• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

live report 6-APB

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

HierEnDaarEenFuifje

Belezen gebruiker
Hoi allemaal,

sinds ik dit lekker in mijn eentje doe en er meerdere mensen nieuwsgierig zijn naar 6-APB liquid heb ik besloten maar een klein live-reportje te doen. Dit is de eerste keer dat ik een reportje maak. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen:)

Wie: Ik ( met stoute schoenen die eens de maandagmorgen gaat zien en niet van het ontwaken uit mijn slaap). Geen ervaring met 6-APB. Wel ruimschoots met MDMA (XTC) en andere (voornamelijk) tripmiddelen.
Waar: Thuis, appartement voor mezelf en alles is aanwezig voor een goed avondje met de kat.
Hoeveel: 150mg 6-APB liquid. 1 flesje zou 130mg moeten zijn, vervolgens nog 1 ML afgemeten. Redelijk volle maag nog naar mijn idee. Laatste maaltijd was om 18:30 uur, maar dat was een flinke haha..

Tijd ingenomen: 00:10 uur.

T + 1 uur:
Ik voel nog vrij weinig, twijfel om meer te nemen, maar ik weet dat de come-up van 6-APB lang kan duren. Ik was een beetje onrustig, maar heb besloten wat te gaan gamen in afwachting van wat komen gaat.

T + 1:20 uur:
Ik speel rustig een game, maar merk dat mijn concentratie hiervoor minder wordt. Ik ben dit reportje gestart en het lokt om hier al te gaan typen. Ik typ telkens een stukje als ik dood ben haha. Ook merk ik dat het typen wat sneller gaat. Of ik al echt daadwerkelijk effecten voel weet ik niet.

T + 1:30 uur: Ik merk dat mijn hartslag wat omhoog gaat. Ik meet 100 in rust nu. Ik hoop dat het eindelijk gaat beginnen. Ik merk ook dat mijn handen wat klammer worden :grimacing:. Ook merk ik dat ik echt moet stoppen met dit spel, want ik kan me echt niet meer concentreren.. Misschien wordt het tijd om naar de bank te verhuizen met TV en muziek. Ik merk ook dat ik het wat warmer begin te krijgen. Heb de verwarming al teruggezet, maar mijn trui lijkt ook wat te warm..

T + 1:40 uur:
Concentratie voor gamen wordt echt steeds slechter. Ik ben blij dat mijn potje is afgelopen. Ik denk dat er van euforie nog niet echt sprake is, al merk ik wel dat ik weer sneller typ en dat ik meer zin krijg om hier te typen en te appen. Dit lijkt dus de goede kant op te gaan. Merk wel een lichte misselijkheid.

Zojuist muziek aangezet in mijn headset: John mayer - Gravity.. Klinkt toch wel lekker zeg. Straks het genre maar eens aanpassen naar wat meer techno, maar voor nu klinkt het top.

Dit is het moment dat ik echt goed de 6-APB begin te merken. Heeft dus best wel even geduurd, in tegenstelling tot wat anderen zeiden over de liquid. Ben blij dat ik niets heb bijgenomen. Ik kan me voorstellen dat bijnemen met dit spul heel erg verleidelijk is.. zeker als het zo lang duurt voor de effecten komen. Maarja, ik ga niet voor gaas en hou me stellig aan de 150mg.

T + 1:50 uur:
Merk dat ik een mate van "chillheid" over me heen krijg die ik herken als ook de come-up van xtc. Hartslag inmiddels naar 115 zittend ineen stoel. Ik merk ook dat ik wat vager begin te worden en dat mijn mond droger wordt. Ik merk wel dat er een bepaalde misselijkheid op de achtergrond aanwezig is, waarvan ik wel hoop dat deze binnenkort zal vertrekken. Muziek aangepast naar wat meer uptempo/techno en begin te merken dat stilzitten lastig word. Ook merk ik dat ik kauwgom moet gaan nemen om mijn mond bezig te houden. Ik baal nu flink dat ik niet nog even naar de coffeeshop ben geweest voor een lekker jointje, maar ik had 6-APB ook eigenlijk niet op de planning staan. Wat het juist wel leuker maakt eigenlijk..

T + 2:00 uur:
Muziek wat harder gezet en merk dat mijn mond/kaak steeds meer bezig gaan zijn. Ook merk ik dat er een bepaalde euforie in opkomst is welke rustig aan sterker wordt. Muziek begin ook steeds lekker te klink en stil zitten wordt steeds moeilijker.

Euforie wordt steeds beter en de muziek gaat steeds beter klinken. Nog steeds geen kauwgom of ijsje gepakt, terwijl het maar een paar meter lopen is.. Zit te lekker op mijn stoel haha.. Heel herkenbaar. Merk ook een zeker zin van "hard gaan", maar wel in mindere mate als bijv. MDMA die erin klapt.

T + 2:10 uur:
Ik merk dat ik waziger wordt, tot nu toe is alles heel goed te vergelijken met XTC. Zou nu 123 geen verschillen kunnen noemen. Muziek klinkt heerlijk en ik ben lekker aan het appen. Merk ook dat ik steeds harder begin te gaan.

T + 2:20 uur:
ik merk dat ik nu goed wazig begin te worden. Kaken/mond gaan op volle toeren. Eigenlijk is dit gewoon precies het zelfde als XTC..Hoop dat het lang gaat duren.

T + 2:30 uur:
Ben nu goed wazig en wappy, maar dat is een heerlijk gevoel. Ben aan het bellen, maar merk dat ik eigenlijk gewoon lekker muziek wil luisteren, dus hoop dat de andere partij zo gaat slapen.

T + 2:35 uur:
merk dat ik echt goed wappy ben en strak sta. Heerlijk haha!

T + 02:50 uur:
Aardig aan het kaakschaatsen en goed wappy. Nog steeds aan de telefoon (helaas haha). Voel me verder wel helemaal top, alleen ik heb muziek nodig.

T + 3:00 uur: Belletje is (eindelijk) klaar, de wederhelft is gaan slapen haha. Merkte dat ik praten heel fijn vond, maar ik wilde eigenlijk gewoon lekker muziek luisteren en genieten. Als zij hier was geweest was dit natuurlijk heel anders, maar zo aan de telefoon was een beetje mwah.

T + 3:05 uur: Zo gezegd zo gedaan, de muziek knalt nu lekker door m'n oordopjes.
Merk inderdaad dat dit wast stabieler is dan MDMA/XTC. Ik ervaar niet echt die vlagen van MDMA, die natuurlijk soms heerlijk zijn. Ik had nu al lang iets bijgenomen als het om MDMA ging, maar merk nu dat ik met dit spul echt voorlopig nog goed ga.

T + 3:10-03:20 uur: Toch wel een vlaag zoals ik net beschreef. Zodra ik de muziek wat harder zet merk ik ook dat het me erg opzweept. Voel me lekker, energiek, , blij, eigenlijk alles wat je ook hebt van MDMA. Kortom, nu al heel veel zin Awakenings waar ik zeker 6-APB zal gebruiken en geen MDMA. Rondje door huis en een waterijsje gepakt. De benen zijn zeker net zo wappy als op XTC haha.

T + 3:25 uur: Merk wel dat ik vager begin te worden. Ik wist bijvoorbeeld niet meer wat ik nu wilde typen. Verder voel ik me wel heerlijk en hoop dat dit nog lekker lang aan mag houden.. Merk ook gelijk dat dit dus wel met vlagen is, want nu vind ik dat ik weer een "heldere" fase heb.

T + 3:30 uur: Merk dat, buiten mijn kaken/gezicht om, ik nu ook meer spierspanning in armen en benen voel. Moeheid is trouwens in geen velden of wegen te bekennen. Verder vermaak ik mij ook bijzonder goed met de kat haha.

T+ 3:40 uur: Muziek, knalt lekker door mijn headset. Ik moet zeggen, dit voelt heerlijk,. De 6-apb doet eigenlijk volledig wat ik had verwacht tot nu toe. Ik dacht dat ik scherper zou zijn, maar ik vind het wappy zijn heerlijk.

T + 3:50 uur: Still going strong, weinig nieuws behalve dat ik me heerlijk voel, lekker aan het chillen ben en de muziek door m'n headset knalt. Ergens voel ik me "ondeugend". Daar waar ik nog nooit door de weeks drugs heb genomen. Wel lekker dat ik pas donderdag ergens heen hoef.

T + 4:00 uur: Gaat nog heerlijk. Even de plastest gedaan op het toilet, moest van ver komen maar het lukte. Heb het idee dat er minder spanning op m'n lichaam staat in vergelijking met XTC. Wel gaan mijn kaken echt maximaal. Merk dat ik extra m'n best moet doen om nog enigszins dit goed op te schrijven haha. Lichaamstemperatuur is duidelijk hoog. Voel dat er zweet op m'n voorhoofd staat.

Dit liedje staat denk ik al bijna een uur aan: maar het klinkt zo heerlijk.

T: 4:05 uur: Ik ga nog steeds heerlijk. Dit zou normaal wel een beetje het moment zijn dat xtc wat begint te minderen en dat bijvoorbeeld bijnemen geen nut meer heeft. Ben benieuwd hoe lang dit nog zal houden. Ik hoop lang haha!

T: 4:10 uur: Hoe lekker ik de muziek nu vind klinken zou al strafbaar moeten zijn. Laat staan wat ik verder doe haha. Ik ga dansen door de kamer. Met een lekkere lading zweet over m'n voorhoofd. Ik, mijn ijsje en de waterfles zijn beste maatjes voor vandaag. Het nummer wat ik stuurde klapt er voor de 100e keer in en nog steeds klinkt het heeeeeerlijk,

T: 4:15 uur: Trip gaat heerlijk... Muziekje lekker op, ijsje in m'n mond. Samen met de kat aan het dansen. Ik hoop dat er geen einde aan deze avond komt haha.. Merk dat er zeker nog geen sprake van afname is.. ook al ben ik al bijna 4.5 uur verder na inname. Wel piek ik denk ik nu pas 2-2.5 uur.

T: 4:25 uur: Ik en de kat gaan compleet uit ons dak. De energie, euforie.. alles blijft aanwezig. Zou de kat ook 6-APB op hebben? Hij doet wel heel lief...

Merk toch dat ik al een soort van trots ben op mijn rapportje. Het lukt me redelijk om het overzichtelijk te houden. Ik merk dat ik constant bezig ben dit te vergelijk met hoe ik me op xtc voel.Ik kan me eerlijk gezegd geen verschillen noemen nu. Ik ga lekker hard, qua helderheid is het misschien meer als op einde van de avond met xtc, maar ik ben aardig waus/wappy.

T: 4:35 uur: Het blijft nu een soort van constante vibe. Geen afnames tot nu toe. Ik probeer me al in mijn hoofd voor te stellen hoe lekker dit gaat zijn op Awakenings over 3.5e maand. Ik hoop dat het spul dan net zo lang z'n werking blijft doen als nu. :sunglasses:

Inmiddels aangekomen bij de gepaste herrie:
T: 4:45 uur: De kat is al moe en die ligt languit op de tafel. Ik, enigszins teleurgesteld, vervolg mijn weg wel alleen. verrader. Ik voel nog energie (en kaken haha) voor 10.

Deze gaat op het moment door de headset heen: .
Man wat heb ik een zin in het festivalseizoen als corona dit niet gaat verpesten..

Ik had dit een minirapportje genoemd, want ik dacht van alleen even beetje hoe en wat benoemen, maar ik vind het eigenlijk wel leuk. Dus ik denk dat ie inmiddels niet zo mini meer is.

Ook dit nummer komt er even keihard in:
T: 4:50 uur: Soms denk ik van het neemt af, maar dan kom ik daar vervolgens na 5 minuten weer op terug. Het is moeilijk te zeggen. Ik ga in ieder geval nog lekker. Wel merk ik dat mijn kaken echt 10x zo actief zijn als met xtc..

T: 5:00 uur Merk wel, ondanks dat er zeker ook vage moment zijn, dat je inderdaad wel meer helder bent dan op xtc. Ik irriteer mij wel aan mijn mond. Met xtc heb ik altijd aan een kauwpompje genoeg en nergens last van, maar mijn mond en kaken gaan echt alle kanten op. Ik, als goede kakenbedwinger, heb moeite ze in toom te houden.

Ik bedenk me nu, wat heb ik nou deze afgelopen 5 uren gedaan. En ik kom tot de volgende conclusie: Helemaal niks :grimacing: . Heerlijk haha...

Precies 5 uur na inname nu en voel me nog top. Geen moeheid aanwezig en lekkere Space. Mijn ogen hangen lekker op half 7.
Nummer wat nu lekker galmt:
T: 5:10 uur: Kat ontwaakt uit zijn slaapje, als ie dat überhaupt kon doen... dus time to party. Heb het idee dat de effecten iets minder worden, maar ik ga echt nog heerlijk. Vind dat ik mijn naam wel eer aan doe, want ik hou hier en daar wel van een fuifje.

Dat gezegd hebbende is mijn energie nog steeds zeer hoog en voel de spierspanning door mijn benen trillen. Het is moeilijk in te schatten of de euforie afneemt, aangezien het de hele tijd zo constant aanwezig was. Merk toch dat ik wel aardig wazig ben. Kijk in de spiegel en heb een redelijk "pillenhoofd".

Heerlijk nummer dit: https://www.youtube.com/watch?v=MIEHimqs5tc

T: 05:15 uur: Mijn mond en kaken gaan echt heel goed te keer... klein nadeeltje.
Ik voel me alsof slapen er voorlooooooopig nog niet inzit. Maar dat vind ik ook helemaal niet erg. Vandaag is het mijn beurt om te genieten.

T: 05:20 uur: Jezus... wat heb ik al een lap tekst getypt vind ik. Maar is nog niets vergeleken met de rapportjes die ik hier soms heb gelezen. Al denk ik dat mijn live-report denk ik wel een goede is.

Vind het wel heerlijk om zo alleen te spacen. Als mijn vriendin erbij is vind ik ook helemaal top. Maar moet zeggen dat ik helemaal in mijn element ben. Merk helaas wel dat ik op mijn lip begin te bijten. Ik moet even iets fixen om dit voor te zijn...

T: 05:25 uur: Merk dat een lekker zweetlaagje op mijn hoofd staat. Ik merk ook dat ik moet plassen, zou wel nice zijn als dat ook daadwerkelijk lukt. Doet me herinneren dat ik vorig jaar bij Into the woods een romance had bij de toiletten. Ik stond daar, met alle moeite van dien, me helemaal te ontspannen om er maar een straaltje uit te krijgen. Ik raak vervolgens aan de praat met een andere gozer die ook aan het plassen was. Eindstand: Ik sta met mijn leuter nog in mijn hand te plassen en meneer begint mij helemaal van achter te knuffelen en wenst me een mooie dag op het festival. Wat is MDMA dan toch leuk he..

T: 05:30 uur: Ik denk dat de piek nu wel iets is afgenomen. Ik heb een lekkere semi-piek die nog heel goed aanvoelt. ** EDIT.. DIT DENK IK, MAAR DIE PIEK HOUD NOG ZEKER EEN UUR AAN BESEF IK ME LATER PAS.

T: 05:35 uur:Nog steeds trots op mezelf hoe dit rapportje eruit ziet. Moet echt heel erg m'n best doen om niet mijn onderlip te slopen. Helaas geen kauwgom meer. Hopen dat er nog een waterijsje ligt.. Ook mijn water is op.. maarja ik zit hier zo lekker. :sunglasses:

Ook vind ik opvallend dat ik nog steeds lekker ga.. Top spul. Ogen hangen inmiddels wel heel laag, komt denk ik ook door het doorhalen van de nacht.

T: 05:40 uur: Loopt redelijk met de tijd haha.. het is nu 05:49.. Merk toch wel dat ik goed waus en wappy ben. Het heldere is wel beetje weg. Ook erger ik me nog steeds aan mijn mond en kaken.. omdat ik hier met xtc nauwelijks last van heb. Verder blijven de lekkere muziekjes door de headset geen knallen.

Jullie moesten eens zien hoe ik er hier nu bij zit achter mijn PC met de Kat haha:sunglasses: .. ons geheimpje. Denk dat mijn kat ook wel techno houdt, anders forceer ik het wel.

T: 05:50 uur: Ik vermaak me nog heel goed. Ik moet nu echt naar de WC... ben het al de hele tijd aan het uitstellen. Jullie kennen het vast wel.. hoe lekker wispelturig je kan worden MDMA etc.. Af en toe kijk ik op de mainpage of mensen mijn reportje al aan het lezen zijn.. Ben benieuwd wat jullie denken.

Hartslag 120 op het moment, zittend op een stoel. Ik moet nu godver echt naar de WC... Maar ik zit zo lekker.....Ik zet nog 1 liedje aan en dan ga ik naar de WC. Ik weet dat dit een hoop gaat opluchten, maar toch blijf ik stellig zitten.

T: 05:55 uur: Jullie raden het al.. ik zit nog steeds haha. Mijn blaas staat inmiddels op klappen, dus toch weet ik het telkens nog even te rekken.

T: 06:00 uur: Zo... was een bizar lang plasje. Wel bonus gescoord.. nog 2 waterijsjes kunnen vinden ergens in een donkere hoek van de vriezer. Ik durf nu wel te stellen dat ik even wappy/waus ben als dat ik op xtc zou zijn. Wel is het dus duidelijk dat 6-APB echt wel langer werkt. Dit is ook de voornaamste reden waarom ik 6-APB probeer. Ik wil een langere werkingsduur op een festival.

Dit is ook het moment dat een putje Keta heerlijk zou zijn. Gelukkig heb ik het niet in huis, want dat zou de zaak niet heel veel beter maken haha..

T: 06:10 uur: Voel me nog steeds goed. Ook nog steeds boordevol energie. Waterijsje in mijn mond en mijn vingers ratelen over het toetsenbord. Begin toch wel steeds meer onder de indruk te raken van de werkingsduur.

T:06:15uur:https://www.youtube.com/watch?v=pk5S0QubEXQ knalt door mijn oordopjes (skip lange intro) Dit nummers staat mij nog heel goed bij van de allereerste keer xtc. Het geluid.. de lichten, mijn vrouwtje, het weer.. Wat een dag was dat.

T: 06:20 uur: Ik denk dat je nu wel kunt stellen dat ik in de comedown ben. Mijn behoefte voor sociaal contact neemt af, zo ook mijn euforie. Wel sta ik nog redelijk strak en klinkt techno nog heerlijk. Ik kan zo wel nog even na-spacen.Vind het een grappig idee dat niemand (op mijn vriendin na) weet wat ik aan het doen ben. Voelt wel grappig.

T: 06:25 uur: Ik denk dat ik nu op een moment zit waar ik al lang en breed naar huis was gegaan als ik MDMA/XTC had genomen. Tuurlijk, mijn euforie is ook niet meer wat het is en sociaal contact hoeft ook niet perse meer. Dit is het moment waarop je nou gewoon lekker zou gaan dansen en niks zegt. Lekker strak staan en van de muziek genieten. :sunglasses:

Hey toevallig, dan ben ik aan het doen!

T: 06:30 uur: Ik geef mijn kat wat likjes van mijn waterijsje. Dit om hem af te kopen van waar hij allemaal getuige van is geweest deze nacht.

T: 06:35 uur: Voel mij nog steeds niet moe, energie is nog altijd goed aanwezig. Verder is er nog een lichte euforie op de achtergrond aanwezig die me lekker spacend houd. Nogmaals.. een puntje keta zou nu heerlijk zijn.

T: 06:40: Stokje van mijn waterijsje gaat als een malle door mijn mond. Ik kan mijn eigen mond bijna niet meer bijhouden. Toch wel een nadeel dus van dit middel. Mijn mond/kaken/lippen. Normaliter weinig tot geen last hiervan met MDMA, maar nu? Poeh...

Verder voel ik me nog goed, knal nog wat lekkere nummertjes aan terwijl ik het licht zie worden.
Inmiddels de titel maar aangepast en woord "mini" eruit gehaald over dit reportje. Ennnn... ik moet weer plassen, wat overigens goed lukt, maar ik natuurlijk weer ga uitstellen..

T: 06:50 uur: WC gaat nog steeds helemaal prima, dus dat is wel fijn. Voor de mannen, ja hij is micro. Merk dat ik nu toch wel 3 liter water heb gedronken gok ik.. En een radler. Verder niets bijzonders dus. Na-space blijft lekker aanhouden. Als ik rondloop voel ik me erg wazig, maar als ik zit zoals nu voel ik me erg helder..

T: 07:00 uur: Inmiddels passeer ik de grens van 7 uur na inname en kan ik dus daadwerkelijk stellen dat dit echt langer werkt dan MDMA. Op dit moment zou ik niet kunnen benoemen waarom ik nog MDMA zou gebruiken op een festival. Voor de vroege vogels.. Goedemorgen! Ik ga nog wel lekker.. :sunglasses: De tijd is echt voorbij gevlogen, al heb ik zeker wel het gevoel dat ik elke minuut mee heb gemaakt. In tegenstelling tot MDMA, waar de tijd soms zo hard gaat dat het jammer is en je dus echt gewoon geen tijdsbesef hebt. Kaken draaien nog steeds op volle toeren.

T: 07:15 uur: Ik probeer mijn tekst te controleren op spelfouten etc.. moet toegeven dat het moeilijk is. Overigens klinkt de muziek nog heerlijk in mijn oren. De come-down is zo geleidelijk dat ik eigenlijk niet durf te zeggen wanneer het uitgewerkt zou zijn. Op dit moment, ruim 7 uur na inname, zou ik nog steeds heel prima gaan op een festival. Dikke bonus dus.

Ik wilde iets leuks typen, maar ben het vergeten. Ben ik dan toch een stuk vager dan ik denk? Merk dat mijn bureau en handen lekker plakken van de waterijsjes.. :sunglasses:

T: 07:20 uur: Stokje van mijn ijsje ligt inmiddels helemaal in tienen. Ik kan mijn mond en kaken niet in bedwang houden, beetje jammer. Maarja.. als dat het ergste is...:grimacing:. Neemt niet weg dat ik het wel vervelender vind. Helemaal nu ik weer wat meer terug op aarde ben.

Ik stond gister om 09:15 op, dus ben inmiddels al bijna 24 uur wakker. Merk dat de 6-APB mij nog steeds genoeg energie geeft, zelfs na bijna 7.5 uur na inname. Dit is dus wel een heel stuk beter dan met MDMA/XTC. Hier ga ik het dus wel de lange festivaluurtjes mee uithouden.

https://www.youtube.com/watch?v=2jOfnRRJNMs Draait op dit moment nog lekker over mn headsetje.

T: 07:40 uur: Voel me eigenlijk nog verrassend goed. Heb nog veel energie, voel me lekker. Dit spul blijft maar gaan. Ik nader inmiddels de 8 uren na inname en voel me nog echt lekker. Bizar.

T: 07:50 uur: er kan zelfs nog een klein dansje gedaan worden op: https://www.youtube.com/watch?v=6sq919RZ8Qg. Energie blijft goed aanwezig.

T:07:55 uur: https://www.youtube.com/watch?v=VFQ87_g41ZA Op zoek naar een nummer wat ik begin dan deze trip helemaal plat geluisterd heb en nu niet meer kan vinden.... :disrelieved:. Energie nog altijd aanwezig en ook een zekere mate van "chillheid". Kan wel stellen nu dat het einde van de werking nu wel in zicht is.

T: 08:15 uur: Merk dat mijn ogen klein beetje beginnen te branden en ik voel ook wat moeheid komen. Wel voel ik me nog steeds wel lekker eigenlijk. Eigenlijk is dit het eerste moment na inname dat ik de uitwerking voel. De overgang van pieken naar na-spacenwas zo smooth, dat ik niet kan zeggen wanneer dit gebeurde. Ik vermoed dat de piek zo'n 5.5-6 uur aanhield. Nu, pas na 8 uur zou ik mogelijk wel naar huis willen, nu ik me nog goed voel, als ik nu buitenshuis was geweest.

T: 08:25 uur: Heb nog een rustig muziekje aanstaan en wil me zo naar mijn bed begeven. Merk wel nog dat mijn mond/kaken heel actief zijn. Ook voel ik me nog aardig wazig. Merk ook nog steeds energie en effect van de 6-APB, waardoor ik me.. verrassend.. nog eigenlijk goed voel. Had dit niet verwacht 8.5 uur na de inname.

T: 08:45 uur: Merk dat ik nu steeds meer begin in te kakken. Mn kaken en mond nog steeds erg actief. Ben benieuwd of ik een oog dicht kan doen. Ik reken er niet op.

Conclusie tot nu toe:
Tot nu toe vind ik 6-APB en MDMA héél erg dicht op elkaar liggen. Ook wat betreft helder zijn of wappy zijn. Bij beide komt dit in vlagen. Ik merk dat ik bij 6-APB een stuk meer last van mijn mond en kaken heb. De werkingsduur van 6-APB is echt aanzienlijk langer dan die van MDMA en niet zon klein beetje ook. Ook merk ik dat 6-APB mij een hoop meer energie heeft dan MDMA. Ik ga geen MDMA meer gebruiken op festivals. Ik denk dat als ik MDMA gebruik het dan in een thuissetting zou zijn.

Wel voelt mijn bovenkamer na deze bijna 9 uur wel een beetje gefrituurd.. Ben benieuwd hoe ik me de komende dag(en) voel.

Laatst bewerkt:

HierEnDaarEenFuifje

Belezen gebruiker
Tot nu is lastig te vergelijken. Eigenlijk voelt het nu zo goed als het zelfde als MDMA/XTC. Enige verschil is dat dit gewoon een constant gevoel heeft waar je bij MDMA/XTC soms het "erin klappen" ervaart of het keihard gaan.

Ook vind ik zelf een groot voordeel dat ik maar 1 dosis neem en daar verder niet meer over na hoef te denken.

Aniet_Speed

Badass junkie
Enige verschil is dat dit gewoon een constant gevoel heeft waar je bij MDMA/XTC soms het "erin klappen" ervaart of het keihard gaan.
Oh Dat is juist wel beter dan lijkt me toch😄. Ik neem bijna nooit meer xtc omdat ik het gewoon té heftig vind ofzo tegenwoordig... Ik ga zo hard dat ik alleen maar op de bank kan liggen met een klapperkaak van hier tot Timboektoe.. De laatste keer, paar maanden geleden heb ik volgens mij echt een stukje van m'n kies eraf geklappert, en ergens vorig jaar ging k zo hard dat ik m'n hele bank uit elkaar had getrokken, kussens uit het fatsoen getrokken... huhhh 😅Kwam de volgende morgen m'n woonkamer in en schrok er beetje van, was dat gedeelte ook kwijt wtf😶en m'n benen zaten helemaal onder de blauwe plekken... Heb nog steeds een pil liggen, al weet ik het hoelang, maar echt geen zin in dat heftige zegmaar🤣

HierEnDaarEenFuifje

Belezen gebruiker
Dat klinkt wel heftig ja! Had je je pillen wel getest en weet je zeker dat je niet veel nam? Vaak bij frequent gebruik of teveel milligram krijg je inderdaad vooral het strak staan en niet meer echt de leuke effecten van XTC..

Verder, maar dat is persoonlijk voor mij, vind ik het strak staan en hard gaan heerlijk.

Aniet_Speed

Badass junkie
Dat klinkt wel heftig ja! Had je je pillen wel getest en weet je zeker dat je niet veel nam? Vaak bij frequent gebruik of teveel milligram krijg je inderdaad vooral het strak staan en niet meer echt de leuke effecten van XTC..

Verder, maar dat is persoonlijk voor mij, vind ik het strak staan en hard gaan heerlijk.
Nee, was ver voordat ik dit forum nog kon eigenlijk, nooit in m'n leven iets laten testen... Ik weet dus niet hoeveel erin zat, maar ik had 3kwart pil op volgens mij.. en heb in t verleden gekke shit gedaan (blauwe Mitsubishi tijden...😂) dus was wel iets gewend, nam in een weekend toen zo 3 pillen op een avond om maar een voorbeeld te noemen (dom, weet ik nu ook wel, maar is 13 jaar terug). Denk soms dat het te maken heeft met ouder worden...🤔. Mja t is niet zo dat ik er behoefte aan heb ofzo, de nasleep ervan is het me ook niet meer waard (vooral die "brainzapps").. mr vond dat spul wat jij nu gebruikt wel interessant klinken...Wellicht een leuke trip als we straks allemaal doodgaan aan Corona😆

HierEnDaarEenFuifje

Belezen gebruiker
Brainzapps zijn heftig indd.

Ook ik heb, zeker toen ik met xtc in aanraking kwam, het te vaak genomen en als ik het nam dan standaard ook teveel. Gelukkig ben ik heel snel bij dit forum gekomen (en uiteraard andere websites). Ik had zelfs een moment dat ik "begon" met een hele pil van 200mg. En wat deed het? Ja beetje gezellig en leuk, vooral strakstaan.

Dus ik denk dat het ouder (en verstandiger) worden er zeker mee te maken heeft. Er zijn nog zoveel mensen die geen idee hebben van hoeveel MDMA, hoe vaak xtc. Als ik om mij heen kijk bij festivals en in mijn eigen vriendenkring wordt alles er zonder een keer over na te denken naar binnen gegooid.

Haha, ja als je dan toch dood gaan aan corona, dan maar met 6-APB in je lijf.

Aniet_Speed

Badass junkie
Ja achteraf snap ik ook echt niet hoe ik die tijd heb overleefd eigenlijk... waren echt zieke tijden.. Ja precies zo ging het hier ook meestal beginnen met 1 en einde vd nacht uhh hoeveel...? Nou na pil nr.4 voel je je iig niet méér vaag ofzo, maar t ging om het idee..??🤨 en dikke grammen pep erbij. En dan gewoon ieder weekend... Ik had ook nog nooit van de 3 maanden regel gehoord voordat ik op dit forum kwam.. Ben nu 28 begon met gebruik op 15, kwam pas afgelopen jaar op dit forum, helaas voor mij dus wel beetje te laat eigenlijk... Mja ach, ik leef nog steeds, heb er niks echt blijvends aan overgehouden volgens mij... behalve dan dat vergeetachtige soms..

Mja weetje, andere kant, leven is kort, ik heb geen spijt van m'n acties maar zou het ook voor geen goud overdoen😂.

HierEnDaarEenFuifje

Belezen gebruiker
Daarom, gelukkig ben er dan nu wel achtergekomen hoe je het wel of niet moet doen haha. En natuurlijk, in het verleden was het niet slim, de frequentie en de hoeveelheid.

Aan de andere kant, je hebt er van geleerd en je kan er nu voor zorgen dat het je niet nog eens overkomt.

Aniet_Speed

Badass junkie
Ja wel mooi dat er zoiets als dit forum bestaat, kan voor veel mensen veel betekenen denk ik.. Toen ik 15 was had je ook geen smartphone waar je ff dingetjes op gaat zoeken, ik zat hele weekenden buiten 😂. Ja nja qua pillen ben ik wel genezen maar pep blijft toch wel een zwakte voor me, maarja, in vergelijking met vroeger is het er wel op vooruit gegaan haha😝.

Hoe is je trip nu btw? Om ff on topic te blijven 🤪

HierEnDaarEenFuifje

Belezen gebruiker
Ik vind het niet erg om een beetje te kletsen hoor haha, zoals je je vast kunt voorstellen.. haha. Zelf geen ervaring met pep, dus kan ik niet echt over meepraten, behalve dat ik zie dat aardig verslavend is.

Trip gaat heerlijk... Muziekje lekker op, ijsje in m'n mond. Samen met de kat aan het dansen. Ik hoop dat er geen einde aan deze avond komt haha..

Aniet_Speed

Badass junkie
Ja sommige leden kunnen nog weleens gaan "zeuren" als je afwijkt van het topic onderwerp🤪maar staat volgens mij ook ergens in de regels dat dat niet mag, kreeg er een keer een waarschuwing voor...😂vandaar..
Ja pep is gewoon té makkelijk om ook in het dagelijkse leven te gebruiken (makkelijk te verbergen), wat het verleidelijker maakt om vaker te gebruiken, sluipt er heel snel in en is relatief goedkoop...

HAHAHAHA Dansen met je kat !!!:joycat: :cheerpompom: 😂😂😂😂 ik zie het helemaal voor me hahaha, geweldig man, ik hoop voor je dat t nog lang zal duren🤪

HierEnDaarEenFuifje

Belezen gebruiker
Haha, nou ik zal niet gaan zeuren hoor. En ja pep is denk ik helaas veel te makkelijk. Het is relatief goedkoop en wat je zegt makkelijk te verbergen. Daar gaat het helaas ook fout.. :(

Ja ik ga echt helemaal los met de kat, en hij doet gewillig mee.

Aniet_Speed

Badass junkie
Jij misschien niet maar anderen die niks te doen hebben waarschijnlijk wel🤪. Ja zeker daarom zou ik er lekker niet aan beginnen als je t nooit hebt geprobeerd😜.

Hahahaha lache, dansen jullie samen de tango?😎

HierEnDaarEenFuifje

Belezen gebruiker
Was het ook niet van plan nee, mogelijk een keer op een feest, maar toe nu toe plan ik ze gewoon om de 2-3 maanden, dus hoef ik eigenlijk niets anders te proberen..

Geen idee hoe deze dans heet, maar we we zijn beide 100% committed.

Aniet_Speed

Badass junkie
Ja zo begon t bij mij ook😜mja moet je lekker zelf weten hoor verder, ik ben de laatste die oordeelt😁, alleen een gewaarschuwd mens telt voor 2 🤗.

Hahahahaha wel geinig dat je kat er zo in meegaat zeg!😋als ik vaag ben wil m'n hond niks van me weten en kijkt met zo'n blik van.... 🙄🙄wat een mongool

HierEnDaarEenFuifje

Belezen gebruiker
Hahaha ik begrijp het hoor. En drugs afraden aan iemand kan ook nooit slecht zijn denk ik...

Ja normaal is het beestje een beetje terror.. Misschien merk ie wel aan me hoe goed ik het naar mijn zin heb en doet ie mee haha :grimacing:

Aniet_Speed

Badass junkie
Nja ik vind wel, leef en laat leven, ik vind pep niet persé negatief, het heeft mij ook veel mooie dingen gebracht, mja als je er niet mee om kunt gaan kan het slecht aflopen, enige wat k ermee wil zeggen.. Mja da's met bijna alles zo eigenlijk😅😂.

Hahaha oooh is dat het! Mijn hond is normaal juist heel lief, dus misschien worden die dieren het tegenovergestelde van onze status als we vaag zijn ofzo...🤔volg je t nog hahaha

HierEnDaarEenFuifje

Belezen gebruiker
Nja ik vind wel, leef en laat leven, ik vind pep niet persé negatief, het heeft mij ook veel mooie dingen gebracht, mja als je er niet mee om kunt gaan kan het slecht aflopen, enige wat k ermee wil zeggen.. Mja da's met bijna alles zo eigenlijk😅😂.

Hahaha oooh is dat het! Mijn hond is normaal juist heel lief, dus misschien worden die dieren het tegenovergestelde van onze status als we vaag zijn ofzo...🤔volg je t nog hahaha
Tuurlijk, elke drug is niet goed, als je er niet mee om kunt gaan!
Misschien ruikt de hond je vaagheid, maar mijn kat die komt juist alleen maar kijken haha..

Maar als ik goed begrijp zijn we beide onder invloed nu haha? Of ben jij gewoon wakker..

Laatst bewerkt:

Aniet_Speed

Badass junkie
Dat is zeker waar!

Ja ik denk dat ie het ook wel ziet aan m'n hoofd, s toch anders dan anders op zo'n moment🤪. Haha misschien wil je kat stiekem ook gewoon een beetje trippen:smirkcat:. Je kunt trouwens nog wel goed typen hahaha als ik 'xtc vaag' ben kan ik niet eens normaal naar het beeldscherm kijken..🤣

HierEnDaarEenFuifje

Belezen gebruiker
Ja, daarom denk ik ook zeker dat deze stof je meer helder houdt dan xtc. Soms heb ik vlagen van vaagheid, maar ben eigenlijk best wel scherp.

Nadeel ervan is misschien wel dat lekker heel vaag en van de kaart zijn ook lekker is haha. Wel is dit natuurlijk ook een serotonine slurper helaas.

HierEnDaarEenFuifje

Belezen gebruiker
Neem er een keer rustig de tijd voor. Er staan op dit forum een hoop dingen over Research Chemicals.

Hou altijd in je achterhoofd dat er over deze middelen (vaak) weinig bekend is. Risico's etc. kunnen niet goed ingeschat worden nog. Je bent dus je eigen proefkonijn. Nu is 6-APB een wel wat frequenter gebruikte RC. Maar toen ik achter het bestaan van RC's kwam, ging er een wereld voor me open.. Zoveel zijn er..

Tot nu toe alleen dan de 2-C familie gebruikt en nu dan 6-APB.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Jaa... Mijn 6-apb avondjes waren ook heerlijk... Het gaat maar door en door en je hebt geen plotselinge comedown. Urenlang genieten van een stabiele high.

Maar die kaakspanning, die blaren in de mond en later die kater... (dat rijmt) Nee, helaas heb ik dit pleziertje los moeten laten. Het was leuk, maar nooit weer. De minpunten wegen niet (meer) op tegen de pluspunten.

Hopelijk valt je kater en eventuele dinsdag dip mee. De ene heeft er veel last van, de ander weinig. Dus het is niet zo dat het sowieso afzien gaat worden.

Overigens niet echt heel verstandig om dit soort dingen te doen nu met corona... Het is wel een dikke aanslag op je weerstand.

Ganggang💯

Badass junkie
Jaa... Mijn 6-apb avondjes waren ook heerlijk... Het gaat maar door en door en je hebt geen plotselinge comedown. Urenlang genieten van een stabiele high.

Maar die kaakspanning, die blaren in de mond en later die kater... (dat rijmt) Nee, helaas heb ik dit pleziertje los moeten laten. Het was leuk, maar nooit weer. De minpunten wegen niet (meer) op tegen de pluspunten.

Hopelijk valt je kater en eventuele dinsdag dip mee. De ene heeft er veel last van, de andere weinig. Dus het is niet zo dat het sowieso afzien gaat worden.
Ik was vooral moe, door een nachtje overslaan
Maar was de woensdag weer helemaal de oude. De echte dip heb ik niet gemerkt

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik was vooral moe, door een nachtje overslaan
Maar was de woensdag weer helemaal de oude. De echte dip heb ik niet gemerkt
Lucky!

Trouwens, ik heb de beschikking over die Osho documentaire serie. Vanavond de eerste maar even kijken! Ik heb door een beetje research wel al gezien dat er nogal wat twijfelachtige dingen zijn gebeurd. Ben erg benieuwd.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan