuift. Maar de pijn in je neus na het snuiven is de trip nooit waard vind ik...

Toen kwma iemand laatst met het idee om eerst cocaine te snuiven, een beetje, en dan de 2c erachteraan. Dat vond ik niet zo'n strak plan, maar ik kwam wel op het idee om het met lidocaine te doen. Dat is namelijk een plaatselijk verdoofmiddel.

Wat nou als je oplossing zou maken met een goede verhouding 2c / lidocaïne ? De pijn komt geleidelijk opzetten, dus tegen de tijd dat ie er is doet de lido zijn werk... Daarbij zou je ook een halve dose (zeg 10mg) per sprits kunnen doen, dat je dus 2× moet spritsen voor een volledige trip. Als je er dan een paar minuutjes tussen laat minimaliseert dat de pijn.

Anders zou je nog gewoon lidocaine op kunnen lossen in een apparte sprayer, dat doen en als het werkt de 2c erbij...

Denken jullie dat het gaat werken ? en waar kan je lidocaine kopen ?

tomz0r

Badass junkie
Lidocaïne is volgens mij vrij verkrijgbaar bij de apotheek, maar wel als spray of gel, en geen poeder of pil. Dat valt volgens mij wel onder de geneesmiddelenvoorzieningswet.

Of het een goed idee is weet ik niet.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb hier nog een flesje liggen, er zit een kwastje in en dat kon je dan over de pijnlijke plek doen. Echt lang werkt het niet, het verdoofd 10a 20 min goed naar mijn gevoel :) .

De neusspray gebruiken lijkt me het meest effectief.

Spor

Wijs gebruiker
Hm, ideaal dan, kun je het al als neusspray kopen... Ga maar eens vragen dan. Dat het kort werkt is alleen maar handiger, zit je niet de hele avond met een verdoofde neus

tomz0r

Badass junkie
Spor zei:
Hm, ideaal dan, kun je het al als neusspray kopen... Ga maar eens vragen dan. Dat het kort werkt is alleen maar handiger, zit je niet de hele avond met een verdoofde neus

Het is een spray voor op de huid.

Bartyo

Bewuste gebruiker
Je idee klinkt logisch en ik denk best dat het eens zou kunnen werken.
Wel hopen dat de 2c's oplossen (in water) dan.

Keep us updated please :wink:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
2c lost sowieso op in water... wel intressant idee opzich. Ikzelf vind de snuif 2c trips altijd wat gejaagder dan een normale trip eigenlijk.

Spor

Wijs gebruiker
tomz0r zei:
Het is een spray voor op de huid.

Gelukkig zit er huid in mijn neus :wink: (ook slijmvlies, ik weet het, maar moet toch het proberen waard zijn)

Dumpy zei:
2c lost sowieso op in water... wel intressant idee opzich. Ikzelf vind de snuif 2c trips altijd wat gejaagder dan een normale trip eigenlijk.

2c's lossen op ja... vaker meegemaakt als ik ze slikte. Wat je zegt klopt op zich wel, maar als je de juiste dosis verhouding vind moet het toch wel uit kunnen komen op een lekker tripje of niet ?

Ik hou jullie op de hoogte :wink:

Bovenaan