Lijkt me sterk?

DuGeakste

Newbie
Beste mensen,

Onlangs (zie; maart) ben ik aangehouden wegens het beledigen van een ambtenaar in functie. (reden doet er niet zozeer toe) Vervolgens vroegen ze om mijn ID en viel er dus een wit zakje uit mijn portomonnee.(deze was overigens niet van mij) Ben toen meegenomen naar het politiebureau en ondervraagd.. Vandaag moest ik weer even op het bureau langs komen (vanwege het incident in maart) en hebben zij mij verteld dat het witte poeder is getest. Resultaat; 0,01 Gr. amfetamine.(speed) Vervolgens moest ik natuurlijk weer een verklaring afleggen.. Nu heb ik van de beste agent gehoord dat ik wel eens strafrechtelijk vervolgd kan worden...? :confused: :confused: Ik weet best dat harddrugs verboden zijn en dat je het niet op zak mag hebben (mits het eigen gebruik is etc) maar om mij hier nou strafrechtelijk voor te vervolgen lijkt me een beetje sterk... Hoe denken jullie hier over??

Gr. Dugeakste :rock:

Liesette

Bewuste gebruiker
ze liegen er zou minmaal 10% cafeine in moeten zitten want ik had het versneden, sorry ouwe ik moest nog tanken.

Skippy

Wijs gebruiker
Liesette zei:
ze liegen er zou minmaal 10% cafeine in moeten zitten want ik had het versneden, sorry ouwe ik moest nog tanken.

Je krijgt die speed al voor 3 droppies, en dan nog versnijden ook :tearsofjoy:

Bovenaan