1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lijkt alsof speed minder tot niet meer werkt

Discussie in 'Speed' gestart door Zwijgrecht, 26 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Zwijgrecht

Zwijgrecht Belezen gebruiker Donateur

Goeiemiddag mensen,

Zal me eerst even voorstellen, ik ben een man van 25 uit het midden van NL. In zekere zin een oudgediende op drugsforum gezien ik letterlijk al jaren meelees, en met drugsgerelateerde problemen of vragen altijd hier weer uitkwam, haha. Alleen tot nu toe nooit geregistreerd.

Ik zit met een dingetje wat betreft pep, het lijkt alsof het zn werking heeft verloren, of dat ik er ongevoelig voor ben geworden. Ik zet even wat op een rijtje.

- ADD
    - Altijd zelfde leverancier, haal altijd per 10 G. verschillende batches gehad, af en toe laten testen steekproefgewijs, verschilde tussen de 40 en 64 procent. 1x Troep gehad met veel caf maar dat werd teruggenomen en vervangen.
    - Koop altijd per 10 of 15 gr nat, en alle manieren van bewaren al gehad. Vriezer en telkens een beetje uithalen, drogen en donker en koel in de kast, etc etc. Meestal laat ik t gewoon even liggen op een bord en max een kwartiertje is t droog en prima te snuiven.
    - Zowel bommetjes als nasaal
    - Gebruik overdag kleine hoeveelheden uit een bullet, denk zon 25-30 mg per snuif, en dat ong eens per anderhalf a een uur. Savonds of snachts als ik een nacht doortrek liggen de hoeveelheden hoger, denk een gram op een nacht ongeveer. Meestal heb ik een "sessie" van 4 dagen ofzo, eens per drie a vier weken, wat inhoudt 1 nacht doortrekken als ik vrij ben de dag erna en tijdens werkdagen overdag maar niet na 9 uur savonds zodat ik een uur of 1 rustig kan slapen. Soms een dag of 2 tussendoor, maar zo min mogelijk nachten doorhalen.
    - Eet gewoon normaal tijdens gebruik! (hard voor moeten oefenen maar tegenwoordig krijg ik zelfs honger onder de pep)
    - Regelmatig een aceton was gedaan maar laat het tegenwoordig zitten, zolang er geen of weinig caf inzit heb ik er geen last van en vind het na wassen amper snuifbaar zulk droog poeder is het.

Nou is het zo dat de laatste week ik amper nog wat voel van de pep. Ik heb dezelfde gehad als ik eerder had gebruikt en die gewoon in de vriezer lag nat, en ook wat nog droog in de kast lag. (nee ik heb dit niet laten testen en ja as we speak ga ik het zo wegbrengen naar de testservice)
    Eerdere keren was er helemaal niks mis mee, als ik meer dan 0,5 gram nam zat slapen er die avond zowieso niet in, daarbij was het gewoon goede pep. Nu kan ik snuiven of bommen nemen wat ik wil, het lijkt alsof het niks uithaalt.

Ben een ervaren gebruiker en weet wel het een en ander over wat ik kan verwachten van pep etc, dus de meest voor de hand liggende antwoorden heb ik zelf ook bedacht, maar helaas. Misschien plotseling kruiseffect met medicatie? Baclofen en Venlafaxine ( beide vrij hoge dosis), maar dit slik ik al ruim een jaar en nooit problemen gehad. Is pas sinds een week of 2 denk ik?

Sorry voor t lange verhaal, als je het gelezen heb bedankt en iemand misschien een idee?

Laatst bewerkt: 26 nov 2018
  2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Joh, echt nog nooit gehoord van tolerantie?

Het is toch algemeen bekend dat je bij vele drugs steeds meer nodig hebt om hetzelfde effect te krijgen bij veelvuldig gebruik en speed is daar een uiterst goed voorbeeld van.

De Dunne en Zwijgrecht vinden dit leuk.
  3. Zwijgrecht

Tolerantie geloof ik best, maar lijkt me sterk dat je een bom van 300 MG kan nemen (neem niet vaak bommetjes, liever nasaal) van 50 % (om en nabij) zonder wat te merken... En ja ik heb best gekke hoeveelheden geprobeerd maar lijkt alsof het niet wil werken.

Nogmaals, ik doe dit al een poosje en tot nu toe dit nooit gehad of last van tolerantie. Tuurlijk voel je dag 3 wat minder van 30 mg, maar doet nog steeds zn werk. Daarbij slaap en eet ik prima dus een reservedingetje is het ook niet.

Moet wel eerlijk zeggen dat of dat of kruiswerking met medicijnen mn beste gok zou zijn. Heb iig zelf lang zitten speuren op google over die medicijnen maar kom niks tegen over evt. kruiswerkingen zoals bij antipsychotica wel het geval is.

Thanks voor t meedenken

Laatst bewerkt: 26 nov 2018
  4. Koffieboon

Koffieboon Belezen gebruiker

Ik denk wanneer jij een bom van 300mg neemt je de komende 12 uurtjes wel even zoet bent.

Verder heeft je verhaal simpelweg met tolerantie te maken.

Zwijgrecht vindt dit leuk.
  5. acht.zes

acht.zes Badass junkie

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tolerantie_(stof):

Pure tolerantie dus, meer hoef je er niet achter te zoeken.

Zwijgrecht vindt dit leuk.
  6. Zwijgrecht

Aight , dan is dat het. Duidelijk! Mag dit topic weg of gesloten worden?

7. Zwijgrecht

Om alleen nog daar op terug te komen, zie achteraf ook dat je gelijk had. Ging uiteindelijk opruimen thuis wat eindige in een halve verbouwing met al het interieur op een andere plek (stuk beter trouwens ) en alle klusjes gedaan waar je nooit aan toekomt. Toen het dwangmatig dingen opnieuw indelen werd had ik wel door dat t werkte, stond een eem halfuur gefocust een klok te verplaatsen om 4 uur snachts haha. Viel vervolgens wel een halfuurtje na een lijn lekker in slaap om kwart voor vijf geloof ik, zat te knikkebollen voor de pc na een paar broodjes. Blijft vaag

My bad, iig bedankt voor t reageren

Laatst bewerkt: 28 nov 2018
    Koffieboon vindt dit leuk.
Laden...
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.