• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live 3-mmc solo tripreport

Aardappelknaap

Bewuste gebruiker
Het is vandaag 2/6 en ik heb besloten om eens een avondje te genieten van wat 3-mmc en een beetje wiet. Ik schrijf alles wat ik doe altijd op omdat ik het leuk vind om terug te lezen wat ik allemaal doe als ik high ben.

zie hier, mijn live tripreport:

2/6

21.58 bommetje 200mg genomen. Het begint nu langzaam donker te worden. Om 22.20 ga ik smoken.

22.25 ik steek nu de joint aan. Nu pas begin ik hem langzaam te gaan voelen, 6 minuten later dan normaal maar dat komt denk ik omdat ik 45 minuten voordat ik het bommetje nam een paar wortels heb gegeten.

22.37 extra bommetje genomen, misschien 150mg.

22.47 ik ben nu aan het wandelen en aan het smoken. Ik voel hem eigenlijk al flink hard, wellicht had ik moeten wachten met het 2e bommetje. Niks meer aan te doen, ik kan nu alleen nog genieten.

22.58 het tweede bommetje zal nu ongeveer moeten inkicken, misschien iets later omdat ik dus (kijk notitie 2/6 22.25) een lichte bodem heb.

22.59 Holyshit ik heb mezelf zo net van een harde klap op m'n gezicht en een paar flinke barsten in m'n telefoon gered. Ik was aan het wandelen en ik kijk op en zie echt 10 meter voor me opeens een trap van 5 treden. Als ik niet op had gekeken was ik keihard zijn gevallen.

23.04 ik voel hem echt tering hard nu, ik zie niet meer echt scherp en de hoofdprikkels beginnen letterlijk nu ik begin met typen.

23.07 ik zet nu muziek op en ga keihard!

23.13 ik ga echt ziek hard, de muziek die ik luister is echt heerlijk. Ik luister hele softe melodische hardstyle. Het nummer heet Spectre van Tevvez. Een van de eerste hardstyle nummers die ik ooit heb geluisterd. Ik houd van edm als ik high ben van de 3-mmc en als ik nuchter ben(ik luister het natuurlijk ook gewoon op festivals) en in de sportschool sta. Dit nummer is een perfecte combinatie, Ookal is het niet per se heel melodisch voor mij is het perfect. Een mooi melodisch (soft) hardstyle nummer. Een hemels geluid voor mijn oren. Ik raad jullie daarom ook zeker om dit tot het niveau van perfectie gebrachte nummer;

Spectre, Tevvez

23.32 ik besef me nu pas hoe extreem high ik ben😆

23.41 ik begin een beetje moe te raken van het wandelen dus ik ga zo lekker op een bankje zitten smoken en daarna maar eens terug naar huis. Ik vind het altijd fijn om te wandelen tijdens het blowen en in de come up van de 3-mmc, ik begin de avond dan altijd lekker helder.

Hoofdstuk 2

00.12 ik zit nu in een klein speeltuintje waar ik op een bankje wilde gaan zitten maar ik heb een veel beter idee: er staat hier een klein speelhuisje waar je ongeveer met 3 man in past en die ga ik Zometeen met een vriend hotboxen. Ik heb hem een appje gestuurd, hij heeft zelf ook flink wat wiet op. en die ga ik Zometeen lekker hotboxen. Er zitten flink wat gaten in het huisje maar het dak is aan 2 kanten schuin en ongeveer 40cm hoog. De bovenste 40cm is aan alle kanten afgesloten en mijn beredenering is als volgt: ik blaas de warme lucht van de joint uit, deze stijgt op en komt vervolgens vast te zitten in het dak. Het huisje is zo laag dat ik met mijn hoofd net niet tegen het dak zit (wat dus oprecht heel comfortabel is). Ik en mijn vrienden hotboxen zo ons eigen hoofd. Geniaal of niet?

00.25 nu aan het smoken.

Hoofdstuk 3

01.19 tijd van schrijven. Ik ben 5 minuten geleden aangekomen bij mijn ouders hun huis. Ze zijn een weekendje weg en hebben een best een flink huis. Ik zelf woon op kamers en studeer. Ik zit momenteel beneden en heb net even geknuffeld met mijn kat. Ik ga Zometeen naar boven en slapen in mijn oude kamer, ik ga denk ik maar eens lekker stimfappen.

01.50 bommetje genomen van 250mg

02.06 Ik heb om 01.50 een bommetje van 250mg geslikt, het is nu 20.06 en ik voel de hoofdprikkels al aankomen. Normaal gesproken komen de hoofdprikkels pas na 21 minuten, er zijn nu ps 16 minuten voorbij en ik voel ze al

02.07 de hoofdprikkels komen nu echt keihard opzetten Holyshit, dit beloofd wat.

03.17 lijntje gesnoven, 50mg.

03.19 andere neusgat lijntje, wederom 50mg.

03.23 ik snuif voor allebei de neusgaten nog een klein beetje

03.26 nog een beetje extra gesnoven, in elk neusgat om en na bij 60/65mg 3-mmc. Weegschaaltje is kapot dus ik moet de 3-mmc eyeballen. Ik heb 2 zakjes met 1 gram, en zo heb ik doormiddel van breuken berekend hoeveel mg er steeds op mijn plateau lag

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nice report! Snapte de tijden soms alleen even niet helemaal, haha. Wel veel 3-MMC. (Voor mijn referentiekader dan.) Hopelijk valt de kater mee! :)

00.25 nu aan het smoken.

00.19 tijd van schrijven. Ik ben 5 minuten geleden aangekomen bij mijn ouders hun huis. Ze zijn een weekendje weg en hebben een best een flink huis. Ik zelf woon op kamers en studeer. Ik zit momenteel beneden en heb net even geknuffeld met mijn kat. Ik ga Zometeen naar boven en slapen in mijn oude kamer, ik ga denk ik maar eens lekker stimfappen.

Hoofdstuk 3

00.19 tijd van schrijven. Ik ben 5 minuten geleden thuis aangekomen. Ik ga kanker hard en ga Zometeen eerst een bommetje nemen, dan als ik op de piek zit ga ik een goede snuif nemen verdeeld over mijn 2 neusgaten.

Aardappelknaap

Bewuste gebruiker
Nice report! Snapte de tijden soms alleen even niet helemaal, haha. Wel veel 3-MMC. (Voor mijn referentiekader dan.) Hopelijk valt de kater mee! :)

00.25 nu aan het smoken.

00.19 tijd van schrijven. Ik ben 5 minuten geleden aangekomen bij mijn ouders hun huis. Ze zijn een weekendje weg en hebben een best een flink huis. Ik zelf woon op kamers en studeer. Ik zit momenteel beneden en heb net even geknuffeld met mijn kat. Ik ga Zometeen naar boven en slapen in mijn oude kamer, ik ga denk ik maar eens lekker stimfappen.

Hoofdstuk 3

00.19 tijd van schrijven. Ik ben 5 minuten geleden thuis aangekomen. Ik ga kanker hard en ga Zometeen eerst een bommetje nemen, dan als ik op de piek zit ga ik een goede snuif nemen verdeeld over mijn 2 neusgaten.
Ik zie het ja, was denk ik net iets te high om te schrijven hahaha.

Kwaliteit van de 3mmc batch die mn dealer verkoopt is niet al te best helaas, daarom doseer ik hoger omdat ik anders niks voel!

Bovenaan