1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Liever speed als mdma

Discussie in 'Speed' gestart door genk123, 16 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Sinds dat ik een keer goed speed heb gebruikt op een festival wil ik eigenlijk niks anders meer. Sterker nog, ik vond mdma altijd wel relax en leuk. Maar nu heb ik voortaan liever speed. Zijn er meer mensen die dit hebben? En wat is jullie reden hiervan? Mijn reden is omdat ik op speed pas echt van de muziek kan genieten. Ik ga naar hardcore feestjes en dan kan ik echt van begin tot het eind blijven los gaan. Op xtc was ik vaak zo in mijn eigen wereld (wel aan het genieten) dat ik niet met de muziek bezig was. Ik merk dat ik op speed veel meer met het festival bezig ben en er ook echt iets van mee krijg.

2. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Voor de volle 100% ga ik met je mee hierin, ik heb precies hetzelfde.

genk123 vindt dit leuk.
  3. Koffieboon

Koffieboon Experimenterende gebruiker

Ik gebruik enkel nog speed op festivals/feesten. Vind het persoonlijk de beste drug voor een feest. Je zit goed in je vel, veel energie, alcohol drinkt makkelijker weg en lekker helder/scherp. Precies de eigenschappen die ik wil op een feest.

genk123 en Bas vinden dit leuk.
  4. Woezoe

Woezoe Experimenterende gebruiker

Pas wel op met de alcohol dan :3

5. Gabbertje

Gabbertje Wijs gebruiker

Ook ik ben het hier helemaal mee eens!

Nog een reden waarom ik nooit MDMA op feesten/festivals neem is omdat ik me er dan nog vrijweinig van kan herinneren. Vind ik zonde van het geld haha

genk123 vindt dit leuk.
  6. Arisen

Arisen Experimenterende gebruiker

ik heb nog nooit MDMA gebruikt wel xtc pillen ik heb hele goede mdma liggen en die ga ik eens een keer heel voorzichtig proberen waarom dat ik weet dat hij goed is nou van vrienden die hem hebben gehad

7. Gabbertje

Gabbertje Wijs gebruiker

Ik wil je er toch even op wijzen dat de werkzame stof in xtc MDMA is, dus je hebt wel degelijk MDMA gebruikt maar dat in een mooi pilletje :wink:

Arisen vindt dit leuk.
  8. Arisen

Arisen Experimenterende gebruiker

ja klopt ja ben even goed een beetje nerveus als ik het weer doe :)

Gabbertje vindt dit leuk.
  9. Gabbertje

Gabbertje Wijs gebruiker

Snap ik haha maar gezonde spanning is goed :wink: Heb ik ook nog elke keer.

Arisen vindt dit leuk.
Laden...