• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LIVE 6-APB TRIPREPORT

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Flualhamdulillam

Badass junkie
Hi, Remi hier! Ik ga vanavond 6-APB proberen om te kijken of het me beter bevalt dan MDMA, zodat ik het (hopelijk!!) deze zomer op een festival kan gebruiken! Een MDMA gevoel was stabiel 5-6 uur aanhoudt klinkt namelijk ideaal op zo'n feest.

Leeftijd en gewicht - 19 jaar jong, 75 kg
Ervaring:
-Alcohol
-Wiet
-2C-B
-MDMA
-2-FMA
-4F-MPH
-1cP-LSD (micro en macro dosis)
-Truffels

Middel: 6-APB Succinate
photo_2021-04-24_19-06-23.jpgIMG_9519.jpg
Hoeveelheid: 160mg
ROA: Oraal, in twee gelatine capsules.

T+ 00:00 (19:50) - Twee capsules ingenomen. Ik ging uit van een lange inwerktijd dus ben nog even langs de winkel geweest onderweg naar mijn tuinhuis (45 minuutjes lopen).

T+ 01:20 (21:10) - HR: 102- Zweethandjes :grin:. Lichtelijk misselijk gevoel, maar niets geks. Trackpad van m'n laptop doet altijd vervelend met van die zweet handjes hahahaha

Ik ga hieronder verder en verwerk het naderhand tot een mooi verslag.

P.S. hou me er even aan dat ik stop met reporten zodra het inkicked xoxo

Laatst bewerkt:

Zeehond

Wijs gebruiker
Hi, Remi hier! Ik ga vanavond 6-APB proberen om te kijken of het me beter bevalt dan MDMA, zodat ik het (hopelijk!!) deze zomer op een festival kan gebruiken! Een MDMA gevoel was stabiel 5-6 uur aanhoudt klinkt namelijk ideaal op zo'n feest.

Ervaring:
-Alcohol
-Wiet
-2C-B
-MDMA
-2-FMA
-4F-MPH
-Truffels

Bekijk bijlage 20555Bekijk bijlage 20556

T+ 00:00 (19:50) - Twee capsules ingenomen. Ik ging uit van een lange inwerktijd dus ben nog even langs de winkel geweest onderweg naar mijn tuinhuis (45 minuutjes lopen).

T+ 01:20 (21:10) - Zweethandjes :grin:. Lichtelijk misselijk gevoel, maar niets geks. Trackpad van m'n laptop doet altijd vervelend met van die zweet handjes hahahaha

Leuk om mee te lezen en geniet vooral.
heb het thuis liggen en wacht op een goed moment en ben dus benieuwd 👍
Ik zou het ook graag op een festival gaan gebruiken ipv mdma vanwege de langere werkingsduur.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Woehoe. Veel plezier! Maar dat zal wel goed zitten denk ik... Gotta love 6-APB. 😍 Die lange werkingsduur is fenomenaal (vind ik toch). Je zal wrs. merken dat het net wat minder spacend is dan MDMA, maar door de duur van het effect vind ik het toch net een betere deal. :)

Chill ze. ^^

* Edit: Ah niet te onderscheiden van MDMA zeg je, good!

Flualhamdulillam

Badass junkie
Woehoe. Veel plezier! Maar dat zal wel goed zitten denk ik... Gotta love 6-APB. 😍 Die lange werkingsduur is fenomenaal (vind ik toch). Je zal wrs. merken dat het net wat minder spacend is dan MDMA, maar door de duur van het effect vind ik het toch net een betere deal. :)

Chill ze. ^^

* Edit: Ah niet te onderscheiden van MDMA zeg je, good!
Als het zo blijft, kan ik wel beamen wat je zegt hoor! Ik ben zweverig in m'n hoofd, maar niet zo weg als ik met MDMA ben. De come-up is niet te onderscheiden in iedergeval!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Wat ongemakkelijke temperatuurschommelingen, maar alleen al omdat het bij de ervaring hoor: heerlijk! HR:114
Schoentjes gaan toch uit, vloer hier is wel koud maar in mijn AirForce begint het haast als een jaccuzi te voelen :tongueclosed:

Ja dat ken ik wel. Het fuckt wel een beetje met je temperatuur. XTC uiteraard ook maar bij 6 is me dit een aantal keer specifieker opgevallen (kan toeval geweest zijn). Wel grappig dat je de come up op MDMA vind lijken, ik vind die over het algemeen geleidelijker en langduriger bij 6-APB, hoewel ik ooit op een festival wel onverwacht een ‘inkick’ kreeg ineens, veel vroeger dan normaal. Nooit helemaal te zeggen dus.

Doordat het effect van 6 wat consistenter is heb je minder die ‘val’ naar beneden na de piek en dus ook minder craving, heerlijk is dat. Ben stiekem een beetje jaloers. :grin:

Flualhamdulillam

Badass junkie
Gespannen kaakjes nu! HR: 89!! Veel lager dan ik had gedacht... Handen voelen erg koud aan, maar dit is me nog niet tot last(idk of iets me tot last gaat zijn vanavond hahaha)!

wapboy

Wijs gebruiker

Ervaring:
-Alcohol
-Wiet
-2C-B
-MDMA
-2-FMA
-4F-MPH
-Truffels

Bekijk bijlage 20555Bekijk bijlage 20556

T+ 01:20 (21:10) - HR: 102- Zweethandjes :grin:. Lichtelijk misselijk gevoel, maar niets geks. Trackpad van m'n laptop doet altijd vervelend met van die zweet handjes hahahaha

Genieten dit :hearteyes: :hearteyes:

whitesugar

Badass junkie
Inderdaad, en een heeeeeel stuk beter dan die enge meneer in je avatar, geen idee wie het is. 😂
hahaha, denk dat het toch een vrouw is. wou een vraagteken doen maar mijn pc is weer eens in de war waarschijnlijk heeft mijn kat weer ergens op geklikt want kan geen eens tussen haakjes gebruiken.. maargoed, ik wou eens kijken of deze profielfoto er misschien voor zorgt dat mensen mij niet meteen voor een man aanzien :sweatsmile:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
hahaha, denk dat het toch een vrouw is. wou een vraagteken doen maar mijn pc is weer eens in de war waarschijnlijk heeft mijn kat weer ergens op geklikt want kan geen eens tussen haakjes gebruiken.. maargoed, ik wou eens kijken of deze profielfoto er misschien voor zorgt dat mensen mij niet meteen voor een man aanzien :sweatsmile:

Ik bedoelde die van Remi, (bedacht me net al dat mijn post verwarrend was omdat ik jou citeerde) jouw avatar is geen enge meneer maar een leuk meisje met blauw haar. :wink:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan